Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik doe hetzelfde als jij...heb maandag ook zetpillen gekocht voor 1+..
    Zullen we Laura en Evan bij elkaar leggen..misschien helpt dat :D

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa doet ook zo, maar logisch ze schelen maar een dag he ;)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Pffff dacht net dat ze sliep niet dus...huilen huilen huilen huilen Vind het zo zielig!!!!

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    even heel kort reageren, maar er was weinig bij te lezen zag ik :)

Ben ook heel benieuwd wat komen gaat qua ontwikkeling Mariska!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier een drama geweest de hele avond huilen huilen huilen, zo zielig.. wat er nou met haar aan de hand is ik weet het niet..
    Vannacht ook een paar keer wakker geweest, sneu als je ze niet kan helpen hoor.

Heb de indrukd at ze misschien ook verkouden is geworden, heb dr vanmorgen gelijk gesprayed even kijken of dat beter gaat. Want ze is altijd erg gevoelig op de oren, dus mogelijk last van oorpijn door de tandjes of door een verstopte neus.

Nou dat was mijn klaagzang weer even :)

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa wordt al 2 dagen snachts om 12 uur wakker. als ik hem op mijn schoot laat liggen dan slaapt hij en later doe ik hem weer in zijn bed, dan wordt hij terug huilend wakker.

8. Goedemorgen meiden!!

hier gelukkig weer een goede avond/nacht gehad! hij is weer wat beter in zijn hummetje...

Nazli Isa en Brian gaan indd. erg gelijk op elke keer met de klachten en kwaaltjes he...

Anas wat vervelend zeg dat laura zo last heeft van de tandjes :(

Ik heb een afsraak gemaakt met de pysio.. voor Brian.. mag er de 19e heen.. ben erg benieuwd wat ze met hem gaan doen daar.. Zo te lezen aan wat jullie kindjes allemaal al doen loopt Brian indd. een stukje achter..

Vandaag Arjen weer naar de psz.. vakantie is weer voorbij ;)

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,

Nazli, Hier was het zondag op maandag hetzelfde verhaal...om 3uur waren we er zo flauw van dat we hem hebben laten huilen en na 10 minuten viel Evan in slaap.

Anas..wat een avond/nacht hebben juullie gehad..pff als ik er aan denk word ik al weer moe..ik ben net een beetje bij geslapen..ik hoop dat Laura geen last van de oortjes krijgt..het gaat allemaal dubbel op dan.

Deentje, van Evan moet je je niks aan trekken..die loopt z'n 3 maand voor zeiden ze op cb. Ik neem aan dat je fysio bedoelt...

Hier eindelijk weer een goede nacht..de eerste na zo'n 2 weken. Evan werd elke nacht wel weer wakker met als diepte punt zondag op maandag..nu is hij in hongerstaking..wou zijn pap niet en geen fruit..alleen maar drinken :(

10. Mariska ja bedoel indd fysio hihi ;) maar hoor toch wel van heel veel moeders dat ze al wel stappen en zichzelf optrekken tot staan..

Anas hij kan rollen van rug naar buik aders om nog niet.. als hij op zijn buik ligt duwt ie zichzelf af en toe met kleine stukjes achteruit.. hij kan los zitten als ik hem neer zet.. en dat was het wel hihi lekkere luie donder is het ;)

11. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Nazli, hoe is het met de rode billetjes van Isa, alweer beter?

@Miriam, al gaan shoppen in de rolstoel?

@Katje, wat goed dat Jayden nu ook zelf stapjes zet met z'n handjes vast. Maak je borst maar nat....

@Deentje, neem je de kids mee naar je poets-adresjes, is dat wel een beetje te doen? En moet Brian naar de Fysio op advies van het cb? Vanwege z'n ontwikkeling of iets anders?

@Anas, hoe is het nu met Laura vandaag, een rustig ochtendslaapje of weer drama? En klagen mag hoor, daar is het forum toch ook voor. Ga zo even op je website kijken

@Mariska, zo Evan is echt een snelle jongen. Hij loopt dus echt al los?

12. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Deentje, wat zie ik, een zwangerschapsbanner, gaan jullie voor een 3e?

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik dacht ik zeg niks misschien heb ik wat gemist..haha...

Deentje, Was Arjen ook zo laat of was hij juist vroeg en is Brian lui? Wat zegt cb van Brian? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt...maar ik hoop dat Brian gewoon een luie donder is.

Anas..ff gekeken op jullie site..kreeg gelijk een virusmelding binnen en de comp sloot de site af..maa wat ik zag, zag er goed uit!!

Askim..Evan looppt al een tijdje los.alleen dan van papa naar mama naar bank naar tafel enzo maar sinds gisten gaat hij dus ook uit zich zelf staan.

14. Brian gaat altijd mee naar t poetsadresje en arjen is dan meestal op de psz.. alleen gister had hi nog vakantie dus moest hi mee.. maar gaat prima daar.. ze hebben daar een grote bak met speelgoed.. en daar gaan ze dan samen mee spelen en als ze zich gaan vervelen zet ik ze even voor de tv.. gaat opzich wel.. makkelik is het niet altid...

de fysio is indd op advies van het cb... met 11 maanden hoort een kind uit zichzelf te gaan zitten...

15. hihi nee.. das niet de bedoeling.. maar heb deze maand een genant ongeluke gehad.. en zo weet ik beter wanneer ik ongi moet worden ;)

16. Aren was niet echt supersnel ofzo maar wel een heel stuk sneller dan Brian.. en t gekke is ik maak me eigenlik helemaal geen zorgen.. T is niet zo dat hij van alles probeerd maar dat hij t niet kan.. t is gewoon echt zo dat hij alles wel prima vind.. en t ook niet probeerd.. ben daarom ook wel benieuwd hoe ik hem een beete kan stimuleren wel dingen zelf te willen doen.. daar gaan ze mi bi de fysio tips over geven enzo..

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    na 2 keer oppakken dacht ik ook van laten liggen en na een gejammer is isa ook in slaap gevallen. het is echt niet te doen hoor, ik was ook zo slaperig

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HIer gaat het vandaag een stuk beter dan gisteren ... had nog zo'n dag ook echt niet overleefd denk ik .. serieus ..
    Vanmorgen uurtje geslapen, maar niet krijssend en huilend verder.
    Ik denk dat ze gewoon onwijs verkouden/benauwd is. Vanmorgen heb ik haar gesprayed en ze is vandaag nog wel heel hangerig aan me, maar niet constant aan het huilen! En dat scheelt al een hoop.
    Ze ligt nu zelfd wonder boven wonder alweer een half uur te slapen.
    Weet niet wat me overkomt, de rust :)
    hihi
    Heb gelijk wat fotos nabesteld en binnenkort wil ik eens gaan beginnen aan een album van Laura haar 1e jaar!

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi iedereen :D

Wij hebben de laatste weken heel veel meegmaakt ( mason heeft meerdere malen in het zieknhuis gelegen)
    en Ik ben tot mijn grote schaamte dit topic helemaal ontschoten :oops: :oops: :oops: :oops: :eek:ops

Hoe is het hier verder met alle mama's en de kids?

Hier gaat alles nu weer goed. Mason is vrijdag 1 jaar geworden :D en eindelijk is meneertje aan het kruipen..... Het heeft allemaal wel even geduurd ,mara hij heeft de laatste 10 wkn een zware klap te verdruren gehad en dat zal 1 van de redenen zijn :D aldus de artsen :)'

Vanaf hier spring ik er weer in als jullie het goed vinden ;)

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Sorry ben erg druk dus lees elke keer ff bij en dan weer op naar de volgende afspraak.

Ik ben ten huwelijk gevraagd, hihi... met ring en op zn knieen!!!! Leuk he!!!

Dusssss ziet er naar uit dat we ws dit jaar nog gaan trouwen ook hahaahaha...

xxx

Deel Deze Pagina