@ Gina, van harte gefeliciteerd met je huwlijk en ook met je zwangerschap @ anastasia, De laatste keer dat ik hier was, was je zwangerschap nog pril. Hoe gaat het nu met je zwangerschap? Voel je je goed?
achjee meis.. dat maakt toch niet uit dat je t forum vergeten bent.. kan ik me heel goed voorstellen hoor.. wat was er met Mason aan de hand dan dat hij in t ziekenhuis heeft gelegen?? en is hij nu weer helemaal gezond?? Nog van harte gefeliciteerd met zijn 1ste verjaardag!!! hoop dat je dat nog wel leuk hebt kunnen vieren..
Gina...Wat gaaf!! GEFELICITEERD!! Wil je trouwen voordat de kleine komt of er na? *denkt zwijmeld terug aan haar aanzoek en trouwdag* mason..nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ben je lekker verwend?Hoe gaat het nu met Mason? Schrikken zeg je kleine in het zh..
Mason Hoooooi!! Hier inmiddels 18 weken zwanger! dus dat is wel ff geleden Hoe is het met jullie??? En wat was er met de kleine Mason aan de hand dat hij zo lang in het ziekenhuis moest zijn???? Nog gefeliciteerd met zijn 1e verjaardag!!! Gina : WWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!! GAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Leuk zeg!! O dat had je neit meer gedacht zeker, wat bijzonder!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
het is af en toe elke dag rood met puistjes tussen zijn liezen en anus. ik smeer elke verwisseling sudocreme
was vandaag in de stad en isa had koekje in zijn hand en heeft zich verslikt. en overal op zijn kleertjes overgegeven, we ruikten ook al niet lekker meer, maar ik heb toch nog doorgewandelt. was toevalig in h&m gelijk geshopt voor hem. en nieuwe kleertjes aangedaan. en een leuke blauw beige gestreepte korte broek gekocht. het is zon lekker weer
dames gesprekje bij de lidl heb ik morgen, maar ben zooooooooo zenuwachtig. heeft er iemand in een supermarkt gewerkt of een gesprekje gehad? wat voor vragen kunnen ze me stellen? help me pleazzz
@ Deentje, Mason heeft in 8 wkn tijd 4 ooronstekingen gehad. 2 keelontstekingen ( daardoor dronk hij niet meer goed en hing hij tegen uitdrogen aan) , dus werd hij steeds weer opgenomen. De laatste ziekenhuisopname dachten ze ook aan een longonsteking ,maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Na 4 antibiotica kuren en een hele oververmoeide en futloze Mason, is hij gelukkig weer opgeknapt en begint hij nu weer zijn oude persoontje te worden Dat vinden paps en mams heerlijk om te zien Bedankt voor je felicitatie. We hebben zijn 1e verjaardag gelukkig heel goed kunnen vieren. Een dag of 4 voor zijn verjaardag was hij helemaal opgeknapt @ Mariska, bedankt voor je felictatie. Mason is enorm verwend. Gelukkig heel veel nuttige dingen en cadeaubonnen, dus geen ladingen speelgoed Kunnen we rustig aan wat uitzoeken @ anastasia, 18 weken alweer jemig Zeker lang geleden haha. Voel je je goed verder? Bedankt voor je felicitatie Hier gaat alles verder helemaal goed @ nazli, wat vervelend dat Isa zo moest spugen, het ruikt altijd al zo zuur . Wel leuk dat je gelijk geslaagd was voor de kleertjes Bedankt voor je felicitatie. Ik wil je heel veel succes wensen met je gesprek. Ik heb niet echt goede tips voor je, behalve gewoon lekker jezelf zijn
Succes morgen met het gesprek. Zal wel beetje standaard vragen bij een sollicitatiegesprek zijn, wat is je werkervaring, waarom wil je daar werken, blablabla
mezelf zijn wordt een beetje moeilijk tijdens het gesprek. ben altijd zenuwachtig en daarom word ik nooit aangenomen.
@ nazli, snap dat je er tegenop ziet als je snel zenuwachtig wordt. Je kan eerlijk bij binnenkomst zeggen dat je een beetje nerveus bent. Dan stellen ze je vaak wel wat gerust. Ik denk dat ze je wel de vraag gaan stellen waarom je deze baan wil. ( althans dat vraag ik wel altijd bij sollicitatiegesprekken)
en wat kan ik daarop dan het beste antwoord geven? als jij de sollictatiegesprekken doet, dan kan jij me wel helpen denk ik
Ik zal je een paar voorbeelden noemen van vragen die wij stellen en welke antwoorden wij prettig vinden ( ik werk overigens in een Etos) Wij vragen wat trekt jou aan bij Etos. ( heel vaak krijgen we dan het antwoord: het lijkt me zo leuk. ) Dit is niet een antwoord wat we graag willen horen. Zo is het erg gemakkelijk vanaf komen. Wij willen dan bijvoorbeeld horen: Bij etos heb je veelzijdigheid. Je helpt klanten bij het verkopen van de artikelen aan de kassa ,maar ook het adviseren van klanten. Ook help je zorgen dat de winkel er tiptop uitziet en de vakken mooi gevuld zijn Wij stellen een vraag over flexibiliteit. Wil je weekenden werken? ben je bereid koopavonden en of af en toe feestdagen te werken. Als hierop een nee wordt geantwoord. Zal de keuze niet snel op die sollicitant vallen. Wij bootsen soms een situatie in de winkel na. Van als een klant heel erg zeurt en drammerig doet bijv. Hoe ga je daar dan mee om? Blijf je netjes of ga je in duscussie. Wij horen graag het antwoord dat ze netjes blijven en niet in discussie gaan. Immers de klant is koning. Wat bij ons ook heel belangrijk is: Hoe ziet de sollictant erui. Is de sollicitant netjes verzorgd en besteed hij/zijn aandacht aan zichzelf. Verzorgd uiterlijk is erg belangrijk ,je bent immers het visiteplaatje van je winkel. OOk vinden bedrijven het altijd fijn om te horen , als je zegt dat je bereid bent verder te leren binnen het bedrijf. Hopelijk kun je voor nu wat met deze antwoorden Je mag me altijd meer vragen.