meid wat een super nieuws zeg! en wellekker rustig aan he ! als je echt gek word kan je die rolstoel doen haha wil je het liefste vast tappen maar ben zoo blij voor je mop! morgen alweer naar het zh hopelijk nog steeds hetzelfde nieuws ...
trouwens ik heb morgen om 10.00 uur afspraak met de oogarts voor een controle of mijn oog beter is geworden of niet. als het slechter is gaan ze punctie doen zei de arts. ik weet niet wat het inhoud, ik zie het wel
Gina, ik zag het al op msn en werd al nieuwsgierig, kwam speciaal voor jou even spieken hier.. maar hij ging op de knieen? En meer????? (nee hoor, ben niet nieuwsgierig ) Mason, ik vond 4 oorontstekingen (waarvan 2 dubbele) in 4 maanden al veel, Sam mag nu naar de kno arts. En Fay nog niet, die moet eerst nog 1 oorontsteking krijgen die ze willen behandelen, ze hebben er een gemist omdat de huisarts weigerde te kijken! Echt heel vervelend. Nu hadden wij de mazzel dat de meiden nog gewoon drinken, dus gelukkig geen opnames. Maar pfff, kan me voorstellen dat het beter voelt nu het weer beter gaat met Mason! (En ook nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!) Nazli, idd snel aangeven dat je zenuwachtig bent, en je mag ook zenuwachtig zijn. Trek in ieder geval geen spijkerbroek aan! Veel tips heb je al gehad zag ik. Succes morgen! Miriam, geweldig nieuws!!! Op naar de 28 weken!!! (Maar voorbij de 25 is ook al een eerste belangrijke stap)
Hahahaha... Nou het ging al wat verkeerd want hij had het met moederdag pas willen vragen in alle volle glorie. Maaaaarrr.. hij vroeg wat over trouwen en of ik echt nee zou zeggen (ik zeg altijd als mensen vragen of we gaan trouwen, neee) en toen namen mijn hormonen de overhand en ik zei dat hij helemaal niet met me wilde trouwen blablabla hahahaha.... en toen was hij helemaal stil.. dus ik zei zeg het maar, ben niet boos en hou niet minder van je... en toen ging hij op zn knieen en vroeg of ik met m wilde trouwen.. ik moest lachen want dacht dat het een geintje was, maar hij zei, ik heb de ring in de auto liggen want ik wilde je zondag vragen maar k ben bang als ik nu tot zondag wacht je hormonen denken dat ik je vraag omdat we nu discussie hebben hahahahaah.. Dus ik heb het eigenlijk voor hem verziekt.. hihi.. maar het was helemaal lief met de juiste emotie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ga ik ook binnenkort doen van Jayden. @gina: gefeliciteerd met jullie toekomstige huwelijksdag Ben nu nog even het forum aan het bijlezen, morgen en zaterdag zal ik er niet zijn. Morgen een bruiloft/trouwdag van onze vrienden en aansluitend feest. De volgende dag moet ik echter weer vroeg op, 8.15 uur in de sporthal staan voor trampolinewedstrijden ! Ben benieuwd hoe ik er sta
Goedemorgen, @ nazli, met een punctie halen ze vaak een stukje weefsel weg om het te controleren. Veel succes met je sollicitatie. @ daphne, bedankt voor je felicitatie. Dus bij jou zitten de kids ook al zo met de kno problemen Mason moet ook naar de kno als het weer erger wordt. @ gina, wat superlief van je vriend zeg! @ katje, doe jij zelf mee ande wedstrijden? Nou ik ga ervandoor, moet vandaag de hele dag werken.
Ik doe zelf niet mee aan de wedstrijd (is jaren terug dat ik dat zelf deed). Geef nu alleen nog maar les, sinds 2000. Dus het zijn leerlingen die de wedstrijden gaan doen. Gelukkig maar, want als ik met minder dan 7 uur slaap een salto-oefening had moeten doen...weet je niet hoe dat gaat Nou ga even de spullen verzamelen voor straks... misschien tot straks nog even (weet niet zeker)
ooh dat is wel heel naar om je mannetje zo te zien zeg gelukkig geen longontsteking en is hij weer helemaal opgeknapt!! fijn dat jullie zijn verjaardag goed hebben kunnen vieren
Nazli..succes in het zh en bij je gesprek!! Blijf jezelf! Katje..veel plezier vandaag!! Miriam..succes.. Gina..lief dat je vriend het allemaal zo had bedacht..zelfs met een ring..ga je het dubbele nieuws nu tegelijk bekend maken?
Goedemorgen meiden Gister toen ik arjen ophaalde van de psz had ie echt een heel schattig moederdag kadootje mee genomen.. echt zooow lief!!! een papier met zijn voetafdrukjes erop.. en dan allemala hartjes eromheen.. echt heel lief!!!
Nee we maken alleen trouwen nog bekend, en is al bekend.. maar de baby pas na een goede echo!! Dus ws na de 25e!! Dus mensen die mijn hyves hebben, er aub niks op zetten daarover hoor
ik zal aangeven dat ik zenuwachtig ben spijkerbroek staat me ook niet ik doe gewoon een zwarte net broek aan!!!
Hoi meiden, ben ik ook weer even. Alles weer bijgelezen... was erg druk deze week.. veel werken en Zoë heeft ook fijn van die huilmomenten dat ik echt niet weet wat er aan de hand is... @ Mason. Welkom terug. Wat onwijs naar dat Mason zo ziek was. Hoop dat het nu weer helemaal beter gaat!! Ook nog gefeliciteerd met zijn verjaardag. leuke cadeaus gekregen? @ Gina. Trouwen!!! Gefeliciteerd. Wat lief dat hij je gevraagd heeft! @ Nazli. Hoe ging je sollicitatiegesprek? @ Miriam. Zo weer controle... was toch rond 2 uur? Hoop dat alles nog steeds stabiel is. Nog naar buiten geweest met de rolstoel? @ Katje. Ook al bezig met de voorbereidingen voor Jayden zijn verjaardag?? Nog maar een weekje... Hoe laat was Jayden geboren? Zoë om 12.48 uur. Verder kan ik niet terug lezen... maar heb alles wel gelezen . Hier al een beetje aan het voorbereiden voor Zoë haar verjaardag... volgende week moet ik maandag en dinsdag werken en manlief woensdag en donderdag. Dus morgen maar het grootste gedeelte van de boodschappen halen die niet bederfelijk zijn... en de taart ook maar morgen bestellen. Heb ik dat iig op tijd gedaan... Ik ben namelijk nogal van het laatste moment stress stress en dat ga ik dit keer maar even proberen te voorkomen.