Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar ik ga nu me opmaken, me haar steilen en uitzoeken wat ik moet aandoen. tot vanavond!!!

2. succes!!!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nazli succes met je solicitatie hopen dat je uitgekozen wordt duim voor je

gina wouw wat super zeg wat lief van hem.
    twee vliegen in een klap fijn voor je
    meiden terug van controle en het is stabiel gebleven wel van 1,4 naar 1,2 a 1,3 maar gyn zei niet zorgen maken het is nog stabiel dus daar hou ik het nog even op volgende week vrijdag pas weer controle en als het dan ook zo is is het goed maar ben bang dat het iets minder dan weer is.
    baby groeit natuurlijk ook langzaam door en als het zwaarder wordt drukt het ook meer tegen de baarmoedermond aan denk ik.

pff begin toch weer angstig te worden of dit goed mag blijven gaan.

iedereen fijn weekend liefs miriam

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Meid, probeer er toch hoop uit te putten dat het nu toch weer paar weken stabiel is gebleven! En als jij ligt dan drukt de kleine niet zo, trouwens een kleine is nog klein he in dit stadium en heeft nog zoveel ruimte.. maar ik snap je angst!! Dikke knuffel en we blijven duimen!!!

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Miriam, goed nieuws!! Het blijft stabiel..ben je er al even met de rolstoel uit geweest? We blijven met je meeleven, je volgen en we blijven duimen..dit komt goed Miriam!!
    Knuff

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam wat een fijn nieuws!!! Ik kan me je angst goed voorstellen, al kan ik dat niet zoals jij omdat ik het niet heb meegemaakt. Maar ik denk aan je dat weet je. Veel plat liggen en rustig aan meid.. over 3 weken en 3 dagen een klein feestje !! En daarna is iedere dag er 1 en dat is mooi meegenomen!!!!
    xxx

PS miriam weten Bart en jij of het een broertje of zusje voor Danique wordt?

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het gesprek is goed afgelopen.
    ze vroeg alleen maar van wat ik verwachtte, zeg maar als ik aangenomen wordt wat voor werk ik zou moeten doen. duh logisch kassa, vakkenvuller en klantenhelpen.

ze gaan me bellen of ik naar de 2e gesprek gaat of niet.

de bussen staken vandaag hier en dat wist ik niet. en ben ik met de taxi gegaan 18 euro betaald en de terug weg. moest ik 2 uurtjes in de koud op me man wachten. en isa opogehaald van de creche. blaren op mijn voeten gekregen dankzij de schoenen die ik aanhad. ik kan nu heel moeilijk lopen.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    miriam, maak je geen zorgen het komt allemaal goed. het is jullie gegund.
    fijn dat alles goed gegaan is!!!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli fijn dat het op zich toch goed ging je gesprek! Hoop dat je aangenomen word!
    Wanneer hoor je nou of je voor een 2e gesprek mag komen?
    Heb jij trouwens kassa ervaring? etc

x

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ze zei dat er veel kandidaten waren en gaf dus geen datum. volgende week denk ik.
    ik heb wel kassa ervaring.

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee wij weten het niet willen het ook niet weten
    nazli blijf duimen dat jeaangenomen wordt
    fijn weekend

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Spannend Miriam!!!!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi meiden,

Ik zal ook weer eens wat van me laten horen.
    Aangezien ik hier al een aantal dagen niet meer geweest ben.
    Dinsdagmiddag vanaf halverwege de trap naar beneden gevallen, samen met Amy.
    Godzijdank niks met haar aan de hand, heb haar ook in me val erg beschermd.
    Maar van schrik heb ik dus keihard gehuild en in me broek geplast :oops:
    Dacht eerst ook aan de baby maar ben niet op me buik gevallen.
    Heb alle traptreden met me stuitje opgevangen, nou dat heb ik geweten ook.
    Wat heeft zo'n val een impact op alles.
    Ik kan dus helemaal niks meer, volgens de arts is me stuitje zwaar gekneusd en kan dit zeker wel 6 tot 8 weken duren en daarna kan je er nog blijvende klachten aan overhouden :( :( :(
    Had dinsdag een concert, kaartjes weggegeven.
    Zoveel afspraken en verjaardagen staan, alles afgezegd.
    Het zijn allemaal kleine dingen misschien maar voor mij is het me allemaal even te veel.
    Volgende week zijn we 5 jaar getrouwd, hadden we een romantisch nachtje weg geboekt in een super de luxe kamer met sauna en jacuzzi in de tuin.
    Annuleringsverzekering keert niet uit, dokter geeft geen doktersverklaringen meer af dus weg 230 euro.
    We hebben het nu weggeven aan me zwager en z'n vriendin, met tranen in me ogen.
    Over 2,5 week zouden we naar Spanje gaan op vakantie, dat kan ik waarschijnlijk ook op me buik schrijven, weg 450 Euro aan tickets, weg vakantie.
    Ik kan dus niks, moet rust houden.
    Heb de eerste paar dagen bij me ouders gelogeerd aangezien Ramon op zakenreis was.
    Gelukkig hebben zij zich ontfermt over mij en Amy.
    Donderdagavond weer thuis, gisteren is me schoonmoeder in huis geweest.
    En zo hebben we een weekrooster moeten maken voor wie wat gaat doen volgende week.....
    Kan niet zitten, kan niet liggen, kan moeizaam lopen.
    Heb nu met veel pijn en moeite een rubberen band kunnen bemachtigen waar ik op zit en dat verlicht de pijn iets.
    Jullie snappen wel dat me humeur tot een dieptepunt is gedaald.
    Zelfs weeen vind ik minder pijnlijk dan dit.....

Vanmiddag een echo, zal een hels karwei worden maar wil er toch graag naar toe.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Meid, je weet dat ik aan je denk!! vind het heeel vervelend voor je en als ik wat
    kan doen dat weet je het\!!!

Dikke knuffel van miJ!!

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    owhhh, beterschap. ik denk ook aan je. goed rust nemen. wat jammer dat alles is afgezegd.

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    och jee meid wat heftig allemaal

toch denk ik dat als je een verzekering hebt afgesloten hiervoor dat het uitgekeerdmoet worden dus zodat je geen geld kwijt bent.

heb je geen tussenpersoon voor je verzekeringen en dergelijke
    en een andere huisarts die weekend dienst heeft wil die ook geen verklaring afgeven?
    probeer vanalles meis
    belachelijk dat je je geld kwijt zou zijn
    knuf

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, wat naar!
    En idd wat miriam ook al zegt, is er geen andere dokter die wel een verklaring wilt afgeven, want dit is toch te belachelijk, waarom zou je dan nog een annuleringsverzekering afsluiten?
    Het is te veel geld waar het om gaat, en nee dat zal de dokter niets kunnen boeien, die krijgt waarschijnlijk toch genoeg binnen. Bah, kan er gewoon boos om worden!

Hoop dat je nog wel een beetje van je echo kunt genieten vandaag, en je stuitje kneuzen pffff meid, ik heb echt met je te doen!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ff bijlezen

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

laf echt zo klote voor je meid denk dat ik 1 deze weken toch maar eens naar rotjeknor ga...

mirjam meid houd moed het komt allemaal goed!

nazli hopelijk wordt je aangenomen ! was je erg zenuwachtig toen je daar zat?

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nee ik was helemaal niet zenuwachtig. ik denk omdat ik dit baan serieus neem.
    als ik op een gesprek ging voor de functie administratief medewerker of boekhouder dan zou ik 100% zenuwachtig zijn.

Deel Deze Pagina