Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lafo... meid wat moet je geschrokken zijn!! Gelukkig zijn Amy en jij er goed vanaf gekomen. Maar idd flink balen van alle leuke plannen :(. Hoop dat het snel wat beter gaat.

@ Miriam. Gelukkig is het stabiel gebleven!!

@ Nazli. Ben benieuwd wanneer je hoort voor een evt. 2de gesprek!! Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen.

Hier kreeg ik het vandaag even flink op mijn heupen hihi. Hele keuken gepoetst alles opgeruimd, koelkast en vriezer schoongemaakt en ontdooit. Nu nog even de kelderkast aan de kant maken... manlief heeft de garage opgeruimd en de voordeur in de verf gezet. Zoë is errug lief vandaag dus kon lekker mijn gang gaan.
    Ben erachter dat dametje liever haar brood zelf eet hihi. Dus zet nu gewoon bordje met broodstukjes voor haar neus en ze peuzelt het in haar eigen tempo op (en voert soms stiekem wat aan de hond ;)). We mogen haar dus ook niet helpen.. dan wordt ze boos, kleine draak.

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo..meid..wat schrikken..wat een moeder instinct dat je Amy beschermd bij het vallen..ik ben er ook steeds bang voor om te vallen..ik hoop dat de pijn snel dragelijk wordt. En nu het leuke...hoe was de echo?

Nazli..moet goed komen meid met zo'n cv!!

Naatje..nesteldrang? :) ..

Hier een dag gewerkt. Donderdagavond heeft man lief het boek oei ik groei eens gepakt...naast dat Evan zo'n last van de tanden heeft zit hij ook nog in een sprong...en wat voor een sprong. Meneer wil zelf eten..begin van de week met zijn handen en gisteren spinazie met een lepel..lachen..alles zat eronder. Hij had een ei in de ene hand en een lepel in zijn andere hand. Nadat het ei op was nam hij een stukje vlees in de handen en zo afhappen..niet te geloven...
    Morgen moederdag...Manlief doet heel geheimzinig..vorig jaar is het erbij ingeschoten..was nog lang niet hersteld toen van de ks..
    En vandaag bericht van de belastingdienst... :D

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lafo hoe was de echo????????????????????????????????????????

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lafo nogmaals had het al in een sms gezegd, ik kan me indenken dat je onwijs geschrokken bent. Wat een inpakt kan dat allemaal hebben dan he meid!
    Alles staat in verbinding met dat stomme staartbeen, dus alles doet pijn, en zeker omdat je ook nog zwanger bent.. nog meer druk op je bekken!
    Meid doe rustig aan, als ik iets voor je kan doen dan zeg je het maar!
    Wel heel fijnd at je zoveel hulp krijgt in huis van je familie! Dat is toch wel heel fijn zeker omdat je ook Amy nog hebt als Ramon aan het werk is!

En balen van al die vakanties en leuke dingen! Ik had ook wel een dagje in een heeeeeeeeerlijk hotel gewild met jacuzzi :) Had ik wel van je willen overnemen :) Ik ben volgende week of over 2 weken een week vrij namelijk!
    Maar ja daar heb je nu natuurlijk weer geen donder aan.
    Wat anderen zeggen, als je een annuleringsverzekering hebt dan moeten ze toch uitkeren? zou het toch eens laten uitzoeken.

meid dikke kus!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen

Geniet iedereen lekker van haar moederdag? Als ik zag hoeveel cadeau's er gisteren weer werden ingepakt worden alle mama's volgens mij goed verwent :D Hier geen ontbijt op bed op de vroege ochtend. Manlief ligt nog heerlijk te slapen aangezien hij vannacht een optreden had :) Wel eeen mooi cadeautje van Mason gehad ,wat hij op het kdv heeft gemaakt.

@ deentje, wat lief zo'n cadeautje :D
    @ Naatje ,bedankt voor je felicitatie. Spannend he zo'n 1e verjaardag, maar het is zo leuk :D:D Wel goed dat Zöe haar eigen broodje eet.
    @ nazli, gelukkig maar dat je geen punctie hoefde. Spannend het wachten op de uitlsag van je sollicitatie. Hopelijk weet je snel meer.
    @ Mirjam, begrijp ik goed dat jou baarmoedermond verstrijkt? Heel veel sterkte en hopelijk blijft alles stabiel.
    @ Lafo, oh wat zul jij geschrokken zijn. En wat ontzettend naar van je stuitje. Eeen hele goede vriendin van mij heeft dit ook gehad. Heel veel sterkte ermee en hopelijk geneest het snel zodat jullie toch nog even lekker weg kunnen gaan! Hoe was je echo?
    @ mariska, lang leve die sprongen he. Ben altijd blij als Mason er weer uit is :) Nou ben benieuw naar jou moederdag :D

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen allemaal..,

Mason..ik heb ontbijt op bed gehad..lekkere broodjes, verse jus, thee, fruit en een beker met daarop voor de liefste moeder vol met hartspekjes. Daarnaast nog een dvd van manlief gekregen..
    Het lijkt erop dat Evan idd uit zijn sprong is. Hij zat vanmorgen heerlijk op bed eeb croissantje weg te werken en dronk verse jus bij papa uit de glas...nu eerste het bed verschonnen :D

7. jeetje meid wat een evrhaal.. kan me goed voorastellen dat je heel erg geschrokken bent :( veel sterkte en kalm aan!!!

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Fijne moederdag iedereen !!
    Ik heb met m'n man afgesproken dat we niet aan gekochte cadeautjes doen voor moederdag. Op het KDV heeft Jayden z'n voetje geverfd en afgedrukt op een roze hartje met een lief gedichtje erbij. Dat kreeg ik vanochtend ingepakt op bed :)
    Daarna lekker kopje thee en koffie gezet door manlief, die ook Jayden er uit gehaald had en ontbijt gegeven had.

Jayden is geboren om 11.17 uur, dus ietsje ouder dan Zoë. Ik heb de uitnodigingen al verstuurd, maar nog geen taart besteld. Wel al slingers en ballonnen in huis.

@Naatje; laat Zoë haar bordje dan wel staan? Jayden gooit dat bord onderste boven, dus wij leggen maar een stukje op z'n tafelblad neer en dat eet hij dan zelf op :)

@ lafo; heel veel sterkte en beterschap, wat een naar verhaal :(

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hallo meiden

Hier vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging, een lief ingepakte reep chocola vna mijn man gehad met op het inpakpapier voor de lieeeeeeeeeeeeefste mama
    EN Laura had vrijdag op het kinderdagverblijf een glazen potje "geverfd"met tuinkers er in, en een kaartje voor mama kus Laura echt lief
    Daarna de hele dag gewerkt, en ben net pas thuis!

xx

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hihi dat is wel grappig... zijn we anderhalf uur na elkaar bevallen ;) . Ik heb gisteren de taart besteld.. toch maar bij de hema. Scheelde best veel in vergelijking met de bakker hier in het dorp... en hema is ook erg lekker.
    Heb van de week al wel ballonnen gehaald en een verjaardagskaars. Slingers moet ik nog halen.
    Zoë keert sinds vandaag ook haar bord om... Vanmorgen kreeg ze brood met worst in stukjes gesneden en de korstjes ernaast. Peuzelt ze eerst van alle stukjes de worst eraf. Kauwt daarna haar korsten op... kiepert haar bord daarna om op het blad van de kinderstoel en dan eet ze de broodstukjes op.... en probeer dan nog maar eens serieus te blijven :) :)

11. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Vandaag even op de fiets naar mijn schoonouders voor moederdag... en mijn ouders kwamen vanavond nog even bij ons langs... die zijn vanavond weer naar huis (staan hier op de camping) en komen donderdagavond weer terug. want a.s. weekend zijn Zoë en ik jarig.
    Zoë had bij de oppas een schilderijtje gemaakt met haar handjes erop met verf waarop stond voor de allerliefste mama.
    Van manlief heb ik twee bedeltjes gekregen voor mijn pandora armband... het meisje en het hartje. Ontbijt moest ik zelf maken (hahaha) want manlief moest naar de voetbal, was laatste wedstrijd en hij was een tijd geblesseerd geweest door een gebroken pink, dus begreep wel dat hij graag wilde voetballen.

Zoë wilde vanavond absoluut niet slapen terwijl ze supermoe was. De hele tijd staan in haar bed en heel hard huilen... dikke tranen erbij. Zag er zooo zielig uit.
    Ben maar even met haar op ons bed gaan liggen... binnen 5 minuten vertrokken hihi.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier overigens na het drama van dinsdag waarin ze super vervelend was, het hele weekeind al heel erg lief ! Ze lijkt wel uit een sprong ofzo. echt babbelen en rond de tafel lopen en helemaal vrolijk :)
    en maar brabbelen hihi

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Dat is wel erg fijn dat ze zo lief was dit weekend :D . Lekker dat ze weer uit haar sprong is. Zoë is gelukkig ook weer uit haar sprong... Het piepen, zeuren en huilen is zo goed als voor bij. Ze was het hele weekend gezellig. Lekker kletsen en spelen. Maar denk dat de dag vandaag iets te lang was voor haar. Ze had geslapen vandaag van half 11 tot 1 uur. En na het broodje zijn we wezen fietsen naar opa en oma. Dus weer een hoop indrukken opgedaan op de fiets. En de rest van de middag niet geslapen. maar toen ze vanavond bij mij lag op bed gaf ze snel aan haar slaap toe.

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier net zo Anas, Laura en Evan zullen wel last hebben gehad van de 13 maanden sprong. Gezellig dat brabbelen...en dan maar hopen dat je iets herkend :)
    Heb jij iets over Lafo haar echo gehoord, Anas?

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Oh ja... helemaal vergeten te vertellen. Onze hond heet Kyra en Zoë roept de hele dag "Kija". Vanaf het moment dat ze wakker wordt tot ze gaat slapen. Is echt zo schattig.

16. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hahahaha het lijkt er wel op ;) . Vandaag de rest van de woonkamer onderhanden genomen en alle vitrage gewassen en de ramen aan de binnenkant gelapt.
    Maar denk dat het dan nesteldrang moet zijn zonder zwanger te zijn (kan dat ook? ;) ) :) :)
    Vorig jaar rond deze tijd had ik er ook last van.... maar toen was het echt nesteldrang :) .
    Van mij mag ik meer van dit soort aanvallen hebben hihi.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nee niets gehoord van lafo, zal ns smsje sturen

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden, ff snel voor slapen gaan! Druk weekend gehad!
    Noah loopt los, en trots dat ie is hhahaha.. was mama dr verjaardagskadotje want vrijdag ging hij ineens echt goed loslopen en meer dan drie stappen die hij normaal deed!!!!

Met Lafo dr echo was alles goed!! ze is nu 12w4d en alles was in orde ondanks dr val!!
    Ze zal het zelf vast nog wel vertellen maar dacht meldt het ff!!!
    Doei meiden!!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina wat goed van Noah!!!! Super zeg, vlotte man hoor!!!

Fijn dat Lafo haar echo goed was, toch een hele geruststelling denk ik zo. Was ook benieuwd. Fijn dat je het even liete weten

xx ik ga weer naar mijnw erk!

20. Fijn dat je echo goed is lafo!!!!

Goedemorgen meiden!!!!

Deel Deze Pagina