Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo..fijn dat je echo goed was!! Gefeliciteerd er mee.. hoe gaat het nu?

Gina..Noah ook al zo'n snelle vent..en dan zeggen ze dat jongens lui zijn..nou waar Evan lui in is moet ik nog ontdekken.

Naatje..ik heb er nooit last van...ook niet toen ik zwanger was..maar je mag je hier ook wel komen uitleven ;)

Hier loopt weer een vrolijk ventje rond..pakt regelmatig zijn schoenen zo van ik wil naar buiten..haha...

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hiii,

Thanks Gina voor het melden, idd echo was allemaal goed, dus gerustgesteld alhoewel ik niet echt bang was dat er wat mis zou zijn.
    Uitgerekende datum nu 18 november.

Iedereen een fijne moederdag gehad??
    Ik kreeg een luchtje van Amy die ze eigenlijk niet wilde afstaan, dat cadeaupapier is wel erg interessant ;)
    Verwend word ik al heel de dag dus het was verders niet speciaal ;)

Heb nog steeds pijn maar het lijkt wel of ik er beter tegen kan.
    Ben zelfs alleen vandaag =D>
    Had even geen zin in mensen over de vloer :oops:
    Heb wel pijn maar ben eigenwijs :(

Amy heeft ook haar dag niet, dus dat is ook niet prettig :(

Iedereen een fijne moederdag gehad??

Gina en Mariska jullie jongens gaan zeker hard, snap ook niet waar dat vandaan komt dat jongens luier zijn, want ik ken alleen maar snelle jongens!!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa heeft gisteren nacht over overgeven en ik heb het pas in de ochtend gezien :oops: :oops:
    zijn haar gezicht zat helemaal onder de kots. gelijk in onder douche gestopt met mijn man. en daarna diarree, denk dat hij de buikgriep te pakken heeft. maar gelukkig gaat nu alles goed. gisteren naar mijn moeder geweest en daarna met mijn man naar de stad geweest. bij de kfc gegeten. maar vindt de kfc niet zo lekker meer. het is zo altijd dezelfde bij de kfc. we zouden naar la place gaan, maar het was te laat, eten was op daar.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    lafo, gelukkig dat je echo goed is. geniet ervan en het is zo weer voorbij!!!

luie jongens ken ik ook niet lafo.
    hier heb ik een snelle jongen!!!

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nog effe en dan wordt isa 1 jaar!!!

6. luie jongens ken ik wel hihi...

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Dan zorgt Brian ervoor dat het gemiddelde weer klopt Deentje ;)

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha nou ik weet wel waar Noah lui in is hoor.. meneer wordt heel graag bediend.
    Hij kan drinken en eten pakken maar meestal wil hij bediend worden hahaahahaah!!

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoeveel flesjes drinken jullie kindjes?
    isa drint 3 flesjes, waarvan de laatste voeding pyama papje is.

en eten jullie kindjes de potjesvoeding vanaf 8 en 12 maanden?
    isa nog niet, hij eet nog steeds de 6 maanden voeding, ik probeer hem wel te geven, maar vindt niet lekker.

en brood eet hij ook niet zoveel, hij heeft er al genoeg na een paar happen.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn telefoon was bij mijn man en lidl heeft gebeld, ik heb zaterdag 2e gesprek!!!!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli spannend zeg een 2e gesprek ik hoop dat je word aangenomen!

Hier krijgt Laura ook nog 3 melkvoedingen, 1 bord pap sochtends, 1 fles melk smiddags bij het brood en 1 fles melk voor het slapen gaan.
    Deze dame weigert al 2 weken brood te eten, en warm eten lust ze alleen maar uit een potje! ze weigert pertinent iedere hap vers eten.
    de 12+ mnd potjes is het afhankelijk wat het is, ze lust ze op zich wel, maar soms spuugt ze de stukjes uit.

Hier druk gehad, hard aan het werk geweest.nu even uitblazen...
    xx

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nazli..geweldig meid..op naar het 2de gesprek!!
    Evan krijgt s'morgens een papfles met gewone melk, bij brood een beker gewonen melk en voor het slapen gaan krijgt hij avondpapje. Evan eet met de pot mee en als hij potjes krijgt eet hij die van 12+ verder eet Evan vers fruit. Favorieten zijn aarbeien en witte druiven.

Gina..haha..heeft Noah al een belletje :) ?

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hmmm.. Noah krijgt sochtends of pap of een boterham en tussen de middag krijgt hij gewone melk.. dat was het eigenlijk. Las in de folder van cb dat ze maar 300 cc halfvolle melk nodig hebben vanaf een jaar dus ik zit wel goed.

Hahaha, ja je zou het haast denken Mariska.. ach, het is zo'nnn schatje!!!

Noah is de laatste dagen echt super kroelerig!!! elke keer kusjes geven en tegen me aan liggen, heeeeeerlijk!!!!!!!!!!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden was ik weer eens ...
    beau is snotverkouden en hoest daarbij , heb al 3 gebroken nachten pff
    hopelijk vanacht beter...
    hoest verder met jullie , mensen beau is alweer bijna 1 jaar zit het lijstje te maken van de mensen die we moeten uitnodigen maar ben zo baNG dat ik iemand vergeet....

nou hier eet mevrouw sinds een dag of 4 brood!!!!!!!!! jippie op een vorkje en stukjes van 1cm bij 1cm maar toch ze eet het heel broodje met smeerkaas op vandaag!
    en dan een klein beetje melk drinkt ze nog daarna soms maar 40cc
    ze is dan helemaal van de fles af!

smorgens om 7 uur pap 200cc ontbijtpyamapap
    11 uur fruit
    12.30 diksap
    15.00 broodje met een flesje melk bied 120cc aan maar ze wil dat echt niet
    17.30 avondeten plus toetje plus diksap

laat haar niet meer net zoveel drinken als ze zelf wilt want dat heeft ze geen trek in de broodje . me meisje is klein en fijntjes en meer heeft ze ook niet nodig
    moest morgen eigelijk naar het cb , daar zou ze haar spuitjes krijgen , maar nu ze zo ellendig is bel ik ze morgen fijn af en vraag ik of ze een weekje later mogen
    ga ff bijlezen

laf hoe is het nu meid?
    gina hoe voel je je
    anas hoe is het met jouw beepje en buikie? weten jullie al wat het wordt
    mirjam hoe laat moet je morgen denk aan je he

de rest solly!!!!!!!!! ga nu bijlezen en reageren

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    fiona, ga jij ook voor de 2e???
    goed dat beau brood eet. isa wilt het nog niet.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Fiona!!!
    Zielig dat Beautje zo ziek is, dan is het inderdaad wel verstandig om die prikjes even uit te stellen.!
    Hoop dat ze snel weer de oude is, gebroken nachten zijn echt een drama als je het niet meer bent gewend !
    Je hebt misschien wel een punt, over dat drinken trouwens, dat vind ikw el een goede tip. Misschien dat Laura ook wel te veel binnen krijgt waardoor ze niet zo goed wil eten.
    Ik kan het althans wel eens proberen...

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zo net even snel bijgelezen

fijn dat de echo goed was Lafo
    Nazli gefelictieerd met 2e sollicitatieronde

Hier op m'n werk druk bezig met de sportdag voorbereiden, staat voor a.s. woensdag gepland...ben benieuwd wat het weer gaat doen !

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Arme Beau...3 gebroken nachten..daar wordt niemand vrolijk van..pff.. Goed van haar dat ze nu toch brood wil. Zulke kleine stukjes hoef ik hier niet meer neer te leggen..haha...Maar uh...Fiona..die banner???

Nazli..hoe gaat het Isa...nog diaree?

Katje..leuk sportdag!! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben..neem aan dat alles buiten gepland is.

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    met isa gaat het goed, hij is beter. de diaree heeft hij alleen gisteren gehad. vandaag gelukkig niet

20. Goedemorgen meiden!!

Nazli wat goed dat je bent uitgenodigt voor een 2e gesprek!! alvast veel succes zaterdag!!

Brian krijgt sochtends nog een fles opvolgmelk tot ik het allemaal op heb dan gaat hij sochtends een bord pap krijgen. en davonds krijgt hij een flesje gewone melk.. t cb heeft gezegt dat ze maar 300 cc aan zuivel mogen hebben.. dat is dus ook incl. yoghurt, kaas e.d. vind ik best weinig eigenlijk.. dus word denk ik sochtends een bord pap met 150 cc en savonds een flesje melk 150 cc.. kaas krijgt ie toch haast niet en een heel klein beetje yoghurt mag die 300 best overschijden vind ik.. ;)

fijn dat het met Isa beter gaat!!

Deel Deze Pagina