Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dus de schema van vandaag is:

09.30 flesje 210/7
    12.00 fruit

nu slaapt hij nog en als hij wakker wordt ga ik hem dan

koekje geven
    17.00 groente
    19.30/20.00 flesje pyama papje

zal dit voorlopig goed zijn.

morgen geef ik hem dan een boterham

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nee Noah krijgt al hele tijd geen avondfles meer.. ben het gaan afbouwen op gegeven moment door m thee te geven, eerst door zn fles heen, daarna thee en drie schepjes melk en daarna 2 schepjes en de hoeveelheid water aanpassen en toen dronk hij op gegeven moment nog maar 2 slkjes tot ie m helemaal weigerde..

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey nazli nee maar wil een beetje me cycles in de gaten houden ...me spriaal is eruit....hhaha maar nog niets gericht hoor! wil nog ff genieten van beau alleen , heb daar me handen nog vol aan haha
    beau krijgt helemaal geen fles meer!!! net terug van cb kreeg ze haar prikjes
    viel best mee gelukkig alleen ze was diep en diep beledigt op die vrouw hahaha
    maar beau eet sinds een week echt goed haar broodje
    doe het op een vorkje en snij dan 1cm stukjes af en laat haar die opeten mocht er wat melk bij geven maar na 2 slokken heeft ze het al voor gezien
    beau krijgt smorgens alleen pap ...verders eet ze gewoon fruit brood en avondeten en danoontje , vanaf volgende week laat ik haar maar eens mee eten met de pot....kijken of ik het kan hahaha die potjes zijn zo lekker makkelijk , maar goed eens moet de eerste keer zijn
    wat doen jullie geven voor jus? EEN heeel klein beetje of magarine? en dan prakken? of emet de staafmixer ff kort

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jaja mooi he die banner hahaha
    ja ik bouw het langzaam op de geeft denk ik zlef wel aan als ze groter wilt haha ben zon schijtluis daar in maar het is al een heel begin vondt ik zelf! gewoon elke dag rustig ervoor zitten al zat ik een uur met dr het boeide me niet ze moest en zal het toch een keer leren dacht ik , en dan zo ineens gaat het dan
    heb beau toch de prikjes gegeven ze was een stuk beter en ik dacht kan ze nu zich nog ff enlendig voelen dan dat ze weer opgeknapt is en zich weer minder moet voelen door die prikjes

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau wou uit haar zelf geen avondfles meer ...met 9 maanden was het ook al over zowiezo was de fles toen al niet meer leuk voor haar...zucht... dus nu helemaal geen fles meer alleen de tuitbeker van nuby ga maar 1tje kopen met een rietje kijken of ze dat wat vindt...
    beau krijgt echt geen 300cc melk naar binne net 240 cc denk ik
    cb hier zei er niks over en vit. D druppels mijn dokter vondt het maar onzin....ze hebben er hier nog nooit wat over gezegd dus iemand!!!!!!!!!!!! wqanneer moet ik die geven en hoe ...ze gaat na dit pak poeder melk naar halvolle melk dus iemand! haha

nazli wat goed meid 2de gesprek ! je wordt vast uitgekozen!

mirjam hoe was het meid?

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam hoe was het bij de gyn????

Schema hier vandaag:

730 pap 150cc
    930 fruit +50cc melk
    1200 krentebol zonder boter of beleg + 100cc melk
    1400 100cc limo
    1730 3 happen warm eten, 75cc toetje
    straks om 1930 150cc melk in de fles

7. soms wel.. en dan geef ik hem nog een klein beetje.. maar ze horen er eigenlijk genoeg aan te hebben... en brood eten dat moet ie leren.. waarschijnlijk als hij honger heeft eet hij het wel.. en soms heeft brian wat meer hongr en dan eet ie 2 boterhammen.. en als isa echt geen brod lust kun je ook pap geven ipv brood...

8. dan zou ik dat lekekr bij een pyama papje houden.. dat zou je eventueel altijd nog later aan wat kunnen minderen of afbouwen.. als ik jou was zou ik echt langzaam beginnen met zijn schame een beetje te verandreen..w ant als je het in 1x omgooit kan dat ook wel were porblemen gaan geven ;) ik zou beginnen emt die fles van smiddags weg doen...

9. ja goed toch!!! en als dat dan goed gaat zou je ipv de ochtendfles pap kunnen geven..

10. ooh netjes!! dat gaat bij Brian nog niet echt lukken.. hij heeft net 150 cc melk op en ligt al zowat een uur te mekkeren in zijn bedje ;)

11. wat goed van Beau dat ze nou brood wil eten!!
    ik doe bij brian altijd een klein beetje jus.. en dan prakken.. staafmixer heb ik hier al lang niet meer gebruikt!!

12. Ik vind die vit. D druppels ook wel een beteje onzin hoor.. maar t cb hamert er altijd wel erg op!! arjen hoort t ook nog vaak te krijgen.. maar meot eerlijkz eggen dat ik het regelmatig vergeet. Ik heb van davitamon vit D druppels met anijs smaak.. en dan op een lepeltje geven

13. zo weer bijgelezen ;)

prettige avond allemaal!!!

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb het cb hier niet gehoord over vitamine D...vitamine krijgen ze toch ook van de zon..of is dat weer wat anders?

Nazli..avondpapje krijgt Van ook nog steeds..heeft hij ook nog echt nodig. We hebben het wel een keer geprobeerd om het niet te geven maar dan ben je s'nachts in de weer en daa is nie de bedoeling. Geef Isa s'morgens maar eens pap. Evan krijgt al gewone brinta en dat gaat goed. Geef Isa eerst eens een korts van een broodje om op te sabbelen. Kijk dan eens wat hij doet.

Fiona..rot prikjes weer gehad...was Beau goed gegroeid?

Hier gaat ook niks meer in de keukenmachine..zelfs fruit niet meer..alles gaat zo in de mond...

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ben ik ook weer :D
    Ik ken ook een lui ventje ;) ,maar nu komt er schot in want.....
    Mason wil de hele tijd gaan staan ,maar het lukt hem niet en dan wordt hij helemaal gefrustreerd. Ben benieuwd wanneer het hem lukt :D

@ Gina, wat goed dat hij kan lopen! Vlot ventje :D
    @ Lafo, wat fijn dat de echo goed was! Een hele gerustelling voor jullie!
    @ Nazli, hoe is het nu met Isa? Mason heeft al geen flesvoeding meer sinds 7 maanden. Wat spannend een 2e gesprek. Wel een goed teken.
    @ Fiona, beterschap met Beau
    @ Mariska, ik geef hier ook elke dag 10 druppels vit d

16. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    zo gaat het hier dus iedere avond....alleen is Devrim niet binnen 5 minuten vertrokken. Ik laat hem soms een poos in z'n bed huilen (van de week 25 min), maar hij blijft dikke tranen huilen...ik vind het erg moeilijk wat te doen, laten huilen (lijkt wel uren...) of hem toch uit bed halen?

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    wat lief zeg!

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Wat goed van Noah! Wauw, leuk hoor.

Wist helemaal niet dat je jarig was, alsnog gefeliciteerd! Leuke dag gehad?

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Lafo, wat fijn dat de echo goed was!
    En hoe gaat het vandaag? Weet je al of jullie misschien toch op vakantie kunnen?

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Devrim krijgt alleen 's avonds voordat hij gaat slapen nog een fles. Gelukkig is hij een hele makkelijke eter en eet eigenlijk alles, en het liefste vers eten en geen potjes. Heel af en toe krijgt hij nog een potje (12 mnd) als wij bv patatje eten ofzo, dan is het wel makkelijk.

Deel Deze Pagina