Hi, Hier alles goed maar vaak echt geen tijd op nog achter de laptop te zitten. Ben echt duidelijk aan vakantie toe... Devrim heeft zondag 2 stapjes los gezet! Van Opa naar Oma! Een 2de keer ging niet lukken, hij was er toch zelf even van geschrokken maar het begin naar los lopen is er! Voor moederdag een digitaal fotolijstje gekregen, wilde ik al een tijdje dus was erg blij. Op kdv hadden ze op een houten doosje een voetafdruk gemaakt en dat doosje in zo'n kado-tasje gedaan. Toen hij vrijdag thuiskwam van kdv kwam hij echt zo het tasje aan mij geven, zoooo lief. Ik durf er bijna niet meer over te beginnen maar slapen is dus nog altijd een 'probleem' hier. Meneer slaapt echt maar 9 a 10 uur per nacht en is gewoon iedere keer vroeg wakker. Nu ook alweer 2 dagen om 04.30, gewoon klaar wakker. 's avonds proberen we het maar zo lang mogelijk te redden maar wil eigenlijk ook nog wat tijd voor mezelf hebben 's avonds. Dat schiet er nu dus best vaak bij in. Nou ja, het wordt vast een keer beter (en dat roep ik dus al bijna een jaar....). Morgen de taart bestellen, toch ook maar HEMA want bij het taartenatelier is echt duuuuuur. Misschien leuker voor volgend jaar als hij het wat meer beseft. Fijne avond allemaal
Monica wat vervelend dat Devrim zo vroeg weer wakker is dat gaat je natuurlijk opbreken, logisch hoor meid. Wat is zijn schema van slapen overdag? Slaapt hij dan ook? En als hij om 430 wakker is, blijft hij dan wakker, of gaat hij dan weer slapen na een uurtje ofzo?
@ Lafo. Wat fijn dat de echo goed was!! Hoe is het verder met je? @ Gina. Wat knap van Noah!! Lekker aan de wandel. @ Nazli. Gefeliciteerd met je 2de gesprek. Hoop dat dit gesprek ook goed gaat en dat je wordt aangenomen! @ Mariska. Hahaha. Hier nog een hele hoop te doen.. als ik ooit tijd over heb hoor je het wel . @ Fiona. Arme Beau. Hoop dat ze snel beter is. En je spiraal eruit!! Ben benieuwd wanneer je cyclus weer normaal is.. hoop sneller dan bij mij. Hier nog steeds niets. Volgens HA kon het ook nog wel maanden duren grrrr. Maar mocht wel blijven oefenen van haar (duhhh). @ Askim. Vervelend hè dat ze zo huilen. Hier idd ook dikke tranen. Vanavond ging het wel aardig. Hebben ook zo'n projector met sterren voor op het plafond met een muziekje en die maar aangezet. Uiteindelijk ging ze wel slapen. Maar Zoë is ook niet lekker . Hier gisteren geen tijd gehad om bij te lezen en vanavond kwam een vriendinnetje alvast voor de verjaardag van Zoë en mij, want ze kan het weekend helaas niet. Zoë heeft twee leuke boekjes gekregen en ik twee bedeltjes voor mijn armband. Verder nog steeds veel huilen en Zoë klinkt ook erg hees. Manlief is vandaag met haar naar de HA geweest en haar amandelen zijn weer gigantisch opgezet. Maar gelukkig niet ontstoken. Zitten bijna tegen elkaar dus verklaard wel waarom ze zo weinig trek heeft in eten. Moeten eigelijk volgende maand pas naar de kinderarts, maar ga morgen bellen of we eerder kunnen komen en dan overleggen met de KNO arts erbij, want dit schiet niet op. OVer de hele dag krijgt Zoë: 's ochtends : papfles 180 cc of 180 cc peutergroeimelk en 1 broodje (die ze meestal niet helemaal opeet) 's middags: peutergroeimelk 180 CC en 1 broodje (eet ze meestal ook niet helemaal op) na het slapen: fruit en tuitbeker roosvicee 's avonds: avondeten en danoontje voor het slapen: Papfles 180 cc (drinkt ze alleen de hoeveelheid waar ze behoefte aan heeft).
@ askim, wat vervelend dat vroege wakker zijn. Ik heb het met Mason ook een hele periode gehad. Sinds een week geven we hem nog een boterham voor het slapen en sindsdien gaan de nachten weer goed. @ naatje, wat leuk dat Zoë al eerste cadeautjes heeft gehad. Ook lief dat jij wat hebt gekregen Hopelijk knapt Zoë snel op en is ze niet ziek op haar verjaardag.
@ mason een boterham voor het slapen? Zou het zo'n hongerig mannetje zijn hihi Blijkbaar heeft hij iig behoefte aan vulling in zijn buikje! @ Naatje Zoe is een goede eter als ik dat zo lees zeg! Hier krijgt Laura over het algemeen halfvolle melk overigens, Heb ook een tijdje nutrilon 3 gegeven, maar dat krijgt ze nu alleen nog bij opa en oma omdat dit makkelijk is met meegeven
Hiii hier gaat het beetje bij beetje beter, ups and downs. Na een dag veel doen heb ik veel pijn, maar lang rust houden is echt moeilijk! Ga toch donderdag een nachtje weg, ga het toch proberen. Net fikse ruzie gehad met me zwager die het niet kon verkroppen dat we toch gingen en hij dus niet kan gaan. Lijkt me logisch dat als ik me enigszins in staat acht om te gaan dat we dan ons 5 jarig huwelijk gaan vieren. En dat hij juist blij moet zijn dat het zo gaat maar nee hoor...... Lees morgen bij! xxx
Goedemorgen @ anastasia, Mason is best een hele goede eter Dus wij konden ons niet voorstellen dat hij honger zou hebben. Maar na wekenlange dramanachten ga je alles proberen en prompt met de boterham slaapt hij door We hebben ook pap geprobeerd ,maar helaas weigert Mason dat nog steeds. Fijn dat Laura wel goed melk drinkt ,hier gaat dat gelukkig ook steeds beter. @ Lafo, wat fijn dat je je wat beter voelt. Wel jammer van die reactie van je zwager. Het is toch hartstikke logisch dat je toch even gaat. Probeer er maar lekker van te genieten. Nou ik ga richting mijn werk. Fijne dag iedereen
pff lekker vriendelijk van je zwager zeg.. hij zou indd. blij voor jullie moeten zijn!!! fijn dat het weer wat beter met je gaat!! indd. rust houden is erg lastig.. een paar daagjes lukt nog wel maar dan begint t echt te kriebelen en heb je vanalles te doen...
Goedemorgen!! hier 2 eigenwijze mannetjes gister avond.. Brian is wakker gebleven tot half 11 voor ik hem eindelijk in slaap had.. en arjen werd om half 10 huilend wakker en is toen tot half 12 door gegaan voor hij weer sliep.. om 10 uur zaten ze hier samen op de bank te donderstenen.. boefjes
vit D krijgen ze idd van de zon. maar ik geef isa toch 5 druppeltjes per dag. maar als ik iets op smeer op zijn botererham, dan lust hij het helemaal niet. maar zonder is ook niet lekker.
owh ok, dacht dat jullie voor de 2de gingen. goed de beau boterham eet. met de pot eten doet hij ook. dat vindt hij lekkerder, dan zijn eigen voeding
isa heeft gisteren 2 flesjes gehad. en vandaag gaan we boterham proberen!! mijn cb zei al min. 2 flesjes en max. 3 flesjes
isa laat zich ineens los, als hij naar me wilt komen.en dan doet hij zijn armen naar voren en loopt hij heel erg snel naar mij toe. maar echt lopen doet hij nog niet. maar denk dat het binnenkort zal zijn.
hihi Brian niet.. dat lukt hem nu nog niet... Brian wil alleen maar zitten.. maar niet uitzichzelf.. uitzichzelf gaat ie op zijn buik rollen en dan na verloop van tijd lopen mekkeren..