Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Lafo Wat fijn dat je misschien toch kan gaan! Tuurlijk altijd proberen !! Vind de reactie van je zwager ook wel een beetje lullig. In plaats van dat hij blij is dat het beter met je gaat.
    Maar misschien had hij zich er wel heel erg op verheugd en is hij daarom een beetje teleurgesteld?

@ Nazli, als isa met zijn armpjes naar voren naar je toe loopt.... dan loopt hij toch al? of begrijp ik het nou niet goed.

@ Dena: Ben je al met Brian bij de fysio geweest?

@ Fiona : gezellig dat je er weer bent!!

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het is veel beter dat hij zit hoor. want ik wordt al een paar maanden gek van isa, handje vasthouden en alleen maar lopen, lopen en lopen. we hebben niets anders te doen. ik ben echt blij als hij eenmaal gaat lopen...

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hij loopt wel, alleen als ik zeg kom isa naar mama, dan laat hij zich los. anders durft hij niet. is dit al lopen dan, nee toch.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou Laura doet dat niet ;) hij kan dus wel lopen.. en los ook nog. Dat hij niet ver komt en alleen naar jou durft is bijzaak maar lopen kan hij :)

5. nee nog niet.. he een afspraak voor de 19e.

6. haha dat heb ik met arjen niet zo lang gedaan hij liep eerst alleen rond de tafel toen leerde hij overpakken naar de bank.. enz.. en later ging hij stukjes los lopen van papa naar mama rennen.. was wel heel erg leuk!! ben wel erg benieuwd waneer brian een beetje in beweging komt.. het is wel akkelijk zo hoor.. ik zet hem op de bank.. en een uur later zit hij er nog bij wijze van spreke ;)

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja, denk dat hij over 2 weken echt gaat lopen zonder mij

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het is zo zeker makkelijk voor jou!!!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastasia, ik snap dat hij teleurgesteld is maar ons dan bombarderen met idiote smsjes dat slaat echt alles.
    Ben echt klaar met hem, nu snap ik Ramon toen die zei je hoeft niks aan een broer/zus te hebben....ik idealiseer dat altijd omdat ik enig kind ben maar dat is dus niet altijd waar.

Wat een knapperds allemaal die al lopen.
    Amy die loopt alleen langs meubels en als ze los staat schikt ze zo hard dat ze zich laat vallen!

Wat een drama dag na een drama nacht...
    Vannacht kwam Amy en die wilde niet meer slapen alleen maar huilen huilen huilen.
    Eindelijk na een dik uur, kreeg Ramon het voor elkaar dat ze sliep.
    Maar vandaag net zo.....alleen maar huilen.
    Duidelijke oorzaak is er niet maar ik ben echt toe aan een uitje.
    Helaas heb ik vandaag weer extra veel last van me stuit dus zal een helse rit worden morgen maar ga toch doorzetten.

Moet nog even een partytent kopen want het ziet er naar uit dat het niet echt lekker weer word op Amy d'r verjaardag....

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud je hebt helemaal gelijk , ik bedoelde dat hij misschien een beetje teleurgesteld was, omdat hij zich er ook op verheugd had misschein. Maar geeft hem zeker geen recht om zo lelijk tegen je te doen. Dat is dan ook de laatste keer dat je aan hem denkt bij zoiets!!
    Hoop dat het nachtje weg jullie goed zal doen meid, even bijkomen.
    Is niet niks dat ze dan uitgerekend als jij je al beroerd voelt, zo is.. lijkt wel of ze het doorhebben denk ik wel eens!

En verjaardag Amy, misschien trekt t weer wel bij je hebt nog eventjes, wie wee is het stralend weer.
    Hoe gaat het verder met je buikje???? Is dat vreselijke misselijkheidsgebeuren nou helemaal over? Ik hoor je er nooit meer over!

xx en een flinke knuffel voor jou!!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier wilde mevrouw vanmorgen pertinent niet slapen ondanks dat ze doodmoe was....
    uiteindleijk in de stad heeft ze een krap uurtje in de wandelwagen geslapen vanmiddag, maar ze werd wakker bij de auto... thuis wilde ze niet meer verder slapen. Dus ben benieuwd hoe lang ze dit volhoud.....
    Had wel graag gezien dat ze nog een tukkie ging doen, kan mama ookw el gebruiken :)
    hihi

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam hoe was het gisteren???? niks meer van je gehoord en ben zo beniwud!
    xx

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee ben niet meer misselijk Janny, godzijdank haha
    Jij?? Nog vervelende kwaaltjes??
    Ben nu aanbeland in het tweede semester gelukkig en dan ziet alles er rooskleurig uit toch???

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahahaha Judith ja het 2e trimester schijnt t beste te zijn hihi.... Maar sommige vrouwen zijn de hele zwangerschap zo strontmisselijk dus ben heel blijd at het bij jou idd na de eerste paar weken over is gegaan!!!
    Hier geen vervelende kwaaltjes, althans niets erbij... :)
    Ben wel heel erg moe, en van die Losferon tabletten word ik soms een beetje misselijk maar goed niet echt hele bijzondere dingen gelukkig :)

Bedacht me vandaag dat ik nog geen brief van mijn werk heb gehad met wanneer ik verlof krijg... ga ik eens achteraan!
    xx

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier loopt Zoë wel langs de meubels en ze kan overstappen van bijv. de tafel naar de bank. Ook achter de loopwagen is ze erg snel.... losstaan doet ze ook steeds langer.
    Alleen nu wil dametje niet meer stappen aan de hand hahaha. Dan trekt ze haar beentjes op en gaat ze kruipen. Denk dat het niet lang meer duurt voor ze losloopt... maar ja je weet nooit ;).

@ Deentje. Ben benieuwd hoe het is bij de fysio. Maar zal me er niet te druk over maken hoor. Met pasen (een maand geleden) kon Zoë alleen een beetje achteruit op haar buik schuiven en verder bleef ze op 1 plek zitten als je haar neerzette.... Verder kon ze zich een beetje optrekken van zitten naar staan... alleen in de box. En vaak viel ze dan ook weer. Maar van liggen naar zitten absoluut niet. En omrollen vond ze ook niets....
    En nu kruipt ze het hele huis door en loopt ze overal langs. Draait vollop en gaat van liggen naar zitten naar staan... in 1 maandje tijd.

16. wat goed zeg.. ineen keer dus echt een grote sprong gemaakt.. ben benieuwd of Brian dat ook gaat krijgen.. zal haast wel ;) ik maak me er ook niet echt druk om.. als ik hem nou de hele dag gefrustreerd dingen zie proberen zou ik me wel zorgen maken.. maar hij probeerd het niet.. dus dan is t wel logisch dat hij het ook niet kan ;) maar ben benieuwd wanneer brian een beetje in actie gaat komen ;)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha Janny ik dacht al toen ik het neerzette dat er iets was met semester maar idd trimester bedoelde ik :D :D :D

Naatje dat doet Amy dus ook precies hetzelfde, maar lopen zal hier nog wel even duren denk ik ;)

Deentje wanneer moet je met Brian naar de fysio?

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik denk net... ik heb wel constant enorme koppijn Lafo,,... dus toch een zwangerschapskwaaltje ;) hihi
    vandaag ook weer zo erg, ben er gewoon misselijk van bleeeeh

meiden ik ga slapen.!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal!!!!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier overigens ook een dametje die een flinke sprong gemaakt had. ik ging 1 april naar het consternatiebureau en toen kon ze alleen nog tijgeren en binnen een maand kan ze tijgeren kruipen en staan en lopen langs de tafel....
    EN begin maart kon ze nog niet eens tijgeren! dus dat ging ook vrij vlot!

Deel Deze Pagina