sorry dat ik een paar dagen niet langs ben geweest heb morgen pas weer meting voor het eerst 1 keer per week dus moet nog even geduld hebben. gister wel even op extra controle geweest omdat ik dacht dat ik mis toch weer een infectie zou hebben maar blijkt dat ik een schimmelinfectie heb blijkt onschuldig te zijn voor de baby gewoon vervelend voor mij. mocht wel even hartje luisteren en dat is toch ook zo'n fijn ding even genieten van het leven in mijn buik. hoop hier nog een x aantal weken van te mogengenieten krijg zo een collega op bezoek en morgen mijn team manager dan gaan we ook de uren doorspreken die ik na de tijd wil werken. hopen dat ze hier mee accoord gaan. liefs miriam
heej meis fijn om weer wat van je te horen!! ja heerlijk he naar t hartje luisteren.. dat vond ik ook echt geweldig.. had ook een angelsound en ging toen stiekem elke dag even luisteren haha is toch altijd weer een bevestiging dat er echt wat in je buik zit he haha succes met het gesprek hoop dat ze akkoord gaan met je uren..
Goedemorgen!! Is het bij jullie ook van dat #(#)$&* weer? bah bah bah. Wilde lekker met Zoë even naar de supermarkt en dorp wandelen.. denk dat we mooi met de auto gaan. Ik heb gisteren trouwens de kinderarts gebeld omdat Zoë haar amandelen zo vergroot zijn en bijna tegen elkaar zitten. Hebben een doorverwijzing gekregen voor de KNO arts. Kunnen we 22 mei heen dus dat is wel lekker snel.
@ Naatje dat is lekker vlot zeg! Waarom was je ook al weer bij de kinderarts met Zoe? Weet het niet meer... @ Dena ja hoor er is nog hoop hihi Brian heeft gewoon geen haast. Veel op zn buikje leggen zodat hij moet oefenen . Ik moest toen ook haar beentje buigen zeg maar, dat ze in kruip houding kwam, zodaat haar hersenen de prikkel krijgen dat het zo ook kan moest van het CB arts... maar het hielp wel hihi En paracetamol... gisteren heb ik 2 zetpillen van 1 gram ingenomen... maar het helpt dan matig.. en gelukkig heet gedouched en naar bed en vanmorgen ging het wel weer. Hoop dat het te maken heeft met een griepje ofzo en niet met mijn bloeddruk... want als die ellende nu al begint... @ Miriam Wat fijn om weer wat te horen, het is geen verplichting hoor meid, om je hier te melden.... We waren gewoon benieuwd en we leven allemaal zo met je mee! Hoop dat morgen alles goed is. Wat fijn dat je het hartje kon luisteren !!! Nog een paar weekjes en je bent in de "veilige"27 weken en dan natuurlijk nog zorgen dat beebje zo lang mogleijk bij je blijft zitten! Maar je bent al zo ver!!! Kus van hier!
Klopt de hele dag was buiten gepland. We hadden ontzettend mooi weer, gelukkig niet het weer van vandaag! Kinderen, ouders, leerkrachten hebben genoten, dus helemaal top ! Vanochtend wezen zwemmen (eindelijk weer ! het was 2x niet i.vm. vakantie) en Jayden opgegeven voor de volgende groep aangezien hij morgen 1 wordt. Duurt misschien nog wel even voordat het kan, maar da's niet erg want hij zit prima in de huidige groep kleinsten. Telefoon ging hier net, huilend geschrokken kind nu boven. Tijd om een broodje te eten Tot de volgende keer !
We liepen al bij de kinderarts omdat Zoë erg gevoelige bronchieen heeft. Dus elk verkoudheidje dat langs komt waaien oppakte. Gelukkig nu niet meer sind ze medicijnen heeft. Ze was ook steeds zo vol en aan het reutelen. Is idd lekker dat we er al snel terecht kunnen... ik moet zelf 22 mei al naar de KNO arts en gelukkig kon Zoë gelijk met mij. Scheelt weer een ritje naar het ZKH.
28 april Evan (Mariska) Jippie, al 1 jaar!!! 30 April Laura ( anastasia) Jippie, al 1 jaar!!! 5 mei Fay (Daphne78) Jippie, al 1 jaar!!! 15 mei Jayden (katje81) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 23 mei Isa (Nazli21) 26 mei Amy (lafo) 31 mei Mikki (daam) 01 juni Beau (fiona23)
Waar is iedereen????? Zulk mooi weer is het niet . Net even de laatste boodschappen gedaan voor Zoë haar verjaardag morgen. Natuurlijk weer wat dingen vergeten.... dus vanavond nog maar even als manlief thuis is een keer gaan. Wel grappig zo'n jaar na je bevalling... moet steeds denken aan wat ik vorig jaar om deze tijd deed... Begon vandaag met weëen hihi. Vind het wel snel gegaan zo'n jaar. Maar het blijft een heerlijke meid. Zo... weer genoeg egopraat . Ga dametje uit bed halen... die begint nu net wakker te worden.
Hier was het juist heerlijk weer vandaag!! lekker warm vooral!! beter dan gister toen stond er zo'n harde frisse wind.
Eerste deel van de dag was inderdaad niet mooi, maar nu toch wel zeker hier. Ik hoop niet te beseffen dat het begonnen was een jaar terug want dan ben ik midden in de nacht wakker omdat m'n vliezen toen braken... Hoop wel even bij het geboortemoment stil te staan om 11.17
Hoi, @Miriam..heerlijk om weer even naar het hartje te luisteren..vervelend van die schimmelinfectie maar je hoort het best wel vaak bij de zwangere dames. Ben je er al even uit geweest met de rolstoel? Succes morgen..ga hard duimen dat alles stabiel is gebleven!! @Katje en Naatje..hangen de slingers en ballonen al? Veel plezier morgen!!! @Naatje..vervelend van de amandelen ik hoop dat ze er wat aan gaan doen. Iedere keer die pijn voor Zoë is ook niks. @Katje..klinkt als een geslaagde sportdag!! @Anas..een erg vervelend zwangerschapskwaaltje die hoofdpijn...wanneer moet je weer naar de gyn? Hier een drukke werkweek achter de rug..34 uur in 4 dagen maar ja nu weekend!! Hier was het tot 4uur mooi weer maar ja ik was nog aan het werk. Het heeft hier in elk geval geregend..scheelt weer bloemen water geven. Evan loopt nu helemaal los. Hij gaat uit zich zelf staan en loopt dan ergens heen. Hij is alleen buiten nog angstig...nou ja als je op stenen valt doet dat natuurlijk ook pijnlijker dan op de houten vloer in de woonkamer. Verder eet hij goed zolang als hij het maar zelf mag doen. Vanavond bami..in de ene hand een lepel vast houden en met de andere hand de bami naar binnen werken en owee als je de lepel wil afpakken.. ..gelukkig wil hij nog wel dat ik hem een toetje geef. Er bleef een vriend van ons bij ons eten en dat was voor Evan natuurlijk ook groot feest. Hoe gekker iemand doet hoe gekker Evan reageert..het was een gezellige bende bij ons thuis vanavond. Morgen lekker pannenkoeken bakken..
hoiiiiiiiiii Ff snel hallo zeggen hoor!! Hier alles lekker, ouders zijn weer thuis, had ze super gemist! kon ze eindelijk vertellen dat we gaan trouwen en heb mn moeder (en mn zusje) gevraagd getuigen te zijn.. ze was zoo blij.. helemaal ontroerd. heb wel heel knap mn mond weten te houden over de baby!!! Nog ruim weekje volhouden en dan na de echo vertellen!!! Sorry was ff ego! Miriam, succes morgen meid!! en dames, heeel veel plezier morgen op de 1e verjaardagen!!!! gefeliciteerd!!!! xxx
naatje morgen is je meissie alweer 1 jaar!!!!! en katje jayden ook al!!! hopelijk blijft het droog meiden! dat is dus mijn vrees nr 1 haha dat het op 1 juni droog is ...en lekker , heerlijk in de tuin vieren dus nou meiden ben heel moe maar hier gaat alles goed! beau is zon heerlijke vrolijke meid, en gezellig , ze knuffelt het liefste de hele dag (vindt mama helemaal niet erg ) ze praat graag in haar eigen taaltje en heeft vandaag haar tongetje ondekt ofzo haha ze zit de hele tijd met een brede open mond die tong van links naar rechts in racevaart te doen erg lachwekkend gezicht dus brood eten gaat nog steeds goed alleen als ze geen zin heeft is het spellen ermee... nou meide ik lees wel mee maar het reageren schiet er gwwoon in ga ff de boel opruimen hier pfffffffffff
Hahaha... Noah is ook heel kroelerig op het moment, echt schattig.. Vandaag was hij wel heel ondeugend!! Hij ging zelfs op gegeven moment voor me wegrennen (althans poging tot tot hij viel hahahaha)... als mn moeder zei nee dat mag niet en daarbij met dr hoofd schudde ging hij haar na doen.. ging ie nee zeggen en schudden.. en als hij ergens aan wilde zitten waarvan hij weet dat niet mag ging hij al schudden van te voren hahahahaahahahaha. hij was echt mega ondeugend en super schattig hihi.. Hij krijgt vlak voor mij iets "stouts" gaat doen een twinkeling in zn ogen.. hihi!!! Mama is ondanks alles heeeel de dag verliefd hahahahaahah...
ja die twinkeling ken ik maar al te goed hier dat had opa en die opa en me man allemaal hahaha en deze draak ook...