Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Haha..hier ook 1 met van die sprekende ogen. Nog wel tot ze het door hebben...haha...Evan doet ook zijn vingertje in de lucht als we zeggen dat het niet mag..

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina wat fijn dat ze weer thuiszijn!! En wat een geweldig nieuws had je ze te vertellen he! Waren ze wel van onde de indruk zeker en dan ook nog getuige!! Super thuiskomst!, hadden ze het wel verwacht trouwens???
    En wat gaaf als je volgende week nog een keer mooi nieuws kan brengen!

En wat leuk om te lezen van alle onduigende kindjes!
    Hier word niet geluisterd door mevrouw als ze iets niet mag, als ik NEE zeg of iets dan doet ze het gewoon nog een keer... zucht. Of ze kijkt heel verontwaardigd...

De afgelopen 3 dagen heeft ze trouwens wel brood op, krentebrood... dat eet ze dus wel.
    En ik had verse pasta met mascarponesaus, dat heeft ze gepureerd ook op... pastavretertje ;)
    geen vlees erdoor dat wil ze dan weer niet.. gek kind heb ik toch ook

Zoe en Jayden gefeliciteerd vast voor morgen met jullie 1e verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Hoop dat het een mooie dag word!
    x

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha anas krentebrood dus okay , lekker toch haha vindt het zelf ook lekker
    laat je haar nu wel minder diksap drinke?

hier zei schoonma tegen me als ze echt geen gewone melk lusten dadlijk kan je ze ook vanille vla geven...................................................................................

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik geef haar niet zo heel veel diksap meer ;) maar heb nog niet een verschil ontdekt eigenlijk. ..

vanile vla??? dat lijkt me niet echt toch?

Hier had ik vanavond Laura trouwens een lepel gegeven voor t toetje, zo gelachen ze probeerd zelf te eten maar lukt echt absoluut niet hihi en dan dat verontwaardigde hoofdje als alles overal zit behalve in haar mond :) hihi

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Zo... laatste boodschappen gedaan en de slingers en ballonnen hangen!!! Alleen morgenochtend nog de taart halen bij de HEMA.
    Morgen niet zo druk... vriendje en vriendinnetje van Zoƫ komen (met hun mama's) gaan we ff naar een binnenspeeltuin (eerst taartje eten natuurlijk ;))
    's Middags komen de opa's en oma's verjaardagszoenen brengen. De rest komt zaterdag. Hoop echt dat het een beetje aardig weer wordt.. zouden gaan BBQen. Al wel alles gehaald.. maar heb evt. nog een soep noodplan hihi.

Nu nog ff snel Zoƫ haar slab met lange mouwen wassen.. anders wordt het morgen niets met haar goede kleertjes hihi.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoi dames,

hier gaat alles goed. alleen breng ik isa vandaag naar de kinderarts, want hij hoest wel erg. het lijkt op bronchitis.
    isa gaat in augustus voor een maandje met mijn ouders mee opvakantie naar turkije.
    ik ga hem wel heel erg missen, maar is beter voor isa. ik kan niet mee, want dan ga ik werken.

nou doei doei

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    JAYDEN GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!! IK HOOP DAT JE LEUKE DAG EN WEEKEND HEBT MET VEEL TAART EN KADOOTJES!!
    mama en papa ook gefeliciteerd met de eerste verjardag van jullie wonder

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    ZOƋ, GEFELCITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!! VEEL PLEZIER VANDAAG MET ALLE AANDACHT,KADOOTJES EN TAART!!
    mama en papa gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie dochter!!

9. ZOE Van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!! Papa en mama natuurlijk ook van harte!!! (sorry weet niet hoe je de 2 puntjes op de e krijgt ;)

JAYDEN Van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!! Papa en mama natuurlijk ook!! :)

Maak er een knalfeest van!!!!

10. ooh wat goed an je dat je je mond kan houden zeg!! dat was mij dus nooit gelukt!!!

11. ach arme Isa.. hopeijk snel weer beter!!
    Een maand zonder je kindje.. dat zou ike cht niet kunnen.. lijkt me heel erg moeilijk!!!

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Nazli..hoe was het bij de kinderarts? Isa moet maar eens goed nagekeken worden..bronchitis is niet niks... Een maand zonder Isa...zwaar hoor. We hebben Evan eens voor 3 nachten weg gebracht..nou dat vond ik zat hoor!!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb isa maandje terug 1 weekje bij mijn ouders gelaten en het was wel moeiljk voor ons. maar het zal beter zijn voor isa, dan in de kdv.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    toen isa 2 weken geleden de griep had, had de arts naar zijn longen geluisterd, maar ze zei dat het zuiver is. maar hij hoest zo erg, misschien is het nu naar izjn longen gegaan, hoop van niet.

ik weet het wordt moeilijk, maar hij kan beter bij mijn moeder zijn dan bij mijn schoonzus!!!

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Jayden van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag, een fijne dag toegewenst. mama en papa ook natuurlijk

Zoe van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag, een fijne dag toegewenst. mama en papa ook

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jayden en Zoe gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!! papa en mama ook natuurlijk!!!!

Hahahaha nazli, vind het knap van je.. geen haar op mn hoofd die eraan denkt mn kindje een maand mee te geven aan mn ouders, laat staan zoveel duizend km bij mij vandaan.
    Nee dat zou echt niet in mij opkomen!! Ik weet trouwens niet hoe je erbij komt dat kdv zo slecht is?! ze kunnen er met andere kindjes spelen en ze worden verzorgd.. ik snap dat probleem niet helemaal hoor meid!!!!!

17. ja ik zou mijn kind ook wel liever naar een kdv doen dan dat ik ze een maand niet zou zien..
    hoewel na dat drama in belgie zou ik dat ook niet graag meer doen.. maar nazli waarom kun je neit zelf op Isa passen? je werkt momenteel toch nog niet???

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Jayden, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Heel veel plezier vandaag
    met veel cadeautjes en lekkere taart.

En papa en mama natuurlijk ook gefeliciteerd!!!

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Zoe en Jayden: van harte gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag! Een hele fijne (droge) dag. Laat jullie maar lekker verwennen door papa en mama.

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Nazli, pfff, een maand zonder Isa. Zou er ook echt niet aan moeten denken. 1 nachtje vind ik prima (en ook heerlijk) maar langer nog even niet.
    Maar ben je aangenomen bij de Lidl?
    En mijn ervaringen met kdv zijn echt prima. Zodra ik hem 's ochtends breng is ie mij meestal al vergeten en gaat gelijk naar de speeltjes toe en met andere kindjes spelen. Ik vind het juist heel goed om een kind gedeeltelijk naar het kdv te laten gaan.

Deel Deze Pagina