Net even bijgelezen maar niet alles is blijven hangen...sorry.. Gisteren 2 x geprobeerd bij te lezen maar als Devrim wakker is lukt dat echt niet. Hij kan zich prima zelf vermaken maar zodra ik achter de laptop ga zitten komt ie er gelijk aan. Hij vindt de laptop erggggg interresant. Ook als ie gewoon op de eettafel staat probeert ie op de stoel ervoor te klimmen om zo bij de laptop te komen. Hoe ie daar aan komt geen idee want we hebben nooit wat leuks laten zien op het scherm ofzo maar hij is helemaal geobserdeerd erdoor. Zat net de weersverwachtingen te bekijken en voorspelling voor a.s woensdag, Devrim z'n verjaardag is...............22 graden!!!! (we hebben alleen geen tuin en vieren het donderdag...)
28 april Evan (Mariska) Jippie, al 1 jaar!!! 30 April Laura ( anastasia) Jippie, al 1 jaar!!! 5 mei Fay (Daphne78) Jippie, al 1 jaar!!! 15 mei Jayden (katje81) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 20 mei Devrim (Askim) 22 mei Brian (deentje) 23 mei Isa (Nazli21) 26 mei Amy (lafo) 31 mei Mikki (daam) 01 juni Beau (fiona23) Heb Devrim er maar weer bijgezet, was er denk een keer tussen uitgevallen.
ik heb isa naar 2 verschillen kdv gebracht. bij de ene is hij heel erg ziek geworden en de andere vertrouw ik niet. het heeft daar eigenlijk niet mee te maken. het is in augustus gewoon warm hier. ik dacht :hij kan beter naar turkije gaan, lekker weer is het daar. ik vertrouw mijn ouders ook, dus geen probleem. ik ga hem wel missen, heel erg zelfs.
als ik bij lidl niet wordt aangenomen, ga ik bij mijn man i nhet fabriek werken, fulltime. dus dan kan ik niet oppasen.
ik heb geen goede ervaringen gehad, dus kan nu heel moeilijk vertrouwen. ik vind het ook goed dat een kind naar een kdv gaat, daar leert ie van alles en nog wat.
Hebben ze in België geen gastoudersysteem..misschien voel je je daar beter bij Nazli. Wat vind je man ervan dat Isa een maand weg gaat? Heb je duidlijke afspraken gemaakt met je ouders over hoe ze Isa gaan opvoeden die maand? Het is niet zomaar een dagje gezellig naar opa en oma zoals Evan eens per week doet... Als jullie dit zien als het beste voor Isa moeten jullie het doen.
Jeetje Nazli,... ik kan er eigenlijk niet bij dat je gaat werken en dat Isa een hele maand naar de andere kant van de wereld gaat. Maar goed als jullie je er god bij voelen moet je dat natuurlijk doen.. Zoe en Jayden hoop dat het een leuke ochtend middag was met heel veel taart, cadeautjes en bezoek!!!! Hier net weer thuis na een dagje hard werken! tot later!!
Even snel bijgelezen... vandaag nog relatief rustige dag gehad morgen de rest van de visite. Iedereen bedankt voor de felicitaties!!! Vanmorgen wel even met Zoë en haar vriendje en vriendinnetje naar een binnenspeeltuin gegaan. Hadden ze ook een afdeling voor de hele kleintjes. Was wel leuk.. al was dametje vooral bezig met de kat uit de boom kijken . Maar dat is normaal... wrs als we de volgende keer weer gaan is het helemaal prima. Vanmiddag kwamen de opa's en oma's even op de koffie.. en natuurlijk al lekker verwend. Leuke kleertjes, driewieler, tafeltje en stoeltjes van Pooh (had ze ook de opbergkist al van). tevesandaaltjes in het roze, boekjes... dus nu al behoorlijk verwend.. en dan morgen ook nog een dag. Weet al wel dat mijn zusje helemaal los is gegaan in de zomerkleertjes.. dus dat belooft wat . Nu ff beetje opruimen en dametje bed in doen. @ Nazli... wat een grote stap om Isa een hele maand met je ouders mee te laten gaan naar Turkije. Die kleintjes worden zo snel groot.. en ze zijn nu in de fase dat ze zoveel (af)leren... zal idd wel goede afspraken over maken met je ouders. Ik zou het niet kunnen... paar daagjes logeren prima, maar echt geen maand. Hebben jullie idd geen gastoudersysteem daar in België? Ik heb ook een gastouder en dat bevalt prima. maar goed... als jullie erachter staan moeten jullie het zeker doen!!
mijn moeder kan beter dan mij opvoeden. want hij heeft ook een weekje bij hun gelogeerd. en wij gaan regelmatig naar mijn ouders, als ik mijn moeder met isa bezig zie, heb ik een goed gevoel. ik vind het voor isa ook beter. ik ga hem alleen missen voor de rest niet.
ik ben net van de kinderarts gekomen, isa zijn bovenste luchtwegen zijn ontstoken, vooral zijn oor. de dokter heeft gelijk een antibiotica voorgeschreven.
@ Nazli. Wat naar dat isa weer ziek is.. hoop dat de antibiotica snel aanslaat. Een gastouder is iemand die oppast vanaf hun eigen huis. Je brengt dus je kindje daarheen op de afgesproken dagen en tijden en die mensen krijgen daar dus voor betaald. Vaak zijn dit moeders die het leuk vinden om op meer kindjes te passen en zo een leuk centje bijverdienen. Hier in Nederland krijg je een deel van je kosten die je maakt aan oppas terug van de belastingdienst.. zowel voor kinderdagopvang als gastouderopvang. Weet verder niet hoe dit in België geregeld is. Je kan navragen bij de gemeente wat de opvangmogelijkheden zijn en of zij adressen hebben van gastouderbureaus (een gastouderbureau bemiddeld tussen de ouder die oppas vraagt en de ouder die oppas aanbied). Ik had even snel gezocht op internet en het schijnt dat gastouders al langer bestaan in België en dat Nederland dit systeem heeft overgenomen.. dus het moet er zeker zijn. enne... dat je moeder Isa beter opvoed dan jijzelf?? Dat je er een goed gevoel bij hebt is alleen maar fijn, heb ik zeker ook als Zoë bij haar opa en oma is.. maar je moet echt niet twijfelen aan je eigen capaciteiten!! Jij doet het vast en zeker goed als moeder.
ik bedoel niet dat ik niet goed opvoed, maar mijn moeder doet het met liefde, ik ook natuurlijk. en ze heeft meer ervaring. ze heeft 3 kinderen opgevoed. dus daarbij heb ik goed gevoel bij.
Nazli...wees niet zo onzeker over het opvoeden van Isa!! Je doet het goed!! Kom op meid...voor velen van ons is dit ons eerste kindje en we zijn allemaal wel eens onzeker..een kindje heeft eigelijk niet veel nodig, als je Isa liefde geeft en hem een veilig haven biedt is dat genoeg..dat Isa regelmatig ziek is ligt niet aan jou!!! Kijk eens in je hart..wil je Isa echt een maand kwijt....of doe je dit omdat je denkt dat je ouders hem meer liefde kunnen geven dan dat jij en je man dat doen en dat Isa beter af is bij je ouders? Miriam..hoe was het in het ziekenhuis?