Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    geen idee wat een onthaalouder is..

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mijn meting was goed wederom 1,2 a 1,3 dus wel een beetje stabiel ze was zelf heel erg tevreden waardoor ik me er ook niet naar om maak gek he

volgende week zaterdag weer terug voor controle tussen de middag en vrijdag dan gewoon de injectie halen

maandag 24 weken hoera hoera zijn bijna bij de volgende mijlpaal vanaf dan ga ik per week verder kijken
    liefs miriam
    iedereen ook een heel fijn weekend

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb even gegoogled en denk idd dat onthaalouder in België hetzelfde is als gastouder in Nederland...

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    WAUW!!! Het gaat goed! Bijna 24 weken, Miriam..nog even en dan ga je hopelijk vol op genieten...dat verdien je!

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Wat fijn Miriam dat het zo goed gaat!!! Houdt moed en vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen!!! Die kleine beeb blijft gewoon nog lekker warm in mama's buik zitten voorlopig!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lieve Miriam wat een goed nieuws!!! Oh meid het komt steeds dichter bij ! We tellen allemaal met je mee af hoor meid! heerlijk! :)
    Ben je al naar buiten geweest met de rolstoel of vind je dat niet echt een fijn idee?

Nazli:Laura had op gegeven moment ook een hele periode dat ze heel ziek was, weet je nog? Zat constant bij de dokter!
    En wat als ISa in Turkije zo ziek is/word? Is dat dan allemaal goed geregeld! EN wat vinden je ouders ervan om met jou kindje op pad te gaan voor een maand?

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    jullie begrijpen mij helemaal verkeerd. het is niet dat ik hem niet goed opvoedt, maar isa zelf naar turkije stuur met mijn ouders, omdat isa het nodig heeft, voor iets anders. en ik wil eigenlijk niet met dit weer isa naar de creche brengen. zielig voor hem. hij kan in turkije lekker naar buiten gaan en het is daar lekker fris. het is gewoon iets anders voor hem.ik wil hem helemaal niet kwijt, maar ik laat hem lekker vakantie nemen.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik zal zelf zo googlen

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa is goed verzekerd, daar maak ik me geen zorgen om. hier kan hij ook ziek worden!!! ze vinden het heel erg leuk!!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa is goed verzekerd, daar maak ik me geen zorgen om. hier kan hij ook ziek worden!!! ze vinden het heel erg leuk!!! we hoeven ons geen zorgen te maken. ik weet het nog van laura, maar kinderen worden veel ziek!!!

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja ik heb ze gister opgehangen alvast :) Ballonnen opblazen vond hij helemaal leuk !

Bedankt voor de felicitaties!!!!!! SWEET :D

Zoë, gefeliciteerd met je 1e verjaardag !! Volgens mij heb je het al erg gezellig gehad als ik jouw mama's berichtje zo las

Jayden heeft vandaag z'n cadeautje van ons gehad, maar verder nog niet, want we vieren het zondag. Ow dat zeg ik fout, hij heeft ook een zwembroekje gehad van de buurvrouw van opa & oma en héél véél felicitaties per kaart/sms (op mama's mobiel) of e-card :)

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zoé en jayden gefeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

papas en mamas ook nartuurlijk

nazli ik begrijp je wel maar hoe denk je dat isa zich voelt? die komt helemaal vervreemd van jouw terug meis...hij is nog te klein om zo lang van je weg te zijn ondanks opa en oma er zijn , voor hun is een dag net een week dus laat staan een maand
    ik persoonlijk zou het never nooit doen , hij heeft echt zijn mama nog veelste hard nodig meid , maar ik wil je niet beledigen met dit helemaal niet maar dit is mijn gevoel erbij

hier ook me zo stom gevoeld soms denk ik echt dat ik ook faal, ik zie gewoon iets gebeure en doe er niets mee...beau is dus voor de 2de keer van bed gedonderd bij ons.......
    ze stond tegen de rand te springen terwijl ik haar probeerde haar laatste lepel pap te geven , ik vond wel dat ze wat dicht bij de rand stond , maar toen jumpte ze en boem! knalt ze met de rug tegen het nachtkastje op de grond,,meeteen huilen en ik kijken op d ehoofd maar je zag niks, 5 sec. later was ze weer vrolijk maar ik stond helemaal te shaken ...
    zag vanaaf bij het omkleden dus een blauwe plek op haar rug, stom wijf dat ik ook ben, gewoon de 2de keer is dit al , 1ste keer was minder hard als dit maar ik moet dit gewoon voorkomen , vooral dat ik het al dacht van te voren
    dan nog verhaal koffie...de vliegt iets in de fik in de keuken beau is in de woonkamer aant spelene john zit op de laptop bij haar, ik zet me koffie neer die al gelukkig godzijdank was afgekoeld neer en vlieg naar de keuken , hoor ik john zeggen shit shit shit heeft beau de koffie over zich heen gegooid ...ik onder de douche gesprongen en we hebben zo 20 min gestaan onder koel water met kleren aan alles , naar de dokter geweest want haar borst was rood , die zei dat het meeviel, savonds was het al weggettroken , maar oo meiden door deze 3 dingen ben ik mezelf zo dom gaan voelen ,

echt ik ben zo voorzichtig met haar en dan gebeurt er dit , hebben jullie ook wel eens dit soort stomme dingen mee gemaakt en voelde jullie je toen ook zo schuldig , ik zit er echt best mee en hoop dat dit gevoel snel weggaat ,
    vooral die koffie pffffff stel je voor als het thee was?

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heee Fiona.

Ik snap niet goed hoe Beau een lepel pap krijgt springend tegen de rand van het bed.. Ik kan me even geen voorstelling maken hoe je haar dan die pap geeft :) hihihi

Verder denk ik dat iedere ouder zich soms stom voelt, of denkt iets stoms te doen.
    Kinderen zijn zo vliegensvlug, dat je ze niet overal voor kan beschermen. Ik kan me indenken dat als er in de keuken iets in de fik vliegt dat je niet eerst gaat kijken naar alles wat mogelijk gevaarlijk is. Bovendien was John er toch! Hij had moeten opletten!
    gelukkig viel het mee!
    En dat Beau van bed is gevallen, dat is natuurlijk niet echt handig, maar je hebt haar niet geduwd en ook niet expres gedaan!
    Je zal steeds beter gaan opletten omdat je merkt dat ze vliegensvlug is.
    En als je twijfeld of iets goed zal gaan misschien voortaan dan haar oppakken en de situatie veranderen?

Bij mij is Laura nog niet gevallen van bed of iets, maar wel al tig keer langs de tafel enz.. en hard ook. Je kan ze ook neit overal voor behoeden hoor Fiona hoe graag je ook wilt

knuf voor jou!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli ik zou daar toch eens advies over inwinnen van een deskundige bij de kinderarts of het consultatiebureau. Ik heb zelf altijd geleerd tijdens de opleiding dat een baby / peuter heel erg belangrijk is dat hij of zij een goede hechting heeft. Als het kind ineens beide ouders mist voor een periode van een maand is dat volgens mij ook niet heel goed voor zijn ontwikkeling.
    Maar goed, als jij hier goed over nagedacht hebt dan is het natuurlijk geheel je eigen keus :)

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik denk dat het ook een beetje cultuur verschil is waarom wij er niet aan moeten denken en dat bij jou nazli wat meer normaal is. In italie is het ook heel normaal dat de kinderen zowat door de oma's worden opgevoed.. hier zijn we daar gewoon anders in. Ik vind het heel belangrijk dat Noah zich aan mij en Ro hecht en beseft dat wij zijn ouders zijn en dat hij naar ons moet luisteren en een maand weg van ons zou betekenen dat zij zijn verzorgers zijn en om dan daarna dat weer om te draaien is heel lastig omdat hij voor dat besef te klein is..
    Maar ja, als jij je daar prettig bij voelt dan is dat geheel jullie keus!!!

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Nazli..succes met je gesprek!!
    @Gina..al een trouwdatum?? Komende week je eerste echo!! Spannend.
    @Anas..jij beschrijft eigelijk wat ik denk maar ik heb geen opleiding gehad richting kids..
    @Fiona..ook hier gebeuren er ongelukjes..Evan heeft regelmatig een buil op zijn hoofd of ergens een blauwe plek. Hij is ook zo snel....

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar na een maandje is hij toch weer bij me en hij is toch nog te klein voor om dan zo te denken wat jullie allemaal schrijven!!

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    vorige jaar in de zomer heeft mijn neef die in duitsland woont zijn tweelingen naar turkije naar zijn moeder en vader gestuurd voor 6 maanden. dit zal ik echt nooit doen!!!

20. Nazli gaat Isa naar turkije om besneden te worden???

Deel Deze Pagina