Louise is aan de borst in slaap gevallen, en toen ik weg ging bleef ze precies zo liggen, hahaha. Geen gezicht!
Anastasia, volgend jaar als wij nieuwe paspoortenkrijgen laten we iris wel in beide paspoorten bij schrijven, maar omdat voor een jaar in beide te doen, terwijl we alleen maar een wwekje naar duitsland gaan vond ik zonde van mijn geld, kost 20 euro per ouder. Will, hier mag het mondje inmiddels wel open, of ze mogen lachen! dat is een van de versoepelingen maar de ogen moeten open! Raar onsukkie dat ze niet kwam vertellen wat ze ging doen, hier belden ze keurig voor een afspraak!
gek he de verschillen in de gehortest en het hielprikje.. hier op dag 5 de hielprik en de gehoortest mocht pas na 10 dagen! Uiteindelijk pas bij 2,5 week gedaan. Maar vind het altijd zo gek om te lezen dat het overal anders is.. Hier was mevrouw na de voeding van 12uur wakker om 1430 en huilen,huilen huilen, echter toen ik haar bij mij had gelegd met een speentje heeft ze nog tot 16uur op mijn buik geslapen! voeding gehad en heeft de afgelopen 2 uur alleen om zich heen liggen kijken enz .. Nu lijkt ze in slaap te vallen. Ben wel erg benieuwd hoe ik dat vanavond/vannacht het beste kan doen .. als ze om 20uur komt is dat te vroeg voor de laatste voeding.. maar om 2400uur is toch ook weer erg laat .. Wakker maken is hier geen goed idee daar word ze erg chagerijnig van Iemand een goed idee?
hallow meiden hier gaat het super alleen ze wil niet poepen ze heeft vanaf eergisteravondniks gedaan en heeft wel een slast van krampjes maar ze is heel zoet ze heeft vanacht ook goed geslapen alleen wakker geweets van half 3 tot 4 en daarna alleen maar slapen slapen slapen ik ben zo verliefd op dit kleine mini mensje morgen is de kraamhulp voor het laatst en dan krijg ik 2 dagen nog een ander ik vindt het zo jammer we hebben zoveel lol met zijn 4ern me man ik en de kraamhulp met stagiere meisje van mijn leeftijd vandaag weer lekker veel visite gehad en leuke dingen gehad vanavond komen er ook nog een paar dus dacht nog ff snel hier een berichtje plaatsen ik zal snel een mooie foto van beau erop zetten want ze is gewoon te knap! haha sorrie sorrie voor dit ego bericht hoop dat ik snel normaal mee kan lullen maar wou toch wat van me laten horen doeiii meiden spreek jullie xxx van beau en mij
hey meiden, het is niet zo dat mijn vriend helemaal niets doet, ik hoef het maar te vragen en hij doet het. en zolang ik niets vraag doet hij het niet. en in het weekend doet hij alles als het zou moeten. maar zo voelde ik me gister echt ff. het is ook logisch dat als ik vrij ben ik voor de nachtvoeding zorg maar ook dat breekt me op, dus heb vanmiddag heerlijk samen met Bram een middagdutje gedaan. eerst 1.5 uur gewandelt en toen slapen . @ anastacia, ik heb nu dus besloten om na de voeding van 21.00 dus die van 00.00 ( als het goed gaat ) iets meer voeding te doen. eens kijken hoe dat gaat. ik zou haar gewoon laten slapen. en hoezo is 00.00 te laat? @ukkie wat een lieve foto's . ik vond het altijd geweldig dat als Bram aan mijn borst gedronken had, hij zo'n leuk rood mondje had en wat vervelend dat je man er niet aan had gedacht. kun je anders de visite niet verzetten ? @paspoort oh jeeh dat gaat wat worden, ik heb alleen een id. en dat van mijn vriend verloopt over een half jaar. maar ja wil het wel geregeld hebben. goed idee want anders was ik het helemaal vergeten. @spugen, ik heb ook omneo en ik moet zeggen het baat erg goed. ik heb wel vandaag cinababy gehaald tegen de krampjes. oei jullie kletsen best veel ben alweer vergeten
@fiona, heerlijk gevoel he als je zo naar je eigen kindje kijkt. wat leuk dat er al veel visite is geweest. Is het niet vermoeiend? wij hadden bewust weinig visite in de kraamweek. en wat jammer dat je een andere kraamvrou krijgt. mag ik vragen waarom?
hey witte reus onze kraamzorg werk met roosters ofzoiets dus ze heeft dan precies 5 werkdagen gewerkt en dan komt de volgende haar aflossen het is wel heel jammer hoor en ze wou ook kijken of ze langer kon blijven want ze zijn helemaal weg van kleine beau en vinden het hier heel gezellig ja de hele dag door taart eten en allerlei andere lekkers is huis en het klikt gewoon enorm tussen ons het is echt een feestje hier als ze er zijn ik vindt het echt heel jammer en me man nog minder hij zei ben net een prins met 5 vrouwen in 1 huis haha ben benieuwd hoe die andere is zaterdag oo meiden heb mega boops ze doen zeer! en ik maar zeggen ik heb geen melk! nou het spuit eruit! ff strakke bh aan en hopen dat het weg gaat nou meiden moet er vandoor ga ff kaartje schrijven voor de meiden van de zorg en dan wachten op viste o witte reus het is bij onze familie heel normaal dat ze juist de eerste dagen komen apart he de eerste 2 dagen allen ouders en schoonouders en na de 2 dagen komt de rest echt bevalt me prima! ik wist niet dat me kraamtijd zo leuk zou zijn okay op 1 groot ding dat dwars zit (me moeder) is het zo mooi zit nu pas op me rose wolk! hem gisteren ook een zwaar emodag gehad en storte er ook letterlijk van in maar gelukkgi hebben die meiden me zo goed opgevangen en ik kan zo goed met ze praten omdat we heel veel dingen gemmeen hebben qwa familie zeg maar ik leg het jullie later wel allemaal uit ik moet me kraamtijd niet laten verpesten omdat mensen zo ego zijn en zelf in de picture willen staan , dat ik er gewoon ff niet aan moet denken anders zit ik weer onder de vlekke van de stress any way de meiden zeggen JIJ staat nu in de belangstelling het is JOUW kraamtijd en ik neem het ervan! zo ga er nu van door jvtje wat bedoelde je nouw ? snapte je berichtje niet helemaal onsukkie echt te lief voor woorden die fotos met louise en ice wat een scheetje ff zo uit me blote hoofie oja wat doen jullie ertegen als ze nou nog niet heeft gepoept kan tips gebruiken ! help xxxx
fiona, wat bij Bram wel eens wil helpen is zijn temp meten, en doordat die temp in zijn poepertje zit wil dat nog wel eens van alles doen. hier hadden we ook zo'n fijne kraamzorg, wij hadden 2 dagen een andere omdat de 1e kraamzorg haar opa overleden was. maar vond het fijn dat ze na de 2 dagen weer terug kwam. we hyves veel, en ze komt binne kort een keertje langs. Geniet lekker van je kraamtijd.
ik ga er van tussen , vriendlief is bijna thuis ga lekker bami met sate maken .. fijne avond allemaal
We hebben het denk ik allemaal een stuk drukker gekregen, dus schaam je niet hoor. Fijn te horen dat het met Beau zo goed gaat. Hier gelukkig wel poep, ze is nog niet verschoont of je kan weer, haha. Denk dat ik haar zo maar voor het eerst ga verschonen. Kan inmiddels lang genoeg staan om dat te doen.
Ze heeft een soort baby-acne. Dat is wat ik ervan begrepen heb. Het zijn hele kleine pukkeltjes met een wit koppie, maar ze woden al minder.
@fiona: aaaah, dus dáár was m'n evil-smiley gebleven Wilde in m'n stukje naar Witte reus, over onze mannetjes, die smiley erin zetten, maar toen ik op die smiley geklikt had, zag ik 'm niet staan op de plek waar ik 'm verwachtte. Of beter gezegd: ik zag 'm helemaal niet staan. Maar kennelijk issie dus toch wel ergens geplaatst. Haha. Ik bedoelde dus echt niets anders dan dat het fijn is dat het met jou en Beau zo goed gaat
Iemand (anastasia, ice?) had trouwens het idee om hier de babysites van onze ukkies neer te zetten. Ik zal beginnen met de site van Maud Op Mauds site heb ik inmiddels de links geplaatst naar de sites van Laura en Luna Babysites: Maud: http://maud.dijcks.info
En om nog even in de lijstjes te blijven; het idee van een zuidelijke meeting lijkt wel aan te spreken, dus ik maak even een lijstje met dames die wel willen komen Het zal nog wel een paar weken duren voor het zover is, Will moet immers tijd hebben om te kunnen verhuizen . Mei-mama's zuid meeting: Jvtje Evelien Will Neia Deze namen heb ik zo onthouden, de lijst aanvullen mag natuurlijk
Osnukkie: wat een lieve foto's! Fiona: fijn dat alles zo goed gaat! Mijn buurvrouw is aan het bevallen... De vliezen zijn gebroken en ze heeft nu weeën om de 5 minuten. Heb haar net even gesproken...Spannend...
jvtje ik heb de site van maud en luna ook toegevoegd aan mijn site! hier heeft onze meid toch gegeten om 1930 dus na 3 uurtjes maar ze had echt honger.. ben benieuwd wanneer ze weer komt, denk toch rond 22.30 uur