Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oja, hier heeft Luna nog gewoon lange mouwen en broek, en buiten een mutsje, dat adviseerde de yunio, omdat ze nog zo klein is.
    Maar Nieve is óók nog zo klein toch?
    Poeh, vind t zo moeilyk wat ze aan moet, heb jy dat niet
    Geloof dat ik dan morgen maar een tshirtje by haar aan doe ofzo...

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oh meid, balen van die bloeddruk :(
    had je daar voor de zwangerschap ook last van?

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja vond ik ook hoor...erg onzeker en twijfel, maar een mutsje raadden ze mij af...Als ze het warm hebben dan kunnen ze door een mutsje de warmte niet kwijt, aangezien het hoofdje meeste warmte verliest. Dus hier geen mutsje op. Alleen lakentje dus bij naar buiten gaan.
    Nieve had het echt warm, ze was klam en echt warm in haar nekje.
    De kraamzorg raadde mij aan daar te voelen, als het warm was daar dan is de lichaamstemp ook goed.
    En ze kon beter wat te koud zijn als oververhit.

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nee voor de zwangerschap geen last van en tot week 26 in de zwangerschap was mijn onderdruk 75......
    Hoop dat de medicijnen snel werken en dat ik dan geen hoofdpijn meer heb................Want daar word ik gek van...Was zo blij na de bevalling eindelijk sinds 11 weken geen hoofdpijn meer te hebben maar die was meteen terug toen mn bloeddruk weer ging stijgen... :x

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hier nog geen klam nekje, ik voel wel elke keer. Maar als ze op de arm ligt te drinken, plakt haar hoofd wel lekker aan mn arm :rolleyes:
    Als ik alleen al naar dat mutsje van haar kyk, breekt t zweet me aan alle kanten uit :(

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoop dat de meds snel werken!
    Gaat die hoge bloeddruk dan wel ooit weer over?

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja thanks! Super leuk!
    Jij de mijne ook nog gehad?

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Daar kunnen ze nog niks over zeggen..........Helaas maar de medicijnen zit ik wel voor langere tijd aan vast :(

Nou ja als die maar zakt en hopelijk kan ik straks weer zonder meds...

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ehm.....dat weet ik niet meer :oops:
    Moet ik strax eerst ff kyken, erg hè ;)

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik duim voor je!
    Binnenkort trouwens de dames een keer kennis laten maken? ;)

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hi hi.......restje zwangerschapsdementie ;)

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    \

Ja gezellie! Kom ik wel richting D'chem....Kan Jeroen op de terugweg meerijden van zijn werk....

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    OK goed id ;)
    ik ga mn meissie voeden, en dan naar bed.....
    trusten!

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik ga ook richting bedje...........Dametje zal zich zo wel melden denk ik...

Slaap lekker!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hannah echt balen van die bloeddruk, ik moet zelf nog een afspraak maken voor bloeddruk controle, maar heb het nog niet gedaan,... ben soms wel bang dat mijn bloeddruk nog te hoog is en dat ik dan idd medicijnen moet gebruiken ofzo..

naar buiten hier overigens ook in rompertje met broekje en een lakentje kan altijd het dekentje er overheen leggen of de kap ( dat winddichte ding dat over de bak ligt)
    ze heeft het tot nu toe zo prima gedaan. En het mutsje mocht hier na een paar dagen gelukkig af :)

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi!
    Luna heeft gisterenavond wel 90 erby gedronken. En wéér in haar eigen bed geslapen :D
    vanmorgen wel heel goed aan de borst gedronken, en daarna maar 30 erby, dus had ze de buik vol denk ik!
    Anastacia: hier mocht t mutsje ook na een paar dagen af, maar nu moest t alleen buiten zeiden ze....:rolleyes:

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goed van luna! het komt echt wel goed! mooi dat ze weer in haar eigen bed heeft geslapen!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

19. will

will Niet meer actief

anastacia, wat een lieve foto. fijn dat ze het gisteren goed heeft gedaan. komt goed ;)

ice, lekker in d'r eigen bedje weer. ik durf lobke niet meer in ons bed te nemen. bij daisy wel gedaan maar zat er gelijk aan vast totdat ik zwanger werd van Lobke. heeft heel wat tijd gekost om haar weer in d'r eigen bed te krijgen.

borstvoeding, als je de kleine aan de borst hebt en er wordt gedronken, jeukt die borst bij jullie dan ook zo? zit de hele voeding te krabben.

kleding, lobke zit nog steeds op maat 44. wil d'r ook graag een jurkje aan doen maar ten eerste is het hier te koud en ten tweede, ze verdrinkt erin ook al zijn het kleine maatjes. mama hier moet dus nog even geduld hebben.

morgen gaan we voor Lobke de paspoort op pad. eerst die verdomde pasfoto laten maken en dan naar de consult. beetje raar is dat ze een jeugd paspoort krijgt en die blijft dus 16 jaar geldig. als lobke dus een jaar of 15 is en ze gaat naar het buitenland dan zit die arme meid met een paspoort met een baby foto erin :( .

hannah, vervelend van die bloeddruk joh. denk je na de zwangerschap er van af te zijn, dus niet. hjopen dat de medicijnen snel hun werk gaan doen en jij van de hoofdpijn af bent ;)

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo zitten jullie hier! haha nou ik ben vanplan om hier de 25ste ook te zijn hoor!

Deel Deze Pagina