oops nu pas tyd om verder te lezen, Luna was strax weer errug gezelli Huiluurtje, en altyd als papa beunen is Maar goed, nu ligt ze met haar buikje vol in bed, hoop dat ze inmiddels slaapt Kan mama mooi ff socializen @Anastacia: fyn dat alles goed was! @Evelien: fyn dat Iris toch goed was aangekomen, en nu hopen dat t met de BV ook snel beter gaat! -> euh nix gezegd, ze heeft een kwartiertje geslapen, had toen een volle poepluier, en daarna ben ik een half uur bezig geweest om haar weer in slaap te krygen. Nu maar hopen dat ze blyft slapen! Dus ik ga snel verder lezen
Zo dan maar hier in t wipstoeltje, hopenlyk valt ze dan zo in slaap van het getik op t toetsenbord lees weer verder hoor haha, in dit tempo ben ik om 12u vannacht wel klaar.....
ice, een schommelstoel is nu wel handig voor Luna (zo'n ding van fisherprice)... zit te bedenken, Nazli, dat is misschien ook iets voor jullie, dan wordt isa waarschijnlijk wat rustiger overdag, kan jij beetje bijtanken.
Hallo meiden! Hier is Noah ook lekker jengelig.. beetje jammer! Had vandaag flesje gekolft, heb hem 90cc gegeven, daarna wilde meneer nog aan de borst, nog niet willen slapen daarna dus lekker in badje, viel bij mama in slaap dus lekker bedje in en na tien min is meneertje weer wakker.. pfffff... hoop dat ie vanacht wel wil slapen! Hij is echt een vreetschuur! Blijft eten... Sorry ben ff ego want heb de aandacht er niet helemaal voor! @Fiona, blij dat je kraamtijd zo mooi is meid! Geniet ervan! Enne... mensen die ego zijn lekker laten gaan, het is jouw tijd en die krijg je nooit meer terug! Knuffel Kusss meiden!
@Neia: goed van je dat je een kolf hebt gehaald, hopenlyk gaat het nu beter! En vooral belangryk: hopenlyk heb je geen pyn meer! @Nazli: tell me about it soms is t erg moeilyk wat ze nou precies willen hé die kleintjes @Soraya: welcome hier! En nog van harte gefeliciteerd! @Will: meeting? waar? @Onsukkie: fyn dat je weer thuis bent! En dat Louise t zo goed doet! T ritme komt vanzelf, t is gewoon allemaal wennen meid! Voor jou en ook voor de kleine. Hoe is t gegaan met de honden? Leuke foto! @lafo: woohoo! wat goed van Amy en gewandeld, fyn meid! En wat een lieve foto weer vcan jullie samen! @Neia: fyn dat t allemaal zo goed ging meid! @Evelien: haha, ik moet nu nog lachen om dat verhaal van Erwin! @Neia: bv mag wel in de magnetron, moet je tussendoor ff schudden. @Wittereus: pfff ja pittig hé meid, dat meehuilen is herkenbaar hoor! En ook die papa die gewoon verder slaapt Gelukkig slaapt Luna nu eigenlyk wel goed snachts (ff afkloppen) Hier is Maikel er ook nie zo happig op om savonds gelyk de kleine over te nemen, die gaat eerst uitgebreid allemaal andere dingen doen, en dan ben ik nog steeds met luna bezig Heb t al een paar keer gezegd,maar t dringt schynbaar niet echt door @Anastacia: ja moeilyk die regeldagen, dan heb je echt t gevoel alsof je nix goed kan doen, want ze blyft toch maar jengelen.....Hoe ging t de rest vd dag? -> oh zie t al, wat goed zeg! lekker lang geslapen ook! @Lafo: ja eng hé als ze zich verslikt, Luna heeft t ook wel es, en dan kykt ze ecth heel zielig met van die waterige oogjes. En als ik haar dan ga troosten, gaat ze gillen omdat de fles er weer in moet, wat een kind zeg Ik heb de difrax s-fles, met een kersenspeen small, die bevalt hier heel goed! enne ik geef alleen de fles 6x120 op t moment, héél soms wil ze nog 30 erby. @Hannah: ja hielp wel, maar nu strax na de laatste voeding toch wat gespuugd. Dus vanaaf nog 1 schepje, en dan morgen ietsje meer... @Daphne: ja met 2 of 3 schepjes moet ze met de 3standen speen drinken, en met 1 schepje kan t gewoon met haar eigen speen. doe wel gewoon met t kleine schepje hoor Oja, nix gezegd over die 4 uur ertussen, de rest vd dag was t stipt 3 uur, kon t met moeite een beetje rekken @Hannah: wahaha dat meen je niet, hoeveel dezelfde kleertjes hebben we nu ondertussen al geteld? Heb t witte jurkje met rose romper ook nog in 56 gehaald, die 68 ofzo die ik heb, past denk ik een x in de herfst @welpjes: hier een oranje, witte en rode, enm ga zo'n grote halen voor in de auto (oh ja, moet mn wuppie ook nog ff opzoeken ) @onsukkie: hihi leuk dat mondje zo @Fiona: t poepen komt wel hoor meid! wat fyn dat het zo goed met jullie gaat! Je kunt zeker nie wachten tot ze al die cutie kleertjes aan kan hé Voor t poepen kun je een druppeltje sla olie by in de fles doen ( je geeft toch de fles?) @Jvtje: thnx, zal jou en anastacia morgen ook ff linken...Ik kom ook op de meeting hoor! Nou ik ga maar afsluiten, wordt een béétje moe van Luna ze heeft hier een half uurtje geslapen, en toen haar speen uitgespuugd, en nu is ze wakker, wil géén speen, en ligt te huilen...... Ga zo geloof ik maar met haar in bad, t nieuwe matje uittesten Doei!
M'n man zit in "mijn houding", kind tegen m'n borst, pink erin, op het bed in de kamer liedjes te zingen. Fantastisch!
Ah wat lief ons ukkie... Ice: veel dezelfde... Hij blijft leuk dat jurkje... Hier ook een dametje dat jengelig is vandaag en niet slapen wil.....Heb haar nu in de draagdoek liggen en het lijkt er op dat ze nu eindelijk gaat slapen...
Hoi! Zo net ff lekker fris gedoucht na een benauwde dag, dus fris en fruitig terug lezen! @ Ice: ook al is het geen roze, toch een ergggggggggg mooi jurkje hoor! @ Nazli: mooie foto van Isa! @ onsukkie: wauw wat een ontzettend lieve foto! En nee niet kunnen slapen is niet fijn...vanaf nu spreekt je mannetje vast niks meer af tussen 12 en 3. Wel raar dat de vrouw van de testen zo doorloopt zonder te zeggen wat ze komt doen... @ Anastasia: waarschijnlijk lees je dit te laat, maar ik maak jasper dus echt niet meer wakker voor de laatste voedingen hoor, want dan drinkt hij toch niet voldoende. Schiet dus niet op, overdag wil ik hem nog wel eens wakker maken als ik denk dat dat beter uitkomt, maar 's avonds voed ik echt op aanvraag hoor. Werkt hier erg goed. @ fiona: ff thermometer erin wil nog wel eens helpen om het poepen te stimuleren. En wat heerlijk dat het zo klikt he met die meiden. En zeker weten genieten van je kraamtijd! @ hannah: spannend zeg! En leuk dat de buuf dan dus een kindje krijgt zo dicht op nieve, leuk speelkameraadje voor straks! De logs die ik zag staan toegevoegd op mijn weblog: sasiszwanger.weblog.nl Zo en nu eerst groottttttt glas colaaaaaaaaaa, heb dorst!
Hannah: ik heb dat gisteren ff gauw geprobeerd met de draagdoek maar kreeg het niet zo goed voor elkaar of eigenlijk helemaal niet..zucht..misschien dat ik weer ietst niet goed doe natuurlijk maar ja...nog tips?
hihihih, die ice he..whahahaha, daarvan worden ze idd wakker ik ga nu slapen met mijn mannetje samen want die voelt zich heeeeeeeeeeeeel zielig, mannen en ziek zijn...je weet het wel....
Hier gaat het momenteel weer heel lekker met de bv. Iris legt beter aan en drinkt beter door, ook vandaag al 3 flinke plasluiers, dus ben weer hoopvol gestemd, wel geef ik als ze de re-borste krijgt met links wat bij, want die borst heeft niet voldoende voor Iris, de li- borst is altijd voldoende, mijn li-borst is ook groter, hihi. Was volgens mij ook zo bij Tessa als ik het me goed herinner of was het toen juist andersom, oh ik weet het niet meer! Ben ook weer wat relaxter als ze slaapt leg ik haar terug in de wieg en dan komt ze soms alweer na een half uurtje, het zij zo, vorige week riep dat wat irritaties op als ze dan weer in slaap viel. wrs doordat ik me toch zorgen maakte of ze wel genoeg kreeg, en de weinige plasluiers! Ben wel benieuwd hoe het volgende week gaat, dan moet ik het weer alleen doen, erwin gaat weer naar zijn werk! Anastasia, ik zou als ze wakker word nog even weer proberen te rekken, bijv. op je buik met pink, en dan zo dicht mogelijk bij de door jou gewenste tijd flesje geven. Of eerst een klein beetje afgekolfde melk en wat later de nachtfles, hoop dat het werkt!~ Dat wordt een gezellige zuid-meeting! Iris huilt echt heel weinig en is makkelijk te troosten echt een relaxed meisje, ben daar erg blij mee als ik de verhalen van sommigen van jullie lees. Vandaag maar weer eens voorzichtig begonnen met vriendinnetjes van Kim mee naar huis te nemen om hier te spelen. Tussen de middag hebben er hier 2 gegeten en om 15.30 uur is er een meisje mee gegaan, ging goed. Merk wel dat er opeens allemaal kinderen willen spelen die anders nooit met Kim willen spelen, wrs vanwege Iris, dat is wel heel interessant zo'n babytje natuurlijk! Maar vind wel dat haar vaste vriendinnetjes voor gaan! Maandag hadden we 10 minuten gesprek op school, en het blijft wel moeilijk met Kim. Ze is erg stil en teruggetrokken, zegt eigenlijk alleen wat in groepjes van 3 of minder. Ook presteerd ze niet goed door haar faalangst. Thuis is ze echter vrolijk, en zit ze goed in haar vel. Ze vind haar nieuwe juf ook fijn, dus dat is het niet. De juf merkte de laatste tijd wel vorderingen, binnenkort komen er weer citotoetsen en gaan ze kijken of er verbetering is. Maar ja daar heb ik wel een hard hoofd in, want door faalangst worden de resultaten van een toets ook altijd vervormd. Kim heeft ook logopedie omdat ze een taalachterstand zou hebben. De logopediste zegt ook steeds dat het wel in haar hoofdje zit maar dat ze het er niet uit laat komen, onzekerheid! Vind het maar lastig! Hoe help je je kind daar uit! Als ik dan naar Tessa kijk, echt een wereld van verschil, die is niet onzeker en verlegen en stapt overal frank en vrij op af, is wel makkelijker, ook voor Tessa zelf!
Heb haar om 1915 een fles gegeven en net om 23.15 maar daarvan heeft ze maar 100cc op.. maar viel als een blok in slaap... Wat mij verder opviel is dat ze altijd savonds tussen de een na laatste voeding en de laatste voeding niet in de wieg wil slapen.. ik probeer het altijd maar het is altijd brullen.. ook als ik iedere 10 minuten ga kijken, speentje geef en aandacht geef... ze wil gewoon bij je liggen en valt dan op of naast je als een blok in slaap.. herkennen jullie dit ? Nou ja meiden ik ga slapen, ben benieuwd wat de dag brengt morgen
Goeiemorgen! @Anastacia, ik herken dat ja, Noah wil sochtends tussen de tweede en derde voeding nooit slapen maar bij je liggen en zitten en ook met de avond voeding.. en de ene keer is ie jengelig en de andere keer gewoon wakker, maar slapen in bedje wil ie niet hahhaaha... Vanacht heeft hij echt een flinke ruk gemaakt zeg.. half acht gister laatste echte voeding, toen lekker in badje een uurtje later en toen nog heel even aan de borst en toen werd ie kwart over vijf pas wakker.. dacht echt dat ie om elf uur zou komen (mama dus ff snel nog tukkie doen) maar hij is heeeeeel lief geweest voor mama hahaah! ik had gister gekolfd natuurlijk en nu staan allebei mn borsten op klappen zeg... volgens mij heb ik ze flink gestimuleerd om meer te maken.. pffffffff.. dolly parton is er niks bij.. @Neia, hoe is het meid? Gaat het al beter? @Lafo, meisje hoe voel je je? Knap je al een beetje op? Ik las dat je lekker buiten bent geweest, voelde je je al wat meer mens daarna? @zuid meeting, ligt eraan waar het is, want moet er makkelijk met openbaar vervoer kunnen komen. maar anders ben ik van de partij! @Ice, echt knap hoe jij op alles reageert hahaa ik vergeet alles steeds! Vervelend he als ze huilen en je weet niet wat er is, kan er ook behoorlijk gefrustreerd van raken... maar ja, hoort erbij! @Lafo, meid ik herken me in alles wat jij zegt.. voel me ongeveer hetzelfde.. zei gister nog tegen man, vind het heerlijk zo'n klein poppetje maar kan niet wachten tot hij wat groter is en wat minder kwetsbaar! erg he hahahaah... Kus
wat een nacht, wat een nacht. Angelo heeft de hele avond/nacht lopen huilen en spugen. Nu slaapt hij gelukkig weer in de box, maar ik moet gewoon weer even bijtanken zeg.. straks maar weer eventjes een uurtje op bed liggen..