Dolphin wat zielig zeg voor Angelo! Heb je enig idee waar het door kan komen? Misschien helpt het als je onder het matrasje van het bedje een handdoek of iets legt waardoor het hoofdeinde wat omhoog staat? Dat deden ze iig in het ziekenhuis bij spugende babys Hier heeft Laura ook wel goed geslapen, na de laatste voeding om 2315 ofzo kwam ze pas om 4.50! En nu wil mw ook weer eten
ja had ik ook al gedaan een handdoekje onder zijn hoofd, maar als hij huilt dan windt hij zich zo op en dan gaat hij spugen. Hij huilt vaak omdat hij niet kan slapen, maar vaak is het na 10 minuten wel voorbij alleen vannacht niet..
zielig dan zo'n klein driftig mannetje! En met al t spugen en verschonen kan hij natuurlijk helemaal niet meer slapen !
Hier heeft mw er niet zoveel zin in... 60cc laten staan uit de fles v 150! pfff ben benieuwd hoe lang ze daarop slaapt..
Goedemorgen meiden! Heb net ff alles bijgelezen.. maar volgens mij heb ik nog steeds last van zwangerschapsdementie brian heeft redelijk geslapen vannacht.. 11 uur een voeding.. half 2 en half 5 en half 6.... en toen weer op 8 uur... eigenlijk nog veel ste vaak haha! en nu huilt meneertje alweer.. maar ff een speen.. ik blijf niet bezig... vanavond gaan we naar de kermis.. is er vuurwerk enzo.. zit alleen ff te kijken of ik brian mee neem... t is niet koud savonds dat scheelt.. maar al die drukte voor zo'n kleintje... misschie wil oma wle opassen....
Aan de andere kant ik had haar ook eerst aangelegd aan 1 borst.. en normaal kolf ik daar toch wel 50 uit en nu maar 10.... dus dan zou ze ws toch iets van 40 hebben gedronken nog.. dat scheelt dan weer!
ja dat was in t begin wel t geval.. maar nu drinkt hij ze wel helemaal leeg. vermoed dat vandaag een regeldag is.. want mijn borsten zijn behoorlijk slap e meneertje drinkt maar door
Ok je weet het maar nooit met die regeldagen .. Vind ze ook wel lastig, heb je net een ritme... gaan ze weer ontregelen hihihi Nu ik ga me maar eens aankleden! Enne Dena, volgens mij gaat het wel goed met je nu he of heb ik dat niet goed opgemerkt? xx
Hoi! Hier gaat de borstvoeding ook prima, zit dus meestal op vijf voedingen en daar doet jasper het goed op. kolven gaat afwisselend...meestal moet ik toch wel drie of vier keer kolven voor een vol flesje. Maar goed dat is niet zo erg natuurlijk. Heb nu een flesje klaar staan voor vanavond, want dan gaan we heel even naar de nacht van hengelo. Er komt namenlijk ook een olifant, dus dat is voor tim natuurlijk wel helemaal geweldig. Vanmiddag dus op tijd naar de stad, uur of vijf...en dan in de stad patatje doen. En tim keer later naar bed, is niet zo erg voor een keer als het maar geen nachtwerk wordt. Ben net met tim en jasper naar de zandbak geweest, tim heeft meer dan een uur heerlijk gespeeld met Florianne, een nieuw vriendinnetje..whahaha, tim heeft nu al wat met meisjes, helaas ging zijn nieuwe vriendinnetje naar huis, toen wilde tim ook niet meer. Die zit nu ff relaxed voor de tv met een pakje drinken en een koekie. Lekker toch! @ Evelien: inderdaad heel vervelend voor Kim, kon je er maar wat aan veranderen he. Ik heb echt geen idee hoe je haar daar mee kan helpen, kan je daar geen handvatten voor krijgen via de logopediste of misschien via de huisarts of iets? @ Anastasia: Jasper wil ook vooral 's avonds gewoon dicht bij papa of mama zijn, dus inderdaad bij je liggen en dan is hij inderdaad zo in dromenland. Tegenwoordig gaat hij daarom pas na de laatste bv pas zijn bedje in, tijdstip is wisselend..meestal ergens tegen uur of 9 - 10 @ Dolphin: jeetje wat een ellendige nacht heb jij achter de rug. Angelo ziekjes of? Nou ga ik zo eens kijken of ik eindelijk mijn vakantiegeld gekregen heb! Ben benieuwd!
Nou vakantiegeld is er inderdaad eindelijk bij. En ik ben net ongesteld geworden.. had de hele ochtend al buikpijn maar nu is het definitief..zucht....inclusief heftige krampen en gelijk accuut hoofdpijn. Jippie! Nou weet ik ook weer waarom ik ongesteld zijn niet heb gemist...maar goed, ik weer nog van na tim dat toen de eerste menstruatie na de bevalling ook het hefstigste was qua pijn dus dat hoop ik dan nu ook maar. Ik vind het wel snel trouwens, bij tim heeft het veel langer geduurd voor ik weer ongesteld werd...bah....
Dolphin: wat vervelend zeg...Zo zielig voor zo'n kleintje... Deentje: Brian dus erg hongerig...hopelijk gaat het toch weer lukken om wat langer er tussen te laten zitten. Of misschien een regeldagje. Anastasia: goed van Laura zeg! Hopelijk kom je nu weer meer in een ritme...En hier ook een meisje dat vaak na de middagvoeding of vroeg in de avond bij mama wil liggen en niet in bed. Gina: wat lief van Noah zeg......Heerlijk zo'n nacht... Evelien: wat fijn dat het nu met de bv goed gaat. Hier heeft ook 1 borst meer voeding dan de andere, soms wil ze dan idd nog uit de vollere borst drinken, soms niet. Hier ook grootte verschil tussen beide borsten, niet extreem maar toch wel verschil. Katsas: fijn dat vakantiegeld! Lekker shoppen. Wat leuk zeg een olifant, dat zal Tim wel geweldig vinden. Gedver weer ongesteld en dat met borstvoeding... Ik hoop dat die ongi hier nog heel lang wegblijft. Heb jij geen boekje erbij voor het omdoen van die draagdoek Katsas? Vanmorgen vroeg is mijn buurvrouw bevallen van een meisje, Tessa heet ze. Echt leuk, die meiden schelen dan 7 weken. Leuk voor later. Hier gisteravond voor het eerst een meisje met krampjes. Wat is dat zielig zeg, ze huilde echt heel zielig, zo'n huiltje had ze nog nooit gehad. En wederom was de draagdoek een uitkomst daar werd ze rustig in.
Meiden nog even over de paspoorten.. Wij laten laura niet bijschrijven in ons paspoort.. als je niet op vakantie gaat buiten de eu heeft het weinig nut. Zeker gezien wij dit jaar toch nergens (niet buiten de regio NL/Belgie/luxemburg/Frankrijk ) heen gaan en ws volgend jaar ook niet vraag ik me dus af wat het nut is. Zodra ze groter worden lijken ze toch neit meer en moet alles weer opnieuw als je pech hebt.. Hebben jullie het allemaal wel gedaan?
Wij hebben het wel gedaan. Wij gaan dan ook naar Egypte 17 Juni. Dus dan moet het wel. Denk wel dat als we in 1 van de buurlanden op vakantie waren gegaan ik het ook had gewild. Liever het zekere voor het onzekere zeg maar.
Hier moet mijn man binnenkort een nieuwe paspoort dus we laten haar dan meteen bijschrijven in het paspoort. Ik dacht dat je maakt niet uit waar je heen gaat wel altijd je paspoort bij je moet hebben en je kind daar dus in moet staan....Heb me er eigenlijk nog niet zo in verdiept. En idd wat je zegt ze veranderen zo snel, maar goed als ik nu mijn haar opeens blondeer en mijn bril afdoe lijk ik ook niet meer op de foto hi hi..
voor arjen heb ik een eigen id-kaary laten maken.. maar heb hem eerlijk gezegt nog nooit nodig gehad! heb ook nog geen plannen om naar t buitenland te gaan.. maar als die plannen er wel zijn denk ik dat ik voor brian ook een id-kaart laat maken. is wel makkelijk kan papa en mama meenmen.....
@ Dolphin: echt zielig als ze krampjes hebben, ook zielig voor jou trouwens... @ Hannah: wat leuk een buurmeisje! Gefeliciteerd! En ja heb bij de draagdoek wel een omschrijving maar is gekopieerd, heb de draagdoek van marktplaats. Zucht, ik kijk wel ff, vanaaf maar gewoon de wandelwagen mee. Maar het leek me zo handig ook als je toch nog ff wat wilt doen, stofzuigen of zo..dan kan jasper er mooi in. @ Anastasia: Paspoort: bij tim hebben we dat wel gedaan, maar dat was omdat we dus naar spanje gingen toen tim net een half jaar was. Bij jasper doen we het voorlopig nog niet of het moet naar duitsland toe ook verplicht zijn. Aangezien wij vlak bij de grens wonen rijden we daar nog wel eens naartoe. @Ntombi: wauw 17 juni al, mag Abigael dan al vliegen? Hier mocht het pas als ze de eerste prikken allemaal hebben gehad. Maar goed wij blijven in nederland sowieso. Zo mijn beide mannen liggen te slapen, heb net ons bed ff verschoond, want mijn mannetje was toch wel echt een beetje ziekjes, zijn kant van het bed dreef vanmorgen gewoon..... Nou ja, nu weer lekker fris bedje, maar mams heeft het ergg in de rug dus nu even bijkomen, broodje eten en dan straks heel misschien wel half uurtje liggen met een paracetamol. Lang leve het ongesteld zijn....
Hi! Wat kun je het soms druk hebben ! Ruben is weer een beetje terug in zn ritme. Dat wil zeggen, hij zit weer op 5/6 voedingen. Is tussendoor wel wat langer wakker, maar dat mag ook als je ouder wordt . Gisteren om half 8 fles gehad en pas om half 2 weer wakker, toen weer geslapen tot half 7. Erg netjes dus. Valt de laatste dagen ook het liefst op de arm of lekker bij je in slaap. Voorlopig mag dat van mij ook nog wel even. Kolf nu alle voedingen af, in elk geval totdat de spruw over is. Wel apart, gisteren kolfde ik iedere keer tussen de 100 en 180cc en nu iedere keer ong 70. Kolf nu dus maar even om het uur, even de productie weer verhogen. Ben wel gestopt met de avent-flessen, want meneer had de 140cc in 10 min op en had daarna nog een enorme zuigbehoefte. Maar ja, als je geen pink en geen speen wilt kun je dat niet oplossen. Nu aan de dodie-fles met 1-2-3 speen en nu doet ie er bijna een half uur over en valt dan lekker in slaap. Wij gaan Ruben nog niet bij laten schrijven in paspoort. Als we al weggaan gaan we net de grens over (en dan is dat hooguit een middag winkelen). Dus voorlopig doen we dat nog niet. Eind van het jaar moet ik een nieuw paspoort, dan laat ik het denk ik in een keer doen. Kreeg net btw tel rek. Schrok me wezeloos... normaal betaal ik 15,- en dan heb ik nog lang niet alles opgebruikt... moest nu 55,- betalen! Heb in het ziekenhuis nogal veel gebeld, dat blijkt nu wel! Ga ff was ophangen en dan gaan we met Ruben lekker naar het park, even de eendjes voeren. Neem mn beetje net gekolfde melk maar even mee, stel je voor dat meneer wel eerder wakker wordt, dan kan ie in elk geval wat krijgen.
Katsas: dat is dus ook handig, en de doek werkt ook super bij krampjes of kindjes die niet in slaap willen vallen... Tja eigenlijk zou ik het je even voor moeten doen. Als je maar een keer gezien hebt hoe het moet....Maar gauw een meeting plannen Friendly: fijn dat Ruben nu weer terug in zijn ritme komt. Succes met kolven...Enne die telefoonrekening is nog niks Mijn rekening na de ziekenhuisperiode was 150 euro, normaal 25 Zo net even gebruik gemaakt van een meisje wat heerlijk sliep, beneden gestofzuigd en gedweild, wc gepoetst, badkamer gepoets,boven gestofzuigd en gedweild, bedden verschoond, was gedaan. Nu even aan mijn middagmaal en dan dametje wat zo wel wakker word...Ik hoor haar al geluidjes maken over de babyfoon. Daarna eens even lekker wandelen.... Tot later!