will hier ook eentje die het heerlijk vind van zich af te poepen en te piessen als ie geen luier omheeft! heb nog van die kraamzeiltjes over die leg ik eronder zodat niet alles nat kan worden. marieke een paniekaanval gaat gelukkig altijd over.. alleen wanneer dat is altijd maar de vraag! maar heb ze thuis net zo goed als ergens anders.. alleen als ik niet thuis ben is het wel veel vervelender. friendly wat heerlijk dat ruben zo lang slaapt! dan vallen die gebroken nachten ook wel mee! brian komt helaas snachts nog veel te vaak.. en kan ook niet uitslapen omdat arjen om 7 uur wakker is.. moet zeggen kan nu elk moment van de dag wel slapen grr en ja hoor meneertje huilt weer...
Deentje, dat klinkt als een beginnende borstontsteking, neem regelmatig een warme douche en probeer de pijn weg te masseren, zorg er ook voor dat brian die borst goed leegdrinkt, of kolf nog even na! Hier is Iris nog steeds verkouden,en rommelt daardoor erg met haar voedingen, ik zelf heb een buikgriepmet veel hoofdpijn daarbij, dus vandaar dat ik niet veel hier te vinden ben, als ik me weer wat beter voel ben ik er weer! Groetjes Evelien
Deentje: misschien een borstontsteking of toch spruw? Ik weet het niet, maar als je het niet vertrouwd de huisarts even bellen, want als het wel een borstontsteking is (helemaal in combinatie met de verhoging) moet je heel erg uitkijken! Dat Ruben zo lang slaapt... vergeet niet dat ie een paar weekjes ouder is als Brian he... de eerste weken had ik Ruben ook minimaal om de 3 uur, vaak vaker. De laatste 2 week komt ie minder vaak, maar is tussendoor wel langer wakker. Will: Sil wist ik, dat jullie dat graag wilden maar dat je die naam daar niet gekozen had. Gelukkig dat jullie dan naar Ned gaan, daar kunnen we Lobke gewoon uitspreken . Wel toevallig dat de Hema nu net besloten heeft ook in het buitenland te gaan leveren (alhoewel ik betwijfel of de warme worst daar ook onder valt ) Ruben werd om kwart voor tien wakker. Lekker gewassen en aan de borst. Na een half uur was meneer klaar, lekker geknuffeld en toen ff zelf in de box. Toen werd ie toch weer hongering en andere borst gegeven. Tegelijkertijd een gigantische spuitluier geproduceerd waardoor we nog een keer konden wassen en weer schone kleren aan konden doen . Toen in bed gelegd, maar was meneer het na 10 min niet mee eens. Heb toen zn inbakerdoek aangedaan en weer neergelegd en toen sliep ie binnen 2 minuten... hij vindt het gewoon erg prettig! Heb nu de wasmachine maar weer aangezet, nu broodjes aardbei aan het eten en daarna kan ik eindelijk beginnen met de papiertroep. Moet ook de bon van de kinderwagen ff optrommelen, de kap is nl scheef dus wil dat ze hem komen omruilen. Nou, ga ff wat doen...
Beterschap Evelien! Lekker rustig aan doen Vervelend dat Iris nog steeds verkouden is... kost haar vast veel meer moeite om te drinken dus is logisch dat ze ene moment vaker komt dan andere moment. En dan is het ook nog warm... Geef haar maar een dikke knuffel!
Dankjewel evelien en friendly! ben ook indd. bang voor een borstontsteking.. maar ik zie geen rode vlekken op mijn borst.. heb ook geen stuwing ofzo.. en brian drinkt de borst wel goed leeg.. ik kijk t nog even aan.. en dan misschien toch maar even de huisarts bellen.
Evelien beterschap! wat klote zeg een buikgriep! en wat zielig voor iris friendly hoop indd. dat brian straks ook een beetje een normaal ritme gaat krijgen haha!
Deentje, daarom noem ik het een beginnende borst ontsteking, probeer de pijlijke plek te masseren, dat hielp mij erg goed toen bij Tessa, en heb een echte borstontsteking daardoor voorkomen! Succes!
Goeiemiddag dames... hier alles wel, net even met de kleine op de koffie geweest bij mijn ouders, is 5 minuten lopen, daar even gezeten en binnen een uurtje weer terug. Moet zeggen, het was wel even lekker (al irriteren m'n ouders me een beetje doordat ze elke keer langs komen en dan naar mijn mening te lang blijven zitten, het zullen de hormonen wel zijn...), maar ben er wel moe van. Lidteken doet nu ook zeer. Ga dus even een uurtje hangen/slapen.
goede middag mama's. alles pallettie? pff wat een weekend, gister middag ging mijn vriend van zijn stokje * slik * weten nog steeds niet hoe het komt. Bram heeft de hele avond liggen spoken, wilde veel eten. en s'nachts ging het lekker door. helaas werd mijn vriend niet wakker voor de nacht voeding. kon ik dat doen ( niet dat dat erg is ) en vanmorgen kon ik niet wakker worden. en toen heeft mijn vriend mij laten liggen, en kwam hij rond 10 uur ontbijt op bed brengen.. de schat. en net hebben we bram in bad gedaan, ging mijn vriend weer haast van zijn stokje.. echt eng stel je voor dat hij dat heeft in de vrachtwagen. zometeen naar de verjaardag van mijn moeder. @Deentje, ik zou je borsten erg goed masseren ( wat ook pijnlijk is hoor ) en goed warm houden en vaker een warm/heet washandje erop leggen. en als je het morgen nog hebt even de HA bellen. hopelijk is het onschuldig. hoe gaat het verder met je? @Friendly.. spannend joh weer solliciteren. ik wilde het voor me houden maar ik heb afgelopen dinsdag ook een sollicitatie brief op de bus gedaan. en idd de tijd gaat erg snel. @Anastacia, wat een leuke foto die op de boot! @katsass, jammer hoor dat de vrouw jaloers is, en dat jullie vriendschap op een laag pitje staat! kun je niet een keer met hem erover praten? of zal dat juist meer afstoten? @Hannah, mist Anna ons niet ? .. @fiona, wow. al naar de winkel. dat lukte mij echt niet toen Bram 1 week was.. en ook al sjanssen hihi wat leuk. doet je goed joh. @lafo joehoe meis.. hoe gaat het met je?
hey ukkie, kun je dat niet dan voorzichtig tegen je ouders zeggen van jullie kunnen wel maar ff blijven?.... wel vervelend hoor en het hoeven echt niet altijd de hormonen te zijn.
Dankjewel witte reus! heb laatste tijd weer veel last van die klote paniekaanvallen maar veder gaat t goed wat gek dat je vriend van zijn stokkie gaat... misschien ijzer gebrek ofz? zou wel even langs de ha gaan als ik hem was...
ja ik maak me er ook zorgen om, maar ja mannen he die boeien dat niet zo.. pas als er bloed uitstroomt worden ze serieus balen meis van die paniek aanvallen, maar zo te horen heb je het goed onder controle of niet? al heb ik wel makkelijk praten want ik kan me er geen voorstelling van maken wat er dan door je heen gaat.
Hoi allemaal! Heb wel één en ander meegelezen, maar geen puf gehad om te reageren. Hier gaat alles goed en ik begin een beetje bij te komen van de nachten vol met krampjes. De laatste twee nachten zijn een verademing geweest tov de vorige nachten. Dus ik ben weer topfit! 8) Mijn bevallingsverhaal staat nu ook bij het topic "de bevalling" dus veel leesplezier. Jullie krijgen allemaal de groetjes van mijn vriend! Ik ga zo mijn andere kids ophalen van een logeerpartijtje. Even een stukje wandelen met de kinderwagen.
hey Daam, wat leuk iets van je te horen. en wat fijn dat ze jullie een beetje heeft laten bijtanken. wat lief van je mannetje.. die van mij doet net alsof het hem niets interesseert maar stiekem wil die wel alles weten wat hier gezegd word!
Heej Daam! Wat leuk weer wat van je te horen! zo te lezen gaat t goed met je! dat is fijn te horen hopen dat de komende nachten ook krampjes vrij gaat verlopen! wittereus helaas kan niemand zich een voorselling maken hoe zo'n paniekaanval voelt.. t is echt klote.. maarja niks aan te doen helaas! hoop dat de psychiater er maandag is.. en dat hij met een oplossing komt wat geen medicatie heet
ligt het aan mij, maar ik vind psychiater echt een vervelend woord.. ben er zelf ook geweest 2 jaar lang. maar vond het toen zo'n verveldn woord..
Ik heb trouwens ook een site voor Mikki. Deze is toegankelijk met een wachtwoord. Als je deze wil bekijken kun je via pb het wachtwoord krijgen. Er staan al enkele foto"s van Mikki op. Nu ben ik echt weg.