Ja gisteren kwamen ze hier eten koken (lekker hoor) en toen heb ik het wel een beetje door laten schemeren, ik moet het denk ik gewoon zeggen ipv voor me houden.
Zo even bijlezen, kletskousen Friendly wat voor soort baan zoek je met academisch nivo ben toch wel nieuwsgierig daam welkom terug, mikki is een knappe meid, maar dat had ik al gezegd van de week he deentje, ws is het een verstopt melkkliertje, zo begon het bij mij ook.. zeker als je je grieperig voelt en verhoing hebt, je moet uitkijken voor een borstontsteking ( dat kreeg ik toen weet je nog) en alle tips van de meiden opvolgen die kunnen helpen. masseren, andere voedingshouding naar de pijnlijk plek toe met het kinnetje, warme doeken etc.. hou het in de gaten en anders naar de dokter..! ons ukkie niet te veel van jezelf vergen he! je moet wel goed rust houden, het is een flinke buikoperatie een keizersnede, en al met al moet je lijf daar echt van herstellen! Hier een heerlijke dag gehad, gisteravond had ons meisje pas laat gegeten voor haar doen ( 2330) en kwam vanmorgen pas om 630! heerlijk zeg daarna om 930 is ze lekker met mannetje gaan douchen. We zijn lekker gaan wandelen hier in de buurt op landgoed clingendael echt heerlijk weer voor een wandeling in park/bos. Op de terugweg wilden we een ijsje gaan eten, maar de rij stond tot de buitendeur dus daar had ik geen zin in zijn we lekker aan de overkant op een terasje gaan zitten. heerlijk genoten ! Meisje is wel een beetje hangerig verder, ws van het warme weer. Heeft echt ook al 3x een volle poepluier gehad! terwijl ik normaal al blij ben als ze 1x per dag poept! Hoop dat het komt van het feit dat ze vanmorgen 2x achter elkaar een fles gekolfde borstvoeding had gehad ( was m gisteren vergeten te geven en anders staat de melk te lang dus vandaag maar 2x gegeven) Mannetje is nog even weg, die ging lekker varen nog maar daar is het te heet voor met onze kleine matroos! Bardienst gisteravond was ook erg leuk,maar wel vermoeiend.. blijf dan ook nooit de hele avond eigenlijk! ( duurt tot 2uur en dan nog opruimen etc, maar om 00.45 u dacht ik ik ga lekekr naar huis hihi) Nou ik ga nog even fotos uploaden op de site van ons uitje vandaag en dan opruimen in huis! Voor de geinteresseerden nogmaals de fotos staan op onze website, de recentste uiteraard in week 5
anastasia wat een leuke foto's zeg! wat een schatje is laura! is dat jullie eigen boot? heerlijk lijtk me dat met dit weer lekker varen! bedankt voor je tips! hoop indd. geen borstontsteking te krijgen! kan me voorstellen dat je eerer weg bent gegaan van je bardienst.. ik kan amper tot 11 uur savonds wakker blijven! momenteel ben ik de hele dag moe maarja hoop dat brian snel een ander ritme te pakken gaat krijgen!
goede avond allemaal, zijn jullie mannetjes ook zo'n F1 fan? de verjaardag was erg leuk, alleen Bram zit nog steeds niet lekker in zijn velletje, maar ja was ook erg warm vandaag. @ukkie, wat een lieve foto en idd gewoon zeggen. hoe moeilijk het ook is. @ Deentje. hoe voel je je ? doen je borsten nog zeer? ook als je ze gemasseerd hebt?
goedenavond! mannetje is ook f1 fan maar zit bij een vriend te kijken dus ik heb er geen last van! was voetbal aan t kijken heb de borst veel gemasseerd en net in rugby houding gevoed.. aanleggen doet nog wel veel pijn en als ik erop druk is t erg gevoelig.. maar t lijkt wel wat minder te worden! ben benieuwd hoe t morgen is! wat zielig dat bram niet zo goed in zijn vel zit.. is hij ook erg huilerig vandaag? brian huilt de hele dag al vandaag.. heeft vandaag 1x 2 uurtjes acvhter elkaar geslapen.. geen idee wat hij heeft... denk krampjes en last van de warmte.. en misschien een regeldag.... is zo moeilijk om te weten wat de kleintjes nou precies hebben!
hier lag het internet er uit! grrr Heb nu eindelijk de foto's kunnen uploaden van vanmiddag ! Dus ze staan nu alsnog op de site. Deentje het is idd ons bootje, maar als het straks mooier weer is gaan we niet met de kleine varen op het water is het veel te heet, en als ze dan zweet koelt ze veel te hard af! dus dat is geen goed idee! Mijn mannetje gaat dan ws in zijn 1tje varen... Maar wil niet dat ze ziek word ofzoiets! Iemand nog wat van Lafo gehoord?
@ Anastasia: ja met die vrouw zeker ook contact alleen minder intens. En nee niet eerder gemerkt dat ze jaloers was, heeft ze overigens ook geen enkele reden toe. @ friendly: mmm, maar goed dat je man het uiteindelijk dan wel begreep. @ Will: er zal een wereld opengaan voor je meiden als jullie in nederland zijn! @ Deentje: oef klinkt niet helemaal goed hoor van je borst...maar ik heb geen idee wat het is...ik zou in ieder geval wel zorgen dat die borst elke keer goed leeg is, om borstontsteking te voorkomen. @ Evelien: heeeeeeeeeeeeel veel beterschap en doe rustig aan! @ onsukkie: wat goed dat je al ff eruit bent geweest, ik geloof direct dat je litteken nu wel zeer doet, nu maar weer even rust nemen dan! @ Witte reus: jeetje wat eng dat je vriend zomaar van zijn stokje ging. Bah Voelt hij zich nu wel weer ok? Wel lief dat hij je vanmorgen heeft laten liggen trouwens en dan ook nog ontbijt op bed..wauwwwwwwww mmm ik lees net dat je vriend weer bijna van zijn stokje ging, drinktie wel genoeg enzo met dit warme weer? Idd eng ivm zijn rijden..... En nee witte reus erover praten heb ik natuurlijk al wel gedaan, maar laat het er nu maar bij, het is hun relatie..en daar wil/ga ik niet tussen zitten. @ Daam: ik ga je verhaal zeker lezen! En fijn dat je nu twee betere nachten achter de rug hebt..slapen is gewoon zooooooooooooo fijn! @ Onsukkie: mooie foto van onder de douche zeg! @ Anastasia: wauww wat is laura braaf, heeft jullie dus heerlijk laten slapen vannacht! En dan ook nog heerlijk op terras gezeten, klinkt inderdaad als een heerlijk dagje! Zo hier raar nachtje achter de rug, erwin is steeds benauwd dus die is vannacht ook twee uur beneden gaan liggen, daarna mocht hij dus uitslapen tot half negen.. Nou ja vanmorgen beetje geklungeld en om twaalf uur kwamen vrienden van ons, zijn we lekker met zijn allen naar een recreatieplas gegaan. Tim en hun oudste zoon hebben heerlijk de hele middag in een waterpartij speciaal voor peuters gespeeld en wij lekker met de kleintjes in de schaduw gezeten. Daarna met zijn allen hier gebbq-t. heel gezellig, alleen waren de kids op het eind echt total loss....tim dus nog in bad en toen gauw naar bed... Net nog coca cola klachtenmailtje gestuurd, ik zette een volle fles cola op tafel en hij spat met een dikke boem zo aan de onderkant uit elkaar Alles eronder, salontafel, vloer, stoelen, spetters op behang....pfff ik en tim me rot geschrokken..... Ben heel tijd aan het opruimen en dweilen geweest daarna en morgen dan maar alle hoezen van de stoelen in de wasmachine (die zit nu nog vol)..pfff wat een gedoe dan he
jemig katsas, wat een zooi zal dat geweest zijn. alles plakt natuurlijk. en je behang? zal mij benieuwen wat coca-cola ermee gaat doen. anastacia, lafo idd hier een paar dagen niet gezien. lafo waar zit je en anna en anoesj ook waar zijn jullie. hoe is het met jullie en jullie kindje? Deentje, denk niet dat het ritme van Brian zoveel uitmaakt, lobke heeft eigenlijk een prachtig ritme maar ik ben ook zo moe als een hond. denk dat het komt door de verandering. doe je wel rustig aan, een borstontsteking kan je er niet bij hebben. Evelien, beterschap, hoop dat je snel opknapt.
evelien beterschap inderdaad! was ik helemaal vergeten te zeggen! katsas wat een zooi zeg, ben erg benieuwd wat coca cola hiermee doet! wie weet krijg je wel een leuk cadeau pakket ofzo ( heb ik wel eens van de chips gehad !) Will heerlijk aftellen tot de hema worst wel gek dat bijna alles nu in doze zit waarschijnlijk Verder hier wel rustig, om 19uur heeft mevrouw gegeten. om 21 uur weer flink jengelen en op gegeven moment krijssen van honger.. heb ik haar toch aan de borst gelegd, en heb het idee dat ze er dan toch wel iets uitkrijgt want mw heeft al met al iets vna 20 minuten gedronken.. maar goed dan is het maar een heel klein beetje, mw is dan echt niet verzadigd en is nog altijd klaarwakker... Ik ga haar zo laat mogelijk proberen om de fles te geven en hoop dat ze dan weer wat doorslaapt... al denk ik dat ze het niet heel lang meer trekt want ze begint alweer wat onrustig te worden... Morgenavond krijgen we visite, komen voetbal kijken.. Laura heeft een rompertje en shirtje etc voor de EK! hihihi En als ze erg gaat huilen dan ga ik met haar in de slaapkamer tv kijken ( want savonds is ze toch vaak wat hangerig enzo)
Pfff, af en toe heb ik echt even geen zin meer om te voeden, dan wil ze niets anders dan eten, eten, eten. Blehhh... nou ja, ff doorzetten maar.
onsukkie kun je niet af en toe een fles geven of geef je nog volledig borstvoeding? weet het even niet meer?
Onsukkie, ik heb dat ook wel hoor, ben er af en toe ook zat van, maar het word echt beter, louise gaat steeds meer regelmaat krijgen, echt. De eerste weken bv zijn het moeilijkst, vind ik, maar daarna gaat het echt heel lekker. Ik probeer me toch maar er bij neer te leggen als Iris vaker komt, merk dat hoe meer ik op de tijden let hoe meer ik me daar aan stoor, dus geef me er maar aan over en merk dan dat het wat ontspannender gaat allemaal, maar dat lukt de ene keer beter dan da andere keer Ben benieuwd hoe het van de week gaat, morgen moet Erwin weer aan het werk, helaas, heb dan de scjooltijden, etc afspreken bij vriendinnetjes, de zwemlessen, danslessen, etc. dus voeden op vraag zal dan wel moeilijker gaan, en Iris zal soms wel eens moeten wachten op haar eten! Buikgriep: nog steeds aanwezig, vanmiddag leek het weer normaal, maar vanavond zijn mijn darmen weer van slag helaas, hoofdpijn is wel nagenoeg weg gelukkig!
ja evelien dat van de borstvoeding dat is wel zo ja , want ik merk dat ik haar nu met groot gemak aanleg zonder pijn en problemen, terwijl dat de eerste 2 weken echt moeilijk was.. En ook al krijgt ze nu bijna altijd de fles mer kik dat ik het toch weer vaker probeer
Anastasia, jij hebt ook wel erge tegengeslagen gehad met de bv, en elke voeding die je haar zo aan bied is er eentje! Is ook goed voor het contact, fijn dat je er zo nog even in positieve zin van kunt genieten, anders blijft het een nare ervaring, en dat speelt straks weer mee bij een evt 2e kindje!
deentje en evelien sterkte/beterschap Hier nu betere nachten maar zwaardere avonden. Fay is nu bijna de hele avond wakker en wilt dan bij ons liggen
Goeiemorgen meiden! @Daam, meid fijn dat je er weer bent! Ik heb je bevalllingsverhaal gelezen! Was wel een stortbevalling he.. pfff! Ik heb je mailtje gehad voor Mikki dr site maar kan er niet op .. snap er niks van hahahahah... @Daphne, hier ook een ukkie die heeeeel veel bij ons wil zitten.. kan hem ook echt niet wakker neerleggen dan brult ie binnen tien min. Wel hebben we uitgevonden dat ie het heerlijk vind om op zn buik te liggen en slapen! Maar ja, dat durf ik alleen als ik erbij ben dus dat doet ie alleen in de box! @Anastacia, lekker meid dat jullie meisje je lekker heeft laten slapen! Vanacht ook weer? En idd toch fijn dat je op deze manier toch weer een beetje bv kan geven zonder dat het een negatieve ervaring is.. mama is lekker ontspannen! @Wil, lekker hoor, nog twee weekjes! En voor je meiden ook super natuurlijk, lekker winkelen enzo. Voor jou ook weer een verademing, je kunt je weer voortbewegen zonder uren onderweg te zijn! Ff een boodschapje, ff naar de dokter ff winkelen, meid het is allemaal weer mogelijk zonder dat het een dagtaak wordt! @Katsas, vervelend zeg van je beste vriend! Maar herken het wel een beetje.. vriendschappen tussen mannen en vrouwen zijn veelal lastig als je allebei partners hebt.. op een of andere manier wordt er altijd wat achter gezocht.. balen hoor meid! @Anastacia, hier heeft Noah ook een ek rompertje, voetbalschoentjes (zachte) en een ek speen hihihi.. super schattig! baby's first ek! @Onsukkie, vervelend he, ik voel me af en toe ook net Berta de koe, aanleggen aanleggen aanleggen en dan ook nog kolvn tussendoor... pffff! Maarr, je wordt er steeds makkelijker in en het gaat ook steeds makkelijker meid.. zodra je je er bij neerlegt hoe minder vervelend het wordt! @evelien, pffff meid, dat klinkt druk hahahaha... respect hoor.. ik ben blij als ik met die kleine al aan iets anders toekom als voeden en huishouden haha.. probeer dan ook de deur nog ff uit te komen.. maar oefening baart kunst zeker?(hoop hoop hoop hihihi) Noah is echt een kroelkip hoor, kan niet zonder papa en mama hahaha... ik ben wel heel blij dat als hij huilt of overstuur is dat we m dan echt heel snel kunnen troosten! Ik heb echt medelijdn en respect voor mensen die een huilbaby hebben, lijkt me vreselijk als je je eigen kindje niet kan troosten.. man is weer werken vandaag.. vreemd hoor, nu moet ik t alleen doen! Ennn normaal zit hij dichtbij huis maar nu moet ie heel ver weg.. dus half zes de deur al uit en ws pas laat terug.. (normaal is ie zeven uur weg en kwart over vier terug.. dus laat thuis is voor mij na vijven....) maar ja het is niet anders! Hoop dat het goed gaat hahaha en anders kom ik hier stalken hihi! Zoooo heb wel weer genoeg geluld en jullie verveeld.. ga ff rest van forum checken en wachten tot er nog iemand wakker is hier! Doeiiiii
Eindelijk even tijd om hier te kijken..... Devrim is bijna 3 weken en vandaag is de eerste dag dat ik echt alleen met hem ben, hoewel alleen de ochtend want vanmiddag komt mijn moeder. Vaders is vandaag met frisse tegenzin weer gaan werken . Doordat Devrim heel vaak gewoon wakker is, en dan gezellig op schoot wil, is het er nog niet echt van gekomen om hier een kijkje te nemen. Een paar keer was ik begonnen met een berichtje maar dan kwam meneer weer en kwam het er niet van. De laatste paar dagen gaat het slapen wel wat beter, gelukkig. Verder ben ik zelf ook redelijk opgeknapt na de keizersnee, hoewel het nog steeds pijnlijk is en ik niet teveel moet doen. De eerste 1,5 week heb ik vooral "last" gehad om e.e.a. te verwerken....Mijn bevallingsverhaal (13 uur heftige weeen, aan bed gebonden en uiteindelijk een spoedkeizersnee) hoop ik deze week op papier te kunnen zetten. Vooral voor mezelf want er komen nog steeds herinneringen naar boven van wat er allemaal gebeurd is. Ik ga zo eens een beetje teruglezen en hoop vanaf nu weer wat vaker te komen. Hoop dat het met iedereen en met alle kleintjes goed gaat!
angelo lijkt nu van 7 naar 6 voedingen per dag te gaan. Ik geef hem nu 130 cc voeding en dat slaat beter aan als 120 cc, wel bv hoor Kolven en flesje geven gaat veel beter als de borst, pff wat kan hij dan hard en krachtig drinken, dat doet dan echt pijn..
Hier nog zo eentje. Devrim hoef ik overdag echt niet wakker in de box of wiegje te leggen want hij krijst alles bij elkaar. 's nachts en na de eerste ochtendvoedign gaat het gelukkig wel goed. Overdag wil hij dus echt bij papa of mama zitten en dan het liefst buik tegen tegen buik liggen, dan valt ie na een uur ongeveer wel in slaap (om soms na 5 min weer wakker te worden....). Pas als ie echt diep slaapt kunnen we hem wegleggen..
ja hier ook idd! snachts en sochtends gaat t perfect maar daarna is ie een kroelkip! Misschien kun jij ook eens proberen m op zn buikje neer te leggen, Noah vind dat heerlijk, kan hem dan zelfs wakker wegleggen.. ik blijf alleen wel in de buurt zodat mocht ie zn hoofdje draaien en op zn gezichtje blijven hangen in kan ingrijpen (is nog niet gebeurd want hij valt als blok in slaap en blijft dan liggen)..