hey friendly ben benieuwd wat ze morgen zegt, succes met de brief schrijven. en veel plezier op de verjaardag.
Witte reus: hee wat is bram goed gegroeid! Lekker toch dat dat zo goed gaat! En ja ik mis Lafo, Anna en Anoesj ook hoor, maar vind jullie allemaal ook wel erg lief..kwijl, kwijl..whahaha
Ik ga eens even kijken hoever ik kan bijlezen, weet niet eens waar ik precies moet beginnen met lezen.
hier net zo hoor witte reus, Angelo vraagt ook nog om 7 voedingen en die krijgt hij ook gewoon. Ach als hij maar goed groeit..
ja ik schrok er eigenlijk wel van zoveel had ik niet verwacht maar ja als hij op zijn vader lijkt dan kan hij eten wat hij wilt en daar zie je niets aan, maar als hij op mij lijkt .. Vind jou ook wel lief hoor ... ps wil je een kwijl bakje hebben. haaa linda hoe gaat het ermee? en met de meiden?
Het valt mee, 20 pagina's te lezen... Even kijken hoever ik kan komen want ik heb niet zo veel tijd, de meiden liggen even te slapen maar verwacht elke moment wel een van hen wakker. Marc is vandaag voor het eerst werken, wel vreemd hoor na 3,5 week samen thuis. Vond het wel lief dat vanmorgen een hoop vriendinnen belden om wat af te spreken voor vandaag zodat ik niet alleen ben met die 2. Zojuist is een vriendin weer naar huis gegaan en dadelijk ga ik met een andere vriendin naar de speeltuin. Ga vandaag ook niks hier in huis doen maar gewoon lekker met de meiden bezig zijn. Gisteren hebben we Zenne de eerste keer moeten missen. We zijn met Quinn naar de Efteling geweest, echt een topdagje gehad, maar was wel erg vermoeiend (had 's nachts ook maar 3 uurtjes geslapen) en ik was dolblij om Zenne weer te zien toen we thuiskwamen. Zo einde egobericht, ga nu echt bijlezen hoor!
Even een vraagje tussendoor. Welk merk maandverband mocht je ook alweer gebruiken? Want het moest er een zijn zonder plastci toch, en ik vloei al niet meer voldoende voor het kraamverband (dat is het voordeel vane en keizersnee zeggen ze).
@ons ukkie, misschien een stomme vraag maar maakt dat wat uit? mij is nooit een merk gezegd! ikzelf kon niet tegen die van de always leek net plastic, maar wel van de libresse. maar toen mijn vriend maandverband ging halen heeft de kraamhulp niets van een merk gezegd.
@linda, wat lief van je vriendinnen. maar kan me wel voorstellen dat je het lekker zou vinden om helemaal alleen te zijn. wat leuk naar de efteling hoe vond Quinn het?
ha meiden, even een vraagje, niet over maandverband maar over de luiers. kan het zijn dat lobke luieruitslag zou kunnen krijgen van pampers. ze heeft al die tijd libero gehad maar die waren er niet dus heb pampers meegenomen en nu heeft ze dus luieruitslag. ik smeer al met sudocrem, iemand nog andere tips.
Kan makkelijk dat ze daar luieruitslag van krijgt...met dit weer...hoewel weet niet hoe het bij jou is...maar kan je haar met blote billen laten liggen af en toe? En sudo creme smeren idd en andere luiers...
Linda: leuk efteling! Witte reus: heb nog wel een tupperware bak, is dat ook goed? hihihi, ik ga ff campina uithangen...kolven dus.....en daarna misschien nog wel een keer dweilen....10000000e keer....in de hoop dat de plak op de vloer minder wordt.....zucht
katsas wat iritant zeg dat nu ngo alles plakt van de cola! maar hopen dat je iets leuks krijgt van de coca cola! onsukkie hier ook niks gehoord over welk merk maandverband. ik gebruik ook nooit maandverband als ik ongesteld ben ofzo altijd tampons dus heb er ook de balle verstand van.. maar heb alberthijn euro shopper gekocht.. maar die kan ik je niet aanraden.. kreeg een hele schrale doos will Arjen kreeg ook altijd uitslag van pampers.. heb voor arjen altijd huggies gebruikt. linda succes met bijlezen wat leuk zeg de efteling! heerlijk ook met dat mooie weer!
hoelang laten jullie de kaarten en het geboorte bord hangen / staan ? ik heb gister alle kaarten opgeruimd.. pfff werd er gek van ik hou van een opgeruimd huis stond ook wel weer gezellig. maar de ooievaar die blijft nog wel even op het raam..
ik ga voor mezelf lekker een kop koffie maken, en voor Bram zijn fles als hij wakker wilt worden. tot weer!
heb hier nog 1 slinger voor t raam hangen met hoera een jongen.. in de woonkamer hangt nog 1 slinger.. met beschuit met muisjes.. en de kaarten staan op de kast. de rest van de slingers vervangen voor oranje slingers haha!
katsas, het weer hier, nogal vreemd. de afgelopen 3 dagen was het vreselijk warm, boven de 25 graden en nu is het maar 11 graden en het waait, het is dus gewoon koud. ze voorspelde zelfs sneeuw voorkomende week gelukkig is dat nu bijgedraaid naar regen. deentje, dus bij jou ook last van de pampers. heb nu weer een pak libero weten te vinden. hier zijn de kaarten ook al weg hoor. moesten natuurlijk ook ingepakt worden maar evengoed had ik ze wel opgeruimd. het werd zo rommelig.
Ja, het is misschien een goed idee, het is zeker handig en kan ik ook wat rusten, ben echt moe, geen kracht meer. we zijn ook bezig met de verbouwing van ons nieuw huis.
Deentje, hier heeft isa ook veel honger, om de 2 of 3 uur, het is een beetje moeilijk. ik bedenk me of hij te weinig krijgt, dat ie zoveel komt