Heb even vluchtig alles bijgelezen, maar moet weer gaan, over 20 minuten komt vriendin me halen voor naar de speeltuin dus ga ff de meiden uit bed vissen. Maar even kort: Maandverband, ik gebruik al 2 weken inlegkruisjes en gisteren even een tampon ingedaan voor in de efteling was wel prettig. Quinn heeft echt een topdag gehad, maar wel veel indrukken voor zo'n kleine meid! Ik hoop dat ik deze week wat meer ritme krijg en wat meer hier kan bijlezen want ben de laatste weken eigenlijk elke dag alleen maar bezig geweest. Nu Marc weer werken is hoop ik in de middaguurtjes als de meiden slapen wat tijd voor mezelf en hier te krijgen. Vind het wel lekker even rust en helemaal alleen! Zo ik ga nu snel!
vorige keer in het ziekenhuis woog hij 4750 gram. Woensdag ga ik naar het cb toe en dan weet ik weer meer.
misschien eeen domme vraagje: Maar hoe ziet een spruw eruit? Er zit wel witte plekje in de mond van isa, maar denk dat het komt door de melk die hij drinkt, maar ik heb ook wat witte plekjes ontdekt in de gehemelte (denk dat het zo heet) zoals witte puistjes, is dat nou spruw.
Will, Iris heeft ook luieruitslag op het buro gaven ze de tip om te stoppen met de luierdoekjes, en gewoon schoonte maaken met water en een washandje. Heb dat nu bijna een week volgehouden en moet zeggen dat het wat beter word. Heb weggooi washandjes ervoor gekocht, en dna echt heeeel dun insmeren met sudocreme, dat moet echt maar een heel dun laagje zijn, dat geld voor iedereen, uitslag of niet, je kunt ook nog bephantem op de billetjes te doen, dat schijnt soms ook beter te helpen! Onsukkie: kotex moet je hebben, en volgens mij ook het ah-huismerk maar dat weetr ik niet zeker! Nazli, volgens mij mag het wel 6 weken duren, maar dat heb ik nooit gehaald, hier is het nagenoeg weg! Soms nog even een kleine opleving. Katsas, lekker zeg die cola, en vreselijk al dat gepik, hier gaat log wel eens de fles ranja over de vloer, brr....
vrijdag ben ik naar me ouders geweest en gisteren was ik weer thuis. Ik heb nog het fopspeentje van nuby gekocht. En is idd. een goede speentje, hij verwart het gelukkig niet. Hannah nog bedankt he. as Zaterdag gaan we verhuizen, mannetje is bezig met het nieuwe huis, pff er moeten nog zoveel gedaan worden, gelukkig komen mijn ouders helpen met inpakken etc.. Dus het kan zijn dat ik na het weekend een tijdje niet online kom. ik moet nog het huis stofzuigen, maar ik heb echt geen zin. Isa die wordt zo wakker en hoop dat ie dan gelijk weer gaat slapen en dan kan ik wat doen.
even naar isa kijken of hij nog slaapt. ben zo gek op me schatjeeee, wil hem echt opeten, vooral zijn kinnetje
Nazli: wat jij uitlegt klinkt wel een beetje als spruw hoor, maar heeft isa er geen last van dan? En heel veel succes met de verhuizing!
katsas, ik weet niet of hij last van heeft, ik leg hem gewoon aan en hij drinkt gewoon, maar kan hij dan achteraf pijn hebben, want hij huilt veel, maar ik weet dan niet wat de oorzaak is.
Nazli, ik zou hem niet opeten hoor... denk niet dat je man daar blij mee zou zijn hihihihihi. Maar kusjes geven mag wel Evelien, hier gelukkig geen luieruitslag. Ik smeer trouwens nu nog helemaal niets op haar billetjes. Doe dat pas bij de luieruitslag. Ik gebruik ook de sensitive doekjes, schijnen niet geparfumeerd te zijn (dat ruik je dus ook, want wat stinken deze doekjes). Bij Sam alleen luieruitslag rondom tandjes/kiesje. En dat van het washandje met water schijnt wel beter te zijn, maar ik vind het eerlijk gezegd maar vies, als ik niet thuis ben.. dan maar liever doekjes.
Ik gebruik nu een week niets meer voor het vloeien. Het is gelukkig helemaal over! (kan alleen nog geen string dragen omdat dat vervelend zit bij het litteken ) Ik gebruikte trouwens always van die dunnen, alleen de eerste dagen toen het nog heftiger was de luiers die in het kraampakket zaten hihihi. Luieruitslag kan heel goed van de luiers zelf komen! Dus Will, hopelijk kan je toch de Libero luiers vinden (die verkopen ze hier bijna niet meer is mij opgevallen). O, de oranje cake is klaar Wij krijgen vanavond veel visite, mark is nu hamburgers halen, en stokbrood. Ik heb ook al kipfilet in de marinade gelegd voor de satehtjes Nazli, wij hebben net de schommel weer in gebruik genomen, en echt wat een genot is dat ding, voor ons en voor Fay (ben blij dat we hem al hadden want die krengen zijn zo duur)
de arts bij cb die zal het toch ook wel weten, want moet morgen naar cb gaan, kan ik gelijk daar vragen
ik zal hem wel opeten wanneer me man niet thuis is, hij krijgt puistjes door mijn kusjes denk ik, dus ik durf niet meer.
me moeder zei toevallig gisteren nog dat het misschien wel goed was zon schommeltje. dan kan ik ook wat rusten.
heej... nazli succes met de verhuizing! en ja dat hoort t cb ook wel te weten als t spruw is. Heb net de plusmarkt baby doos gekregen! daar zit indd meer in als in die van de c1000 erg euk zo'n doos! wou dat alle supermarkten dat deden haha!