Goedenmorgen @ will hier ook jeuk tijdens het voeden...ben ook de hele tijd aan het krabben. @ Hannah...wat vervelend zeg dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is. gelukkig kunnen de medicijnen wel met de bv. @ Anastacia. Wat een prachtige foto Hier zit de kleine man in maatje 50/56 Alleen heeft hij zulke lange benen dat 50 te kort is, maar 56 bij zijn buik te ruim... Buiten heb ik gewoon een shirt met lange mouwen en een broek aan.
Hoi, @Anastasia..leuke foto..fijn dat Laura zo groeit. @Will..Arme Lobke met haar paspoort..snap er niks van. Een kind van 14 kun je toch niet meer herkennen van een babyfoto. @Hannah..ik hoop dat je bloeddruk nu eens gaat zakken. Merk je zelf dat je bloeddruk te hoog is? Hier geen jeuk tijdens het voeden. Evan heeft maat 50/56 aan. Als we naar buiten gaan heeft hij een broek aan, t-shirt en een dun jasje. Evan heeft alleen de eerste dag een muts opgehad en in het begin even naar buiten. Hij houdt vanaf dag 1 goed zijn temperatuur vast. Hij was ook niet zo klein als Laura, Nieve en Lobke..
spruw? nee geen last hier. het lijkt er meer op dat ik de melk voel lopen of zo. zo gauw lobke van de borst af is is het over ook. dus jij ook anoesj, vreemd he?
Zo was ik weer ff..... @Anastacia: t komt ook vast wel goed, als zy maar geen honger heeft en goed groeit, dat vind ik t belangrykste! @Will: ja daar was ik ook wel bang voor, we deden haar gewoon elke avond standaard eerst in der eigen bed, en soms viel ze ook wel daar in slaap. Maar we konden haar moeilyk de hele nacht laten huilen nou ja hopenlyk gaat t vanaf nu goed... @Anoesj: oooh gelukkig, ik ben niet de enige die de kleine nog lage mouwen heeft @Dolphin: zo hé maat 62! welke maat had ie dan met de geboorte aan? @Will/Anoesj: hier geen jeuk... Nou ga maar es ff by de kleine dame kyken, heeft de buik vol, maar wil ook niet slapen
dolphin hoe kan nou maat 62 al aan? de kleine is toch nog geen 60 cm? Want de kledingmaten hebben weinig te maken met het gewicht is mij verteld maar met de lengte ! pff maatje 62 dat duurt hier hopelijk nog eventjes, maatje 50/56 past gelukkig nog prima hihi
Dolphin maat 62 al Mijn beeb schatten ze nu ook op 8 pond maar hoop echt dat ze maat 56 aan kan, dat is echt zonde anders.
INBRAAK! dolphin, hoe kan je mannetje nou al 62 aan hebben? Tygho is nu 55 cm en en 4678 gram en die draagt net 56
Het wordt tijd dat ik me hier ook eens kom melden Maudje is vandaag alweer 10 dagen oud... wat gaat dat snel zeg! Vanmorgen zijn we even lekker met haar naar het winkelcentrum geweest en hebben we nog wat kleertjes gekocht. We kopen echt alleen nog maar mt 62 voor d'r... broekjes wil ik nog wel mt 50/56 meenemen (die zakken haar anders nog van de kont af ), maar als ze zo door blijft groeien, kan madam echt in no-time al shirtjes aan in mt 62. Zeker als het een 'kleine' 62 is, kan ze die nu al aan, trouwens... ze heeft al een paar rompertjes in die maat die haar echt niet te groot zijn! Maat 50/56 kan ze gelukkig ook nog prima aan, maar voor hoe lang? Dus ik ga daar niets meer in kopen, is zonde als ze dat nu nog net 1-2x aan kan! Maud zat trouwens afgelopen maandag alweer boven haar geboortegewicht. 3830 gram schoon aan de haak werd er gewogen, 25 gram meer dan een week eerder. Daarmee was ze 130 gram in 2 dagen aangekomen (de kraamhulp had haar op de 6e dag ook nog een keertje 'off-the-record' gewogen en toen woog ze dus 3700 gram). Morgen ga ik denk ik wel even naar het inloopspreekuur van het CB, even kijken hoeveel ze nu is aangekomen en ben ook wel benieuwd naar haar lengte! @jeukende borsten: ik heb er soms een beetje last van. Gelukkig (lang) niet bij elke voeding en ook niet de hele voeding door. Maar wel irritant wanneer het wél jeukt! Ook hier is de jeuk na de voeding meteen weer weg. @gewicht: ik heb afgelopen zondag of maandag (weet het al niet meer... ) voor het laatst op de weegschaal gestaan. Met kleren aan en volle blaas & borsten (was net voor voedingstijd) en de weegschaal gaf al m'n oude gewicht aan Nou hoefde ik natuurlijk ook niet zoveel kilo's kwijt te raken als sommige anderen, maar ben er toch wel blij mee! Nu m'n buik nog weer in vorm gaan krijgen...
Jvtje lekker is dat he op de weegschaal Hier ook op mijn oude gewicht! Alleen nu de proporties nog hihi Ja deentje ongelovelijk he dat het zo snel is gegaan!
Ik wil ook mijn oude gewicht terug ..... Snap er ook niks van dat ik zoveel ben aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik ben helemaal geen snoeperd.. Vanmiddag naar het centrum geweest. Zo'n 1,5 uur gelopen. Spaarrekening geopend voor Evan en sokjes gekocht want meneer leeft op grote voet
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenna Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, ?? gram en ?? cm (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Tussenstand: Jongens: 13 Meisjes: 14
@Jvtje: wow Maud ook al aan maat 62. Ik mag bly zyn als Luna iets in maat 56 aankan, t meeste is nog 50. Maar ja, zy begon ook met maat 44.... Jy ook al je oude gewicht terug! wat goed. ik nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet @Mariska: weet hoe je je voelt, ik wordt ook elke keer zwaar depri als ik op de weegschaal sta @winkelen: lekker is dat hè, vind shoppen mét kinderwagen veeeeel leuker
******* Buddynieuws ******** Anna heeft sinds gisteravond weeën. Hele nacht niet geslapen, om half 6 is de vk geweest. Helaas nog maar 1cm ontsluiting. Vk komt straks weer langs en hopelijk komt er meer schot in de zaak............ Lieverd zet hem op je kan het! ******* Einde nieuws ********
toch is het echt zo ! 56 is te krap, dan kan hij zijn voetjes ook niet meer strekken en 62 is ruim ! Maar ja, beter te ruim als te krap.
hey hallo, hoe gaat het met de mama's en de baby's? hier niet zo goed kreeg vannacht een sms van de peettante, dat ze de functie als peettante niet op dr kon nemen en dat Bram beter verdient ... heeft me enorm gekwetst en vooral via de sms.. snik.. @jeukende borsten.. jaah dat heb ik ook. ik heb nu een ander merk compressen ( ofzoiets ) en ik dacht al dat ik daar allergisch voor was.. @bv wij zijn ook sterk aant over na denken om fv te geven. bv gaat op zich nog wel. maar heb veel last van kloven, en ik voel me er niet zo prettig bij... maar ik wil het nog wel blijven proberen. heb gister ook een kolf gekocht. eens kijken of dat fijner is.
oh ja Bram heeft maatje 50 de ene is hem veels te groot en de ander past precies. maar in maatje 56 kan hij ook zwemmen..
@Witte reus..wat vreemd van de peettante van Bram..had ze dat niet eerder kunnen bedenken? @Anna..nog ff meid dan kun jij je hier ook melden SUCCES! @Ice..Het gaat wel de goede kant op met de kilo's maar het mag van mij wat sneller Evan krijgt nu 2 flessen per dag naast de borstvoeding. Ik moet zeggen dat ik dat erg prettig vind. Zo gaan we langzaam de borstvoeding afbouwen.