Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dank je.

moet je in de buurt wonen van plusmarkt en c1000 voor de baby doosjes?

2. ja in het folderverspreid gebied

3. bij de c1000 hoeft dat trouwens niet.. die doos kreeg ik gewoon gelijk mee toen ik t kaartje inleverde.. en ik krijg ook nooit folders van de c1000 en bij de plus moet dat wel.. die word dan ook thuis gestuurd.

4. Brian is gister heel veel wakker geweest! en vandaag doet ie t perfect gewoon! gisteravond om 11 uur gevoed toen kwam meneertje om kwart over 3 weer toen om 7uur weer toen om 11 uur en om 12 uur de andere borst.. en nu slaapt hij nog steeds :) ligt heerlijk op zijn buikje te slapen! nu hoop ik alleen niet dat ie vanacht weer gaat lopen klieren... we zullen het zien! :)

5. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hoi meiden,

de afgelopen week wat druk gehad, vandaar wat weinig geschreven hier. Nu wat meer tijd dus ben ik er weer! Will en Nazli vast heel veel succes en sterkte met het verhuizen! Ik moet er even niet aan denken om dat ook nog te moeten doen.
    Deentje fijn dat Bram het zo goed doet vandaag.. Hopen inderdaad dat ie het volhoudt :)'
    Hier vandaag met Cas naar het weeguurtje geweest. Weer 210 gr aangekomen. Het gaat goed dus. Ik kolf nu de voedingen af en mag ook af en toe aan gaan vullen met de fles. Wel zo lekker om langzaamaan te gaan afbouwen zodat mijn lijf weer van mij wordt... Verder wat inbaker technieken geleerd en ook weer rust en regelmaat opgepakt. Mannetje reageert er vandaag in elk geval kei goed op. Maar 45 min gehuild in totaal vandaag! Mama is er helemaal blij van... :)

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bedankt dan ga ik bij c1000 proberen als ik in nl ben

7. hellepelle leuk weer wat van je te horen!
    fijn dat t zo goed gaat met cas.
    ik heb brian net wakker moeten maken voor een voeding.. anders vond ik er toch wel te lang tussen zitten. maar heeft 1 borst zo goed als leeg gedronken en weer in slaap gevallen! makkelijk mannetje zo ;)

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik heb alels gelezen, weet niet zo veel te vertellen.
    Ben naar mijn ouders gaan lopen 1,5 uur heen en 1,5 uur terug dus ben een beetje moe :)
    slapen zal echter niet lukken want de kleine meid is al vanaf 1630 aan het huilen, terwijl ze al gegeten heeft!
    pff
    en straks ook visite !

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo daar ben ik weer.

ben even naar de stad gewandelt. nu ben ik wel moe.

@Deentje hier ook nog geen strings hoor, heb het van het weekend geprobeerd maar die waren snel genoeg uit.. auwiee..

@nazli veel succes met verhuizen.

@Will.. hoeveel dagen nog voordat jullie verhuizen?

@kastass.. en plakt de vloer nog?

hahah Bram ligt nog in de wandelwagen.. kijk ik zie ik ineens voetjes en handjes uit steken haha.

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo anastacia, jeetje dan ben je idd moe. ik heb net 1.5 gewandelt en ben al kapot!

rare vraag maar word bij jullie de wond ook steeds gevoeliger? boh met bepaalde bewegingen doet het echt pijn :( ..

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haaalloowwwtjes! ben ik weer ff nou ff bijlezen heb er nu tijd voor!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoi fiona!

witte reus: nee geen last meer van de onderkant.. ook de hechtingen zijn er uit.
    wel nog altijd last van wat vloeien.. geel/bruinig vocht bah!

will ga je zweden niet missen? nog maar 2 weken !

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey fiona, hoe gaat het? en met de kleine?

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oei mijn vriend is al thuis..

tot morgen meiden!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

@evelien ooowee ik snapte het alnie?! haha

@onsukkie jeetje wat een verhaal en idd denk er maar niet te lang overna je hebt je meissie gezond en wel maar brrr

@will nog 13 daagjes en dan zijn jullie weer in NL je bent er maar druk mee denk ik en idd voor je kinderen is het wel fijn dat ze wat meer mensen dan 16! om zich heen hebben haha 16 inwoners moes er om lachen
    o en dat verhaal met lobke op de bank ik had het vanmiddag maar dan gewoon op de commode echt alles zat onder kind ikzelf en commode en 3 luiers en hydros heb haar maar toen weer in badje gedaan wel zo fris

jeete wat een was je kan hebben he! niet normaal meer! beau heeft voor de gewoonte als ik haar een schone luier wil geven dan plas mevrouw net wanneer ik haar een nieuwe onder de kont heb gedaan en dan echt doet ze haar beentjes erbij omhoog en dan loopt het zo over haar buik en romper off course hmmm maak niet uit mama fiona is er maar druk mee

@deentje meid geen paniek aanvallen toch? je gaat zo goed hopelijk heb je ze snel onder controle

@evelien he gets beterschap jullie beide!

@witte reus he wat raar van je man hopelijk heeft die dat niet vaker nee , en wat als die bram vast heeft mischien heeft die een tekort aan iets hmm ff denken ja denk slaap..? nee gekheid hou het in de gaten

ja ik zaterdag toen ze 6 dagen was naar de winkel geweest gisteren hele dag gewandeld ect
    en vandaag naar de winkels geweest prental in de stad en hier in het dorp ook wat winkels ingeweest je ziet echt iedereen kijken van huh jij? haha
    maar ben wel moe net als nu maar op de 1 of andere manier kan ik me rust niet nemen
    moet het wel gaan doen anders stort ik in maar het is nog gewoon wennen allemaal

gisteren de kraamhulp een uur eerder naar huis gestuurd ik zei heb je nog wat te doen ? zei zei nee. ik zeg nou het is lekker weer doeii! en dat vond ze blijkbaar prima ik had het in 1x helemaal ermee gehad wilde me huis weer voor mezelf hebben
    zat ondertussen ook het huishouden te doen zaterdag al en ik had me meissie nou een paar keer zelf in badje gedaan en ik voelde me daardoor zo zelfverzekerd dat ik had van nou wil ik het weer zelf doen en me ouwe leventje weer terug

@daam heeey meid ooowe wat vervelend die krampen beau had er ook veel last van in het begin maar sinds ik die difrax flessen gebruik heeft ze er geen last meer van gehad ze poept nou zo goed dat ik nou heb van okay okay ik geloof je alles werkt zo goed als wel bij je

pfff hangt me moeder weer aan de lijn de band tussen me moeder en man is al klote en ze was er de hele week elke dag met een smoes van kadootjes brengen ect ect en van het weekend zat me man er ook doorheen en te shaken dus ik belde haar op van dit weekend ff niet
    vanmorgen belde ze gelijk weer op en ik zei kom dan maar ik moest de kleine toch in bad doen had en dan kon zei er bij zijn
    dus ze was er kleintje in bad gedaan flesje gegeven en toen kwam me man binnen en ik zag het aan zijn gezicht dat die echt er genoeg van had
    dus ik zei na een uur ik ga zo een stuklopen dus ik ga zo , dus ze ging weg nu heeft ze me al 7x gebeld en nu beld ze weer wacht ff
    o krijg er niet te pakken maar zal haar meteen zeggen dat ik ff rust wil pfff moeilijk moeilijk

@onsukkie waaaauwwww! die foto onder de douche echt super! oo ik ga morgen ook denk ik met haar onder de douche hopelijk wil me man dat ook lijkt me toch zo lekker als ik dat zo zie dat gezicht van dr zo tevreden!

ik heb me meisie vanmorgen gewogen en zit 10gram boven haar geboortegewicht ondanks de voedingen niet optimaal lopen ivm veel spugen maar ik heb niks te klagen
    ik ben achteraf ondanks ik een weeenstorm heb gehad en de bevalling een babaars iets vond heel blij dat ik er zo makkelijk vanaf ben gekomen okay heb een goei scheur erin maar goed als ik jullie verhalen zo lees denk ik wat ben ik gezegend dat het zo snel is gegaan zei na de bevalling ook meteen nooit maar ook nooit meer maar hoevaker ik de bevalling in me hoofd afdraai en het erover heb met me man hoe minder erg ik het elke keer ga vinden je gaat de pijn gewoon met de dag vergeten en volgens mij wel een gekneust stuitje au auw auw en me bekken klacht is ook weer helemaal terug ff aankijkendus
    heb ook maar 1 dag gehad dat is als pamela anderson door het huis hier liep en toen was dat ook weer over voel nu heel af entoe dat ze schieten me boobs maar dat is alles

oja nog iets had echt geen streepje striae op me buik tot op het moment van de bevalling met het persen heeft er zoveel druk opgestaan anderhalf uur lang dat ik gewoon ook me aan kang komen sltuien bij het tijgerprintje hmmm ben benieuwd hoe dit afloopt
    echt als ik onder de douche sta zie ik een lichaam wat vreemd voor me is me t.i.e.t.e.n zijn slap en hangen me buik is te vaag voor woorden okay ben dan wel 12 kilo kwijt maar goed flubber flubber en me benen plus kont zijn ook vaag! komt het nog goed denk je dan he maar ja heb wel een kind gebaart

okay ff dit verzenden en dan weer door met reageren en lullen

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@KatSas: 3-4x kolven voor een vol flesje... kolf je dan alleen na een voeding? Want dan is het best normaal. Dan heeft Jasper je borst al behoorlijk leeggedronken natuurlijk ;) Als ik na het voeden kolf, komt er meestal zo tussen de 50-100cc uit (afhankelijk van hoeveel Maud gedronken heeft). Wanneer Maud een afgekolfd flesje krijgt (1x per dag), dan kolf ik de borst die dan aan de beurt zou zijn helemaal leeg en daar haal ik meestal wel zo'n 200cc uit dan.

Wat vervelend van die vriend van je zeg :( Hopelijk trekt dat weer bij. Zou toch eeuwig zonde zijn als je je beste maatje verliest alleen maar omdat zijn vrouw jaloers is :(

@onsukkie: goed hoor, dat Louise alweer zo snel boven haar geboortegewicht zat :) Maud zat op dag 8 (dag 7 is hier niet gewogen) ook alweer boven haar geboortegewicht en krijgt ook borstvoeding. M'n halfzusje en -broertje zijn na hun geboorte zelfs helemaal niet afgevallen (en kregen ook bv)!

Dat rekken, strekken en mopperen doet Maud ook wel. Ik geloof niet dat het van krampjes komt, dan maakt ze toch wel andere geluiden en wordt er ook wel wat heftiger gerekt & gestrekt (dan wil ze echt dr rug krom trekken bijvoorbeeld). Denk dat ze gewoon d'r spieren enzo aan het oefenen is dan :)

Wat een bevallingsverhaal! Dat zal zeker tijd nodig hebben om het allemaal een plekje te kunnen geven! Maar je hebt nu gelukkig wel een gezonde dochter in de armen, dus geniet daar vooral van (maar ik geloof dat je dat ook wel doet :))

Vervelend dat je vader zo doet zeg :( Kun je er niets van zeggen, of trekt hij zich er dan gewoon niets van aan? Ik kan echt niet begrijpen dat mensen dat soort dingen niet zelf kunnen snappen... voor hun is het alleen maar leuk ofzo, maar jij zit wel met een jengelig kind als zij weg zijn! (En wie weet wat voor bacteriën ze binnen krijgt, als een vreemde zomaar z'n pink in haar mondje doet! Bah, moet er niet aan denken!)
    Daarbij is het toch een kleine moeite om gewoon even van te voren te bellen of het wel uitkomt? Mijn ouders & schoonouders bellen sowieso wel, maar die wonen dan ook niet direct om de hoek. Komen dus ook zeker niet elke dag even kijken ;) Maar als ze wel dichtbij zouden wonen, zou ik het ook prettig vinden als ze even vantevoren zouden vragen! Of dat we een vaste tijd zouden afspreken ofzo.

Maandverband... ik heb hier na het kraamverband gewoon Always gebruikt, zoals altijd eigenlijk. Heb ook niet van de kraamhulp of de vk gehoord dat ik een ander merk zou moeten gebruiken tijdens het vloeien.

@vloeien: vandaag heb ik tot nog toe niets gezien, maar da's voor het eerst eigenlijk... De eerste week na de bevalling heb ik niet zoveel gevloeid, daarna kwamen de stolsels eens, daar heb ik een week of 2 toch redelijk van gevloeid (al was een maandverbandje meestal genoeg, kraamverband heb ik na 1,5 week ofzo in de ban gedaan) en daarna was het een beetje op en af. De ene dag wat meer dan de andere, vooral afhankelijk van of er nog wat stolsels mee kwamen.

@annetske: welkom hier en gefeliciteerd nog met de geboorte van Gjalt :)
    Vervelend dat hij zo'n last heeft van z'n darmpjes :(

@friendly: hier heb ik ook meestal 's morgensvroeg na de 1e voeding de meeste tijd om iets te doen. Maar ja, dan vind ik het meestal nog zó vroeg dat ik er toch maar voor kies nog even in bed te blijven liggen ;) De rest van de dag slaapt m'n meisje over het algemeen niet meer zo goed en heb ik m'n handen dus wel vol aan haar.
    Fijn dat de spruw beter wordt!

Zo hé, 10 km gewandeld al! :confused: Pfff, daar zou ik nog niet aan moeten denken! Op het moment red ik het een uurtje, anderhalf uurtje en dan nog niet echt in een hoog tempo. Ik kan ook best al wel een hele middag naar de stad ofzo toe, maar dan gaan we ook wel eens ergens zitten, waardoor ik het dus langer dan een uur uit kan houden ;)
    Ik zit hier nog met smart op de blauwe envelop te wachten... Hoop dat die deze week komt, want we kunnen het geld nu errug goed gebruiken!

Fijn dat de lactatiekundige morgen komt, hopelijk kan ze je goede adviezen geven!

@anastasia: oooh, dat vind ik nou zo'n gruwelijke opmerking, dat je je niet zo zou moeten aanstellen... hallo! Het is toch zeker jóuw kraamtijd, niet die van hun! Jij weet hoe je je voelt en weet wat je aan kan, dat kunnen zij toch niet voor jou bepalen? Daarbij gaat het ook nog eens om jouw kindje. Wat zij met hun (eventuele) kinderen doen moeten ze lekker zelf weten, maar ze hebben niets te zeggen over jouw kindje en hoe jij ermee omgaat. Echt, je hebt van die mensen... :evil:

Mooie foto's van Laura hoor!

@Gina: commentaar... gelukkig valt het hier mee, maar m'n schoonmoeder heeft er wel nog eens een handje van om Maudje zo op te pakken als ze in de kinderwagen ligt (wel alleen als ze wakker is hoor) en bij elk kikje wat ze geeft, heeft ze vast honger :rolleyes: Dan kan ik nog zo vaak zeggen dat ze écht geen honger heeft, dat ze pas gegeten heeft of dat dat kermpje van een krampje ofzo komt, maar nee .. schoonmams blijft volhouden dat ze honger heeft. Om haar vervolgens dan aan mij te geven -waarop Maud dan ook prompt in slaap sukkelt- en een uur later zoiets te hebben van 'heeft ze nog niet gegeten?!?' Nee, ik zéi toch dat ze geen honger heeft nog :rolleyes:

Gezellig een weekendje weg! Gelijk heb je. Lekker even van elkaar genieten zonder anderen om je heen.

Wat de site van Daam betreft: ze heeft in haar mailtje een @ geplaatst, als je die vervangt voor een . gaat het een stuk beter ;)

Maud is overdag ook al zo'n knuffelkont, hoewel het vandaag zowaar goed ging met haar in de wandelwagen leggen. Heeft ze vanmiddag toch 3 uurtjes in geslapen!

@Will: fijn dat Lobke nu haar paspoort heeft! Zal een hele geruststelling zijn voor over 2 weken. Dat de pas nu dan 'maar' 5 jaar geldig is zal je vast niet zo heel veel kunnen schelen, lijkt me. Hoeft Lobke in elk geval niet tot d'r 16e met een paspoort met babyfoto rond te lopen ;)
    Wat een actie zeg van je man! Dattie haar uitgebreid een kus gaat geven is dan nog wel lief, maar daarna weer in bed gaan liggen en net doen alsof je van niets weet en slaapt, daar zou ik wel kwaad om worden, als mijn man dat zou doen...

Raar weer... doet me weer denken aan weekje uitwisseling dat ik eens ooit had met school. Gingen we naar Finland toe ergens in mei. Ik heb echt in die week elk weertype langs zien komen! Toen we aankwamen regende het, halverwege de week was het 25+ graden en toen we weg gingen lag er sneeuw... :confused:

@Linda: herkenbaar hoor, dat weinige tijd hebben en dan heb ik er maar 1tje! Heb echt af en toe het idee dat ik overdag alleen maar met haar bezig ben en echt nergens anders aan toe kom! Ik kan hier wel meelezen gelukkig (laptop staat op het moment zo'n beetje permanent op de bank :)), maar voor reageren blijft er weinig tijd over (en is ook lastig, met 1 hand typen op een toetsenbord wat eigenlijk net te ver weg staat, omdat Maud er anders last van heeft).

Leuk hoor, de Efteling! Kan me wel voorstellen dat je 's avonds weer blij was om Zenne te zien. Is ook niet niks, nu al je kleintje een hele dag missen!

@Marieke: hoe bevalt tot nog toe de eerste dag zonder Mark?
    Kan me goed voorstellen dat je nog overal aan moet wennen. Dat heb ik ook nog altijd wel! Vind het ook nog wel eens een heel gedoe hoor, zeker dat voeden. Maud komt gelukkig eigenlijk altijd wel tussen de 4-5 uur (alleen gister en zaterdagavond kwam ze vaak wat sneller. Gisteravond zelfs zowat elk uur!). En ja, ik heb ook dat gevoel dat ik uren mis in een dag...
    Wel fijn dat Neia alleen overdag zo onregelmatig komt en jullie 's nachts lekker laat slapen! Beter dan dat ze overdag 6 uur aan een stuk slaapt en 's nachts om het uur komt ;)

@Deentje: vervelend van die paniekaanval :( Hopelijk kun je snel bij je psychiater terecht!
    Wat een ontzettend leuke foto van Arjen en Brian samen zeg! Dan valt ook pas goed op hoe klein Brian nog is hè!

@witte reus: (schoon)ouders... :rolleyes: Mijn moeder zou ook wel tot zoiets in staat zijn denk ik. En dan zou ik het ook niet te horen krijgen, maar m'n zusje wel... Nou ja, niet meer inmiddels, want m'n zusje heeft 2 weken na Mauds geboorte het contact met m'n moeder verbroken (waarbij een actie van m'n moeder vlak na Maudjes geboorte 1 van de welbekende laatste druppels was)

Hmm, da's 1 van de voordelen van flesvoeding natuurlijk... je kan het voeden uitbesteden ;) Hier moet ik er 's nachts hoe dan ook uit voor Maudje, aangezien er toch verdomd weinig melk uit papa z'n borsten komt! Dus ik laat papa dan ook altijd maar slapen, is hij tenminste een beetje fit als hij 's morgens weer moet werken.

Hoe is het nou met je vriend? Heeft hij nog vaker gehad dat hij (bijna) van z'n stokje ging? Als het nog een keer gebeurt, zou ik er wel even mee naar de dokter gaan! Lijkt me niet goed in elk geval, als je zo ogenschijnlijk zonder reden van je stokje gaat!

Mannetje is hier wel autosport-fan, maar niet zo van de F1, dat vindt hij maar saai de laatste jaren. Ik daarentegen ben zelf wel groot F1-fan ;) Alleen is het er de laatste paar races niet zo van gekomen om te kijken (hoe zou dat nou toch komen? :))

Het geboortebord hebben we vorige week terug gebracht. Die hadden we voor 4 weken gehuurd en ja, Maud was vorige week maandag 4 weken oud. Slingers hebben we wel nog hangen, evenals de kaarten... die hebben we op de deur naar de woonkamer geplakt, dus die liggen/staan niet in de weg :D

@sjaan: ik kan in elk geval 1 van m'n oude broeken al weer aan, maar die zat altijd al erg ruim ;) Maar een groot deel van de tijd heb ik ook nog m'n zwangerschapsbroeken aan... Het kan wel 9 maanden duren, voor je je oude figuur weer terug hebt, dus wat dat betreft hebben we nog even te gaan!
    Ik denk ook dat het per persoon verschilt hoe snel ze weer in dr oude kleren kan.
    Over die linkerheup zou ik niets durven zeggen. Ik herken het zo niet in elk geval. Ik zou er zelf zeker even mee langs de huisarts gaan! Mocht het van de zwangerschap/bevalling komen, zal hij dat ook ongetwijfeld kunnen vertellen.

@fiona: zo, na 6 dagen alweer op de been en dan nog zeggen dat je daarvoor te druk was om er aan toe te komen even weg te gaan... :) Ik geloof dat ik rond dag 8 voor het eerst weer mee ben gegaan boodschappen doen. Is wel grappig als je dan de kleine ook meeneemt. Allemaal mensen die dan vragen hoe oud ze is.. Als je dan zegt '10 dagen' dan hebben ze echt zoiets van Okeeeeee, dat is nog wel heel jong! Haha.

@Evelien: beterschap! Hoe gaat het vandaag met de buikgriep? Al minder last van? Ik hoop het voor je! Lijkt me niets, buikgriep hebben en dan ook ervoor moeten zorgen dat de meiden op tijd op school zijn enzo en zorgen dat Iris op tijd te eten krijgt (en dat dat niet in de knoei komt met de schooltijden van de andere 2).

Hmmm, ons is juist gezegd dat we de billenzalf er heel dik op moesten smeren (niet door het cb overigens). Ik geloof trouwens ook niet dat Maud luieruitslag zou krijgen van de billendoekjes. Die gebruiken we al sinds haar geboorte en ze heeft pas sinds een paar dagen echt last van luieruitslag. Lijkt me dat ze er al veel eerder last van had moeten krijgen als het van de doekjes zou komen.

@luieruitslag: Maud heeft er de laatste dagen ook behoorlijk last van. We hebben van m'n schoonmoeder een pak AH-luiers gekregen en die gebruiken we sinds vorige week. Volgens mij is ook sinds die tijd de luieruitslag een stuk erger geworden. Ik maak het pak wel op en dan koop ik wel weer de luiers van het Kruidvat. Die hadden we hiervoor en daar eigenlijk geen/nauwelijks last van luieruitslag. Af en toe eens een rood plekje, maar niets heftigs. En dat was altijd met een keertje billenzalf smeren wel weer weg, wat nu ook niet het geval is.

@nazli: veel succes alvast met het verhuizen!

17. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmmm, beeeeetje lang verhaal geworden geloof ik :)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

@hanah doe anna maar de groetjes en we spreken haar vanzelf wel weer als ze het rustiger heeft helemaal niet erg
    en ik hoop niet voor je dat je kleine meiske spruw heeft zo zielig maar de beschrijving die je geeft lijkt het er wel op helaas

@ICE Waar hang je uit!

@Onsukkie ik gebruik hier nu 4 dagen always ultra ofzoiets en heb er geen probleem mee ik vloei de ene keer wat meer als de andere keer maar het is niet schokkend ofzo
    ik heb ook helemaal geen stolsels gezien hier en de hechtingen voel ik ook bijna niet meer ik genees altijd snel gelukkig
    schrok wel toen ik net bevallen was en ik mocht douchen en ik me doos zag in de spiegel zooowe opgezwolle of die tussen me knietjes hing haha ik dacht dit komt noooitt meer goed!

nou zag me ontplofte molletje vanmorgen weer voor het eerst zonder dat ik een rol buik aan de kant moest gooien ;)

@will je moet van dokter swaab zinkolie halen dat is een witte creme op olie basis smeert ook een stuk lekkerder voor het kind en gegarandeerd dat het weg trek en veel luchten die billen

@anaS hoi!
    @wittereus ook hoi! alles gaat met de kleine super okay ze drinkt haar flesjes niet leeg en sinds vanmiddag ben ik erachter dat ook mijn kind best kan boeren en nu gaat het wat beter met de fles ze kan ontluchten zeg maar

nou ik ga ervandoor meisie komt binnen nu en een half uur en dan voetballuhhh! meiden spreek jullie en ben helemaal op van het bijlezen pffff haha

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

@jvtje ja lang verhaal heb je de mijne al gezien! :)

20. will

will Niet meer actief

zeker een lang verhaal jvtje.

witte reus het was de bedoeling dat we de 23e de vrachtwagen in zouden laden en zouden vertrekken maar vandaag was de grote verassing dat we de donderdag ervoor al gaan. zaterdag 21 juni is het midzomerdag en dan mogen er geen vrachtwagens rijden in zweden. de vrachtwagen kon dan nooit hier de 23e zijn. donderdag horen we of ze nu de 19e of de 20e komen. als het aan mij ligt mogen ze vandaag wel komen ;)

jvtje was er ook erg kwaad over. :x wie gaat dat kind nou midden in de nacht uitgebreid wakker knuffen en dan weer in bed liggen om te doen of je gek bent. en dan denken, ach, willie lost het wel op. :(

ha fiona, ja die was pfffff. wil het er eigenlijk niet over hebben.
    die zinkolie wil ik wel halen maar die hebben ze hier niet, haha had gelukkig in december 2 potten sudocrem meegenomen.

de luiers zijn vervangen door libero en de uitslag is al minder vurig.:)

Deel Deze Pagina