Wat is het rustig zeggen ze dan, moest weet ik hoeveel pagina's bijlezen! Danjooo leuk om hier weer wat van je te horen, gelukkig gaat alles voorspeodig behalve je bekken dan, weet hoe vervelend dat kan zijn, met Amy ook gehad, moest toen halve dagen werken! Gefeliciteerd nog met je huwelijk! Katje werkse weer morgen, zal niet meevallen.... Ik las iets over een reeel beeld van mensen wat moeilijk in te schatten is via internet nou zelfs al heb je mensen in real life ontmoet dan nog kunnen ze vies tegenvallen.... Hier verder erg moe, morgen hopelijk laatste dag verbouwing en dan klaar met de rommel.. Meubels zijn over 4 weken gereed ongeveer dus daarvoor moet m'n pa ff verven. Moet zeggen dat ik wel even moet wennen aan de aanpassingen hier in huis, het is praktischer maar niet mooier helaas.... Morgen maar weer naar me ouders en even langs me oma en dan is de dag weer om.
Mag ik het licht weer ff aan doen haha. Lafo druk aan de klus dus, haha weet je ik heb wel een beetje mensen kennis en tis toch echt wel zo he maar goed boeiend. anas doen waar jij je goed bij voelt hoor ik heb meteen gezegt wil het [proberen maar ga echt geen pijn lijden
morgen zo django jij was vroeg! haha nog gefeli met je huwelijk ! en leuk dat het hier weer goed gaat leven op het forum alleen jammer dat je niet te pers. kan worden ivm een openbaar forum ... hier lekkere verjaardag gehad was niet zo heel druk maar wel gezellig ooo mensne beau slaapt nooit eens langer als 7 uur als ik soms leest dat ze rond half 9 wakker worden denk ik...doe mij dat eens!!! laf hoe bedoel je ? er niet mooier op??? is toch juist de bedoeling haha maar welk kamertje heb je genomen voor amy? was het leuk daar?
hai meiden, geen tijd om bij te lezen. Kom van de week weer ff koekeloeren. Hier een hop stof en rotzooi en ben humeurig, want begin het zat te worden. xxx
Kan het me voorstellen,Naatje...zit je nog lang in de troep denk je? Hier vanmorgen eerst maar eens naar de kapper geweest...pff..dat was nodig zeg!! Evan heeft zijn eerste hoektand erdoor..bijna geen last gehad daarvan. Nu ligt hij lekker op bed na een broodje met pindakaas. Ik ga ff op boodschap. Vanavond gaat de bbq hier aan..komen een stel vrienden met 3 dochters..gezellig! Wil vanmiddag ook nog ff naar ikea...wil een tafel met stoeltje voor Evan kopen dan kan de box de kamer uit. Daar zit hij nooit meer in.
Zo... alles weer bijgelezen. Eerst ff boodschappen gehaald voor de mannen... moeten goed eten anders werken ze niet hord hihi. Hier wordt het errug mooi... heb nu 1 ouderslaapkamer en 2 gelijke kinderkamers. Zoë heeft wel wat ruimte in moeten leveren, maar goed dametje had een kamer van 4 x 3,50 meter dus behoorlijk. Behang voor onze slaapkamer is ook eindelijk gelukt... 1 muur wordt met bloemen. En de rest gewoon wit. Zoë haar behang wordt 1 roze wand en de andere met pooh en knorretje. Zo even kijken of ik mijn wasrek nog ergens kwijt kan op de megavolle zolder. Alle manden zitten barstensvol, maar zo geen zin om het te wassen, want weet niet waar ik het moet laten arghhh. Verder is mijn houten vloer beneden wit van het stof en rotzooi wat ze steeds meenenemen van boven. ARGHHHH dit is zo niet goed voor mijn hormonen. Maar het goede nieuws is dat ze op schema liggen en onze kamer maandag behangen wordt als het meezit. En Zoë haar behang is in bestelling, dus ff afwachten wanneer dat binnenkomt. Was trouwens nog erg lief... Zoë slaapt nu al een week op de camping en was hier de hele week nog niet geweest.. wilde ik niet, want dan zou het allemaal te ingewikkeld worden voor de kleine meid. En op de camping gaat het heel goed, alleen als ik en John er zijn wil ze iet gaan slapen 's avonds alsof ze weet dat als ze dan weer wakker wordt papa en mama er niet zijn. Maar goed.. gisteren behang gehaald en even hier langs huis om wat af te gooien. Mijn moeder en Zoë waren mee. Ik haalde Zoë uit de auto en ze zag ons huis.. begon helemaal te glunderen en riep heel hard JAJAJAJA. Gelijk huis in lopen en achter de hond en kat aan. Begon gelijk druk te spelen. De lieverd was helemaal blij dat ze thuis was. Vond het daarna wel weer moeilijk om haar naar de caming te brengen. Maar goed.. hier schiet het niet op met alle stof en herrie. Maar begin volgende week is ze weer thuis, want dan gaan mijn ouders ook van de camping. Mis haar best wel, ondanks ik haar elke dag uitgebreid zie... alleen het 's nachts rustig slapen is geen overbodige luxe hahaha. Zo... ben alles weer ff kwijt. Oh ja, welkom terug Danjo. Ken je verder nog niet, maar gefeliciteerd met je zwangerschap!!
meiden gister de maxi cosi opgehaald dat was het laaste wat nog gebeuren moest nu hebben we echt alles en zijn er klaar voor. Bart zei al zal ik je vliezen breken hihi we willlen niet meer moeten wachten hihi
hoi meiden ik heb geen tijd om alles door te lezen.....sorry daarvoor... hier gaat het helemaal toppie!!!deborah is van de medicijnen af en sinds een week gaat ze zelf staan!!!dus wij zijn met zijn allen super trots!!!!
Hij is prachtig! En dan die kleuren: hoe doe je dat toch! Ik was vandaag in AH maar ben al weer ff terug. Hoezo, wilde je toch met me lunchen?
Ga aub niet zelf klooien! Je hebt het netjes volgehouden, dan kunnen die laatste paar dagen er ook nog wel bij toch?
Fijn om al het goede nieuws van je te horen! Ik vraag me soms wel af hoe het met jullie gaat, maar ik ben weer gerustgesteld!
Hoi Hoi Wat goed van Deborah!! Leuk he nu ze ook rechtop kan staan, hele meid zeker al. Ben benieuwd naar een foto ofzo. Kom je hier weer af ent oe meekletsen meid? xxx
Ja dan was ik eerder weggegaan uit WZ, en naar de andere locatie gegaan voor de lunch en van daar uit naar huis xx
meiden vraagje, van het kinderdagverblijf is er over 2 weken een uitje naar avifauna, een vogelpark hier ... Er werd gevraagd of Laura ook mee ging, maar ik vraag me af of het wel leuk is voor haar. Heb het idee dat ze er nog een beetje te klein voor is! wat denken jullie???
Hm , jammer maar helaas! weet niet of ik nog terug moet naar AH, We beginnen volgende week al in het VU
Janny, ik geloof niet dat ik Noah mee zou laten gaan, ten eerste hebben ze er nog niet echt wat aan en ten tweede als er met mijn kind gereisd wordt ben ik daar voorlopig nog zelf bij...
Ja het is ook de bedoeling dat er een ouder mee gaat hoor Gina, dus mijn meisje gaat niet met de leidsters weg ofzo. Maar ik vraag me af of ze het leuk vind. Dierentuin lukt nog wel , maar al die vogels...