Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

klinkt super naatje de verbouwing! wel ff showen he! en weet wat je bedoelt met zoë , ik ben in maart verhuis en beau heeft toen bijna 2 weken bij me so gebivakeert , die wonen hier om de hoek
    ik wist dat ze het super had maar misde haar toch wel en wou haar echt niet in de puin zooi hier hebben , nou heeft naat wel een verbouwd huis , beau haar vertrouwde huisje was weg en bam was een heel nieuw iets voor haar, ik dacht dat ze er meer last van zou hebben maar ik heb niets gemerkt aan haar , ze was denk ik ook blij met de ruimte haha , ik heb wel een riplica gemaakt van haar kamertje , hoe die op het oude adres was vond ik hem zo mooi dat ik hem hetzelfde heb gemaakt op de nieuwe stek alleen was die dus een stuk groter ...

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja mirjam ik weet het ik was het bij 36 weken ooo zooo zat! maar nog ff , de dagen en uren lijken heel lang maar als je eenmaal bevallen bent denk je nog wel eens terug aan je dikke buik en die schoppen haha

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje ook al zat die verbouwing hier ook....blegh ook alles onder het stof, morgen maar eens dweilen en de boel grondig schoonmaken.
    Ze komen maandag nog even terug om de muur te egaliseren, nu is die nog te nat.

Janny of ze er wat aan vind ja ik ben er vroeger ook geweest, ja waarom niet zou ik zeggen, kinderen vinden alles leuk toch wat beweegt?

Miriam nog even geduld meid, weet dat het lastig is!!

Eerlijk beertje wat fijn dat het zo goed met Deborah gaat, helemaal super!!!

Fioon, het gaat om me trapgat wat ze hebben dicht gemaakt, anders was het zo gehorig en Amy slaapt zo licht...dat vind ik nu niet zo mooi nog maar moet afgewerkt worden!
    Heb meubels besteld met kroontjesthema (kroontjesbed, kroontjeskast, kroontjestafel met stoel en plank) en dat allemaal in 2 kleuren roze, muren gaan we wit verven en aankleden met wat muuraccesoires etc.
    Haar kamertje zal heus heel mooi worden!!
    En dan wij arme sloebers nog die naar zolder word verbannen tussen de teringzooi slapen lekker hoor haha maar moet nog wat verzinnnen daarop.

Danjooo wat was je nog laat (vroeg) wakker!!!!

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    goedeavond
    ik post nog ff snel een berichtje voor de visite komt

Dagje op het werk vloog om, het was nog geen hele werkdag dus dat scheelt. Hoefde ook pas om 10 uur aan de vergadertafel te zitten zegmaar.
    Maandag wel een ander verhaal, half 7 de wekker ofzo en uiterlijk kwart over 7 in de auto. Dat wordt wel weer haasten. Ben benieuwd hoe het zal verlopen dit schooljaar met de kids :) We'll see !

Fijne avond nog iedereen/fijn weekend...

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    katje veel plezier met het bezoek!!!

lafo: ja weet niet vind het nogal duur eigenlijk... maar ik dnek er nog ff over
    Slaapt amy de afgelopen nachten nu een beetje door?

Gina: Hoe gaat het met je bloeddruk, voel je je nog zo slapjes???

Dena: ben je er nog?

Danjo: nachtbrakertje

verbouwing: pffff vond de gang al een helse klus met al dat stof van het schuren, kun je nagaan als het zoveel is als bij jullie !! pfff je blijft poetsen dan he

Daam jij bent een wereldziekenhuisreiziger :)

Hier moest ik net zo lachen, mevrouw ligt al ff in bed... op gegeven moment luid gehuil en gesnik, dus ik ga kijken...
    Zit ze in bed, heeeeeel beteuterd die te roepen, dus geen idee wat ze bedoeld, dus zij weer die die die die... niks op de grond dus snapte er weinig van, en vervlgens wees ze met dat keline vingertje naar haar slaapzak..
    en weer die die die,.... was haar speen in de slaapzak gekomen hihi kon ze niet meer bij:)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

klinkt super lafo! voorAL die 2 kleuren rose , ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat
    en die muur van je trappegat word die ook nog een kleur geschilderd , dezelfdee als de rest?

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fioon weet het allemaal nog niet pffff moet het ff allemaal laten bezinken en ben nu een beetje kleurenblind aan het worden haha

Janny leuk he dat ze je al zoveel dingen kunnen vertellen met een paar woorden!

Amy zit iedere keer aan haar slaapzakrits te trekken, duurt niet lang meer voordat ze 'm doorheeft en dan....

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ze werd vannacht wederom wakker maar na een troost was alles weer ok en werd ze vanmorgen om 07.15 wakker, is weer eens wat anders dan 06.00.....

9. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Sorry nog geen tijd om te reageren. Doe ik volgende week wel even.
    @ Janny, hoe kan ik lid worden van het clubje? Of pas jij mijn gegevens even aan?
    Ben 26 november uitgerekend, hoop thuis te bevallen en ga borstvoeding geven, wat het gaat worden is voor ons ook nog een verassing.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Ntombi, we gebruiken dat clubje verder niet :) die lijst staat daar alleen maar omdat ik hem anders steeds kwijt ben ! hihi
    Er word dan zoveel gekletst en dan moet ik m 10 paginas terug gaan zoeken.
    maar ik zet je er bij :)
    OK
    xxx

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam -6 sept 09- 2e kindje - bv - ziekenhuisbevalling - buddy Anastasia- zwanger van een verrassing!!

Anastasia -9okt09 ziekenhuis-borst/fles combi -2e kindje -buddy Daam zwanger van een jongen

Danjo - 17okt09- 1e kindje -ziekenhuis-borstvoeding- buddy okt mama's - zwanger van een meisje

Lafo - 18 nov09 - ziekenhuis - fles - 2e kindje- buddy Gina- zwanger van een meisje

Ntombi - 26 november- 2e kindje-thuis-bv-buddy .... zwanger van een verrassing :)

Gina- 03 januari2010- 2e kindje- thuis - bv - budy Lafo- zwanger van een jongen!

Naatje80 - 8 maart 2010 - 2e kindje- ziekenhuis- borstvoeding buddy Anastasia /Bo2008 zwanger van een verrassing

tussenstand :

2 jongens
    2meiden
    3x verrassing

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vanavond uit eten geweest, maar de spareribs waren zo zout dat ik het gezegd heb tegen de keuken, toen mocht ik iets anders uitkiezen. Ok, een Schnitzeltje. Nou die was nog zouter dan de spareribs, maar ik heb het toch maar opgegeten, gatver!
    Ronald vond het ook best zout, maar heeft het toch opgegeten.
    Ik ben helemaal niet van mezelf gewend dat ik iets te zout oid vind, misschien ben ik wel zwanger hahaha!

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het is alweer een hele lijst zo..

Wat een clown is Laura toch ook...
    Lafo..tijd om de slaapzak misschien anders om aan te trekken..rits na achteren..

Visite is hier net weg...hun jongste dochter is bijna 3 en liep om kwart over 9 hier nog vrolijk rond te huppelen:D. Het was gezellig maar ik heb ,zoals bijna altijd, weer veel te veel vlees in huis gehaald...wordt morgen weer de bbq aan zetten..

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hahahahahaha Daam wie weet. ...
    Zou je dat willen , nog een kindje erbij?
    Belachelijk dat het zo zout was, is ook niet lekker! maar wel alles weg gespoeld met wat te drinken zeker ;) hihi

Mariska klinkt gezellig!! Jammer dat je niet in de buurt woont, we hadden je wel geholpen hoor van je eten af!

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hebben wij ook altijd last van: te veel eten!
    Wij gaan morgen ook BBQen, dus ws zondag ook hihi!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja lekker borreltje cola ging er wel in hoor! Ehm.... als het komt komt het, maar ik ga er niet speciaal voor klussen en dat spiraaltje blijft zitten waar ie zit!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    :) hahahahahahahaha ja met een spiraal is de kans natuurlijk wel weer heel erg nihil he ;) ...

x
    Meiden ik ga slapen!!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!

Oeps capslock!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goedemorgen meiden

niet veel terug gelezen heb een fikse keelontsteking dus vandaar ook ff niet actief

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    He getver meid! Hoop dat je je snel beter voelt. Kan me indenken dat je daar heel beroerd van bent!
    Heb je antibiotica gekregen?
    xxx

Deel Deze Pagina