lafo je hebt gelijk dat dat niet duur is. zal er idd wel aan liggen of je zon mysterie booking doet, en met hoeveel mensen en hoogseizoen of niet. Heb toen gekeken voor onze vakantie en kwam echt al heel snel op een veeeeeel hoger bedrag uit dan dat jij nu betaald hebt. Misschien ook omdat het midden in het hoogseizoen was, en ik heb toen ook gekeken naar een weekje overigens. Maar ik vond het echt enorm duuuuuur ! hihi Maar voor het geld dat jij nu moet betalen zou ik ook gaan hoor
Ja een week is echt abnormaal duur zeker als het geen last minute is of zo'n boeking daarom een tip voor iedereen hier! Daphne Port Zelande ben ik vorig jaar geweest, mooi zwembad hoor!
Was idd een leuk park, Lafo. Ik ken dat helemaal niet joh dat soort boekingen. Ben zo'n muts die altijd teveel betaald..8) Evan heeft lekker met water gespeeld vanmiddag....haha..van zwembadje naar zandbak en weer terug. Evan is eerst maar ff onder de douche gegaan voordat hij op bed ging. Bbq vlees is bijna op gekomen..het moet wel op voordat we op vakantie gaan...
Hier ook maar eens naar bedje toe, morgen weer een drukke dag en Ramon ligt al een tijdje boven...alcohol en zon doet wonderen geloof ik.... Trusten!
Heey meiden hier een berichtje weer van mij Ik hoor jullie over cp er zijn ook heel vaak codes he waarmee je zoveel % korting krijgt. wij gaan nu na sunparks in america met zn 6en eerste week sep voor nog geen 500 euro dat delen door 3 man is natuurlijk wel lekker. Maar zijn ook wel met zn 2en geweest met 50% korting. Zo en nu ga ik lekker slapen
Danjo kan je niet slapen meid dat je zo laat nog wakker bent? Hier werd ik vanmorgen wederom om 07.00 gewekt door Amy. Moet er even aan wennen dat ze niet meer uitslaapt. Maar ze was mega chago omdat ze pas om 22.00 sliep dus net al smijten met haar brood nou dan gooi ik d'r brood opzij en dan gaan we dus gewoon weer naar bed. Nu ligt ze lekker te knorren.
ja met te weinig slaap zijn ze niet te genieten he! lekker extra slaapje overdag en dan trekt ze vast wel weer bij Klinkt ook goedkoop Danjo, waar ligt dat park precies? en heeft het dan ook extra facilliteiten voor kids enzo? Ben er niet zo heel erg in thuis moet ik zeggen .
wat is dat dan en hoe werkt dat dan zo'n mysterybooking? Ow ik moet eerst doorlezen, dan zie je vanzelf eenzelfde vraag...dank je wel voor de link, ga 'm gelijk opslaan Gister naar een verjaardag geweest, 's middags heen, daar gegeten en toen Jayden daar naar bed, konden we nog even lekker 'rustig' zitten Gelukkig sliep hij lekker, alleen toen we naar huis gingen was er even paniek, hij wist niet waar hij wakker werd denk ik
Hai meiden, even snel vanaf het werk. Klein beetje bijgelezen. Nog druk met de verbouwing hier. Begint wel schot in te komen, maar is nog niet af. Lekker al die vakanties. Wij gaan 28 aug. nog 1 1/2 week. Met de caravan van mijn ouders. Heerlijk. Kampeerplaats kost voor 1 1/2 week ong. 150 euro. Dat is dus ook niet zo duur. Bijna klaar met werken. Daarna nog even cadeautje brengen bij een vriendin die jarig is. En dan snel weer naar huis (naatje heeft het niet druk vandaag )
meiden ben het echt zat mag komen hoor van mij hihi ga zo wel eerst naar mijn meisje toe eindelijk ga alleen even alleen vind ik heel belangrijk liefs miriam
o mirjam ja zou ik ook fijn vinden ff helemaal alleen bij je meisje kunne zijn , pfff het is ookniet niks he ... maar nog ff dan heb je ook zon heerlijk lief gezond babytje op je armen
Miriam, ik hoop dat je een hele mooie dag hebt vandaag, in ieder geval een hele bijzondere! Denk dat Danique echt wel bij je in de buurt is hoor! En vanaf morgen dan mag haar broertje/zusje geboren worden, en dan mag hij/zij gewoon lekker mee naar huis! Miriam, wij zijn hier zo trots op je! Ik heb wel medelijden met je voor wat betreft het weer, bevallen tijdens een hittegolf lijkt me niet geweldig (ik was met Fay net voor de hittegolf bevallen en toen vond ik het al warm) Ik heb de link ook opgeslagen van de mystery boeking.
Hey meiden, Miriam ja net wat Daphne zegt het word echt weer bloedje heet...hoop echt voor je of morgen of pas vrijdag dan maar denk dat het jou niet uitmaakt. Fijn zo even alleen naar Danique, gaat Bart ook weleens alleen? Janny nou ze heeft vanmorgen niks geslapen, ze ging na een kwartier alleen maar huilen, maar ze heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen en nu ligt ze weer op bed. Doodop was ze! We zijn ook net uit eten geweest maar vind het niet meer te doen met zo'n kleintje...word steeds lastiger.
Miriam..ik sluit me bij de woorden van Daphne aan..we zijn super trots op je!! Laat jullie kleintje nu maar komen. Lafo..naar wat voor soort restaurant gaan jullie heen met Amy? Hier een hyper ventje en een moeder die dood op is maar geen idee waarvan..We hebben vanmorgen tot half 9 kunnen slapen. Vanmiddag zijn we na het slaapje naar de kinderboerderij geweest. Evan is echt nergens bang voor. Hij loopt zo naar zo'n dikke hangbuikvarken die aan het drinken is. Verder kletst hij je de oren van je hoofd en hij praat alles na. We moeten er zo op letten wat we zeggen nu...
Lafo met een kleintje uit eten dat doen wij dus zoiezo niet, ben dan meer bezig laura te corrigeren en achter aan te rennen dan dat ik kan genieten van uit eten zijn. Miriam Wat fijn he dat de kleine morgen gewoon mag komen, gek gevoel dat het kindje dan helemaal voldragen is !! En dus ook mee naar huis mag als het zo ver zou zijn. Bijzonder dat het zo dichtbij is he... maar wat heerlijk om straks lekekr met zn 3en te kunnen genieten Danjo meid hoe is het met je keel??
Nee Janny zo ging het hier dus ook maar heb dan ook zoiets van als ik ze er niet aan wen kan ik ze dus nooit meer meenemen, maar denk dat dit gewoon een lastige leeftijd is.
ja lafo daar heb je misschien gelijk in, maar goed ik zou me werkelijk doodergeren dus alleen daarom al niet gaan. we zijn 1x geweest toen ze 2mnd was, dat was al een gedoe.. en nu wil ze toch niks eten en verder alleen maar uit de stoel etc etc dus dat schiet ook niet op. Kan me indenken dat je liever hebt dat ze een beetje meewerkt zeker omdat jullie graag uit eten gaan.