Het is ook moeilijk voor ze om zo lang stil te zitten. Wij gaan het in Oostenrijk ook doen...ik heb geen zin om elke dag maar te koken..mama wil ook een beetje vakantie
Wij gaan ook niet meer zovaak met ze uiteten, ze gaan dan lopen gillen en wij moeten er achteraan rennen. Na 30minuten hebben zij het wel gezien. En wij dan ook al snel.
hmm ben wel vaak met beau uiteten geweest en alle keren was ze voorbeeldig haha maar nuiet meer sinds mevrouw dus zo mobiel is dus het zou mij ook een raadsel wezen hoe ze nu zal zijn dan, weet dat het de eerste 15 min goed zal gaan maar daarna zal ze zich gaan vervelen mischien setje kleurpotloden???? en dan hopen dat ik ook wat kan eten , beau gaat gelukkig nooit huilen als we ergens zijn thuis ook niet echt ze is niet het type ik ga heel hard huilen om me zin te krijgen nee deze aap word heeeel erg hyper en druk ...
Ja wij houden erg van etentjes haha en heb daar moeite mee om dat op te geven. Ik vond juist toen ze zo klein waren ideaal! Lekker in de kinderwagenbak slapen!! Nu ze weet dat ze kan lopen etc is het gewoon moeilijk, weet je wat, ik vraag gewoon een Nintendo DS voor d'r volgende verjaardag hahahaha De eerste 20 minuten gaat ze om zich heen kijken, daarna een stukje brood geven, koekjes, ander eten, boekje kijken, ander speelgoed en dan gaat ze dus staan in haar kinderstoel en dit is na 45 minuten haha en dan is het einde verhaal! Het hele probleem was eigenlijk dat ze weinig wilde eten en ja toen werd het moeilijk!
lafo nee ze weten het ook neit .. alle tips heb ik ook wel een keer geprobeerd zo langzamerhand. Ik word er moe van. Maar zolang ze er goed uit ziet en wel brood enzo eet is het maar zo, kan het ook niet veranderen. Ik was zelf ook altijd een draak met eten dus ik heb een hard hoofd er in. meiden ik ga naar bed om 5.45 gaat de wekker weer, morgen werken!
sunparks heeft de faciliteiten van cp is overgenomen Mn keel is nog steeds even erg het lijkt smiddags wel veel beter te gaan maar snachts is het drama Lafo slecht slapen doe ik al vanag dag 1 van de zwangerschap
Jippie!!!!!!!!!!!!!! Vandaag ben je 37 weken Miriam!!! Laat de kleine maar komen!! Heerlijk meid, het is het allemaal waard geweest!!!
Miriam..gefeliciteerd!!!!!!! Anas..Laura heeft het dus niet van een vreemde..ik hoop dat ze het toch een keer gaat begrijpen. Werk ze..Laatste weekje bijna zeker? Beterschap Danjo!!
ja 37 wk vandaag kom op kleintje mama en papa willen je vasthouden kom op deze wereld hihi o ik ben het zo zat gister dacht ik heel even zou het maar nee iets voorwerk verder niks nada noppes helaas. ben bij danique geweest en o wat voelde dat goed zeg zo stom maar dat heb ik echt enorm gemist. hou ineens onwijs veel vocht vast hou altijd al wat vast maar nu extreem zo extreem dat geen schoen en slipper van mij mij meer past en de vingers zo zeer doen, nu heb ik slippers van bart twee maten groter die nog net passen hou geen ruimte meer over. dus hierover toch maar even gebeld met afd zwangerenpoli ziekenhuis en ik wordt hier over terug gebeld weet neit wat ze er aan willen doen maar vreselijk het doet gewoon zeer maar ja alles moeten we er voor over hebben he fijne dag allemaal
Miriam...dat klinkt helemaal niet stom dat je het gemist hebt om naar Danique te gaan ik kan het me heel goed voorstellen...mmm opgezet...ik denk dat ze je wel ff willen zien meid!! Urine meenemen!! Succes!
Nou meiden ben weer gevlucht, zit bij me ouders, laatste dagje van de verbouwing, morgen verven maar dat geeft minder troep! Janny werkse, dat je niet doodop bent, laat naar bed, vroeg weer op, herken het wel alleen ik werk niet Miriam balen zeg van dat vocht maar vind het wel logisch met dit weer, bij mij zit ook alles net ietsje strakker, pas alleen maar Birkenstocks... Ben benieuwd wat ze gaan zeggen en tsjonge 37 weken, vind de weken echt voorbij vliegen, jij niet denk ik Amy ligt lekker op bed en m'n ouders zijn even weg, even rijk alleen haha, zou zo wel even kunnen tukken op de bank! Vanmiddag weer naar huis. Amy was vanmorgen om 06.00 weer paraat..lijkt wel standaard te worden helaas voor mama
nee lafo ik niet hihi het kruipt of nee nog langzamer hihi wil mijn baby zien vasthouden enz enz enz er zijn er al 4 geboren en die van mij zit nog in de buik niet de gangbare weg die wij dachten te krijgen wel heel goed maar het is nu lang genoeg geduurd hoor. wordt ongeduldig wil gewoon niet meer en anderzijds ook nog wel want wat komt er straks op ons af wat staat me te wachten heel dubbel. heb een naar voorgevoel dat mijn verjaardag wel eens de dag kon gaan worden afwachten is het enige wat ik kan zeggen hihi ben nog niet terug gebeld door het ziekenhuis ben benieuwd of ze me willen zien en of ik urine mee moet nemen
Miriam wanneer ben je jarig? Spannend hoor!!!! Tis ook jouw beurt nu! Danjo balen zeg dat slechte slapen, dus dan slaap je pas om 03.00 's nachts tot..?
Miriam..al iets gehoord? Miriam is de 30ste jarig, Lafo..heerlijk dat de verbouwing achter de rug is!!
ja ben net gebeld en ik hoef me geen zorgen te maken gelukkig als ik misselijk erbij zou worden of duizelig dan wel nu niet. als ik het zelf niet vertrouw dan moest ik ook langs komen maar ik vind het prima de 30ste inderdaad hihi
van harte mirjam met je 37 weken ! wauw wie had dat kunnen denken nou laat hem /haar maar komen ! stom vraagje mischien maar omdat jouw baarmoeder al zover is vertreken hoe gaat het dan met weeen krijg je dan heel snel persdrang ofoz??? wat moet je verwachten zeggen ze moet je heel snel naar het zh of mag je gewoon thuis bevallen?
Hi meiden, We zijn weer terug van vakantie! Na ruim 3 weken vanochtend vroeg aangekomen op Schiphol. Ben nu helemaal gaar want we hebben de nacht overgeslagen en vanochtend alleen ff 2 uurtjes geslapen. Alle troep is bijna opgeruimd en de wasmachine draait overuren. Het was een vakantie met pieken en dalen (ivm schoonfamilie) maar ik zal later nog even e.e.a. melden. Hoe gaat het met iedereen? Miriam nog steeds veilig de beeb in je buik? Hoe gaat het met je?
Miriam..je moet deze week toch ook nog voor controlle naar het zh..ik hoop dat je de komende dagen niet te veel last van de warmte krijgt en van vocht.. Askim..welkom terug..