Hier slaapzak en luier... soms een rompertje, maar dan zonder mouwen. Ben een tijd op zoek geweest naar een echt dunne slaapzak. Al die slaapzakken van de prenatal en hema hebben toch een dubbele laag. Vond er ééntje bij de babydump. Heel dun kantoen. één laagje. Heerlijk ding (al zeg ik het zelf ). Ja, dat stomme google... schiet ook niet op. Manlief was ook best pissig dat ik had gegoogled. Maar goed, wat ik al eerder zei, neem aan dat als het zorgwekkend was dat ze het wel op het formulier had gezet...
lafo Laura slaapt al tijden in die dunne slaapzak en alleen een rompertje, maar ik von dhaar nu idd veeeeeel te heet. dus lekke rin een romper. de sirene gaat hier met tussenpozen af, vind haar zoooo zielig
hey naat alseerst super dat de nekplooi meting goed was , maar wat een naar gevoel zeg geef ze dan mee ...dat moet je toch niet tegen een zwangere vrouw zeggen en dan ook erachter aan geen zorgen maken ,,,,niet internet lezen naat daar staan alle horrors op , gewoon je vk vragen idd , wat fijn trouwens dat je pa kan stucken!
hier ook geen slaapzak al een hele tijd ....veelste warm voor beau hier ook nog wat vanmiddag leg haar in bedje voor haar dutje in een luier want ze was net uit het badje buiten en had haar gedoucht dus alleen een luier want het was zo heet , kijk ik op me babyfoon zie ik even later een blote kont door de spijlen heen liggen ...ik huh? kom ik boven is ze wakker heel haar haar nat...knuffel nat had ze geplast dus....en is erin gaan liggen kleine dondersteen dus zelf haar luier uitgedaan hahaha nou alles zit in de was en matras is schoon hopelijk word het geen vlek ...
Mikki ging vanavond weer eens nier zonder slaapzak slapen, dus maar weer de zak aan zonder romper. Ze is voor de derde nacht alweer onrustig. Zielig zeg voor Laura. Heb je haar een zetpilletje gegeven voor het slapen?
ja daam heb ik gedaan. nou ja kan er ook weinig aan doen he, maar vind het altijd zo enorm zielig Morgen gelukkig laatste werkdag en dan kan ik heerlijk moederen bij mijn meisje.
Hahahha, sta je toch raar te kijken als die blote kont tussen de spijlen door komt! Zie het al helemaal voor me!
Vandaag bij de Blaak-kliniek geweest. De arts schrok een beetje van mijn been. ik moet voor zo'n laserbehandeling waarbij ze de ader via de binnenkant dichtlaseren. Zo'n behandeling duurt 1 á 1 1\2 uur! Woensdag heb ik een gesprek met de chirurg die het gaat doen. Hij wil nog iets meer weten over het stollingsprobleem dat naar boven kwam tijdens (eigenlijk na...) mijn 3e zwangerschap. Ws extra bloed laten prikken, ik zie wel. Woensdagmiddag naar de tandarts, dan donderdagmiddag naar het zh voor een echo van mijn lever (controle van mijn FNH, kijken of ie groter is geworden) Ehm 17 sept weer naar de orthopeed voor mijn pols en dan ben ik weer door de hele medische molen heen, tenminste als er niet weer iets bijkomt pfffff, het kneusje hihiihi.
Als de echoscopiste er geen notitie van maakt, zal het wel loslopen Naat! En niet meer Googlen he: foei!
Ze zeggen dat je het met paracetamol wel af kan, maar ik mag 14 dagen niet zwaar tillen, 10 dagen een steunkous dragen en die mag niet af! (mmmmm, lekker douchen mnh!) Na drie weken moet ik terug voor eventueel eea weg te laten spuiten en na drie maanden moet ik weer terug naar de chirurg voor controle. Het is dus meer lastig dan pijnlijk, maar ik krijg er natuurlijk prachtige benen voor terug! Ik kan dan zo weer een miss-verkiezing gaan lopen hahahha!