Ja, lachen! Ik heb Mikki een keertje 2 minuten in haar blote kont laten lopen omdat ik haar moest gaan insmeren met factor 30. Kijk ik de gang in: zie ik een grote hoop liggen! Mikki was net van plan om ermee te gaan kleien hahahaha. Gelukkig was ik op tijd, stinkzooi!
ja ben heel benieuwd moet je ff fotos maken van ervoor en erna , stjee hoe doe je dat 3 weken met die steunkousen aan en dan douchen??? want je mag ze niet af doen want anders dan krijg je die kousen er niet meer omheen
hier al 3x gehad ook hahaha 1ste keer vond ik me deurdrempel heel apart ineens een hele bobbe; erop ...toen in het zwembadje iieeeeeeeuks! helemaal verwatert ook nog dus ik zwembadje boenen en gek doen bleh ben niet vies van me kind maar een verweekte drol wordt je niet vrolijk van en eegisteren nog een blinkende in het gras haha
Dan maar niet douchen dus blegh! Haren wassen ondersteboven en de rest met de washand, lekker ouderwets!
@ Anastasia... wat heerlijk dat je bijna verlof hebt!!! Nog even lekker genieten met je meisje voor de tweede komt. @ Daam.. klinkt lekker die steunkousen . En die drol in de gang ook hahaha. Gelukkig hier nog niet meegemaakt. Maar ben er wel eens bang voor.. nu ook, nu we tijdelijk met zijn drieen op zolder slapen kleed ik Zoë aan op ons bed en als ik haar luier uit heb kruipt ze altijd heel snel weg in haar blote kont... En zie er dan maar eens snel bij te komen hahaha. Maar tot nu toe gaat het goed.. zal je net zien morgen . Enne .... ik zal NIET meer googlen . @ Bo. Wat zal jij raar gekeken hebben toen je die blote billen tegen die spijlen zag liggen hahaha. Hier ook al een dametje die goed door heeft hoe haar luier af moet. Zo leuk die plakkers . Nu ligt ze in bed met alleen een rompertje en zonder slaapzak. Meisje had het bloedheet op zolder. Soms ligt ze met slaapzak en zonder romper.. maar hier dus niet alleen luier.. al heeft ze nu ook af en toe van die luierbroekjes aan en die zijn wat moeilijker uit te krijgen . @ TV... wordt hier weing gekeken. Okee.. niet door Zoë hahaha. Wel door ons. Als ze wel wat kijkt zet ik babytv op of nick junior. Ze heeft nu ook zo'n stoffen stoeltje waar ze zelf in kan zitten en die staat voor de bank. Gaat die kleine wijsneus altijd heel wijs in zitten al we tv aan het kijken zijn.. Vorige keer had ik zo'n programma met allemaal bloopers aanstaan.. elke keer als er iets grappigs gebeurde begon ze heel hard te lachen.. Verder moet ik zeggen dat ze wel steedsmeer dingen begrijpen. Zoë is gek op tucjes. Zodra ze ergens die gele verpakking zit roept ze heel hard "KOEKA"... ook in de supermarkt. Vanmiddag waren we ff in de praxis.. was ze aan het lopen duikt ze zo mijn tas in en ging er met de koekjes vandoor.. en héél ondeugend kijken hahaha. Vliegtuigen vind ze ook helemaal leuk. Als ze ze hoort loopt ze heel hard naar de achterdeur om te kijken en roept ze KIKAA... en heeft ze haar vingertje omhoog. Verder loopt ze achteruit. Zo grappig om te zien. En van de week was ze een krentenbol aan het eten.. was ik ineens hond en kind "kwijt" lagen ze met zijn tweeen bij de achterdeur.. zat Zoë de hond krentenbol te voeren hahaha. En probeer dan maar eens boos te worden . Jullie kids ook van die grappige dingen????
Naatje gaan jullie straks ook op zolder blijvend slapen en kids beneden? Ik heb er af en toe wel moeite mee hoor! Ik heb een mobiele airco op zolder, wel handig want het is lekker koel zo! Ja die hond acties hebben wij hier ook, ze geeft werkelijk alles aan de hond! Ze kan dus heel goed delen haha. Fioon haha altijd leuk die poep en plas verhalen van jou en had je blik wel willen zien toen je Beau d'r billen zag, wel handig he die babyfoon met camera haha. Vanmiddag liep ze ook in d'r blootje maar ik ruik overal een ammoniak geur buiten, dus volgens mij heeft ze lekker lopen plassen haha. En hier ook een meisje wat gek is op tv maar dat vind mama niet zo erg dan heb ik ook af en toe rust hahahaha. We kijken altijd naar NL 3 dus Teletubbies/Bumba/K3 waar ze dus leuk op gaat dansen. Janny hoe is het nu met Laura?? Daam jeetje zeg wat mankeer jij een boel!! Maar gelukkig allemaal op te lossen, pas maar goed op jezelf! Geen tv?? Je zet 'm zeker ook niet vaak aan? Hier poept mevrouw niet zo veel dus eigenlijk ook niet zo'n groot risico als ik haar zo in d'r blootje laat lopen! Ze slaat weleens een dag over, maar meestal 1x per dag en vaak na haar slaapje!
Hee Naatje ben je er nog haha ik ga maar eens richting bed, heb het erg benauwd maar als de beeb straks indaald zal ik hopelijk wel weer wat meer lucht krijgen... Trusten!
@ LAfo. Nee, wij blijven niet op zolder slapen gelukkig. Manlief vind het nu al niets, want hij kan dan niet horen of er beneden wat is (echte politieagent ). Hebben ook een hond die echt wel blaft als er wat is... maar goed. Maar wij gaan ook weer naar beneden. Daarom was die hele verbouwing. Had nml aan de voorzijde 1 grote kamer (Zoë haar kamer) en aan de achterzijde een grote kamer (onze kamer) en een klein kamertje. Nu gaan wij naar voren (Zoë haar oude kamer) en Zoë naar onze kamer. De muur tussen het kleine kamertje en Zoë haar nieuwe kamer is uitgebroken en een meter verplaatst. Zoë heeft dus een meter moeten inleveren en "flipje" Zoals we de beeb maar even noemen heeft er een meter bij gekregen. Ik heb dus nu 1 ouderslaapkamer (3,7 meter bij 3,5 meter) en 2 kinderkamers beiden 3,4 x 3 meter. dus hier hoeven ze niet te zeuren later dat de één een grotere kamer heeft dan de ander . Binnenkort foto's .
Hopelijk daalt de beeb snel in... dat benauwde is niets.. helemaal niet met dit weer. Ik duik er ook in. trusten.
ALS hier ooit een 2d ekomt oen wij dat ook zo naat, wij hebben blijkbaar dezelfde indeling als jullie haha grappig hoor lafo het went wel meid ken meerdere die boven op zolder slapen het is niet anders . en hopelijk daalt beep snel in beweegt ze goed ik las laatst wat dat ze zo druk was in je buik lekker genieten ervan hooris je laatste keer waarschijnlijk ! maak eens een mooie fotos muts hie poept beau ook 1x per dag maar net altijd wanneer ik die luier af doe zijn jullie kids ook zo gek op ijs...beau vreet die mini raketjes als een gek op zelfs de magnums moeten eraan geloven met dit weer... naatje wat leuk dat die meid van jouw dat allemaal doet beau begrijpt een hele hoop maar begint nu pas met woordjes opa is gepasseerd deze dagen en woef woef en tuut tuut en een duif is een du, en kelly het hondje en als de konijntjes in de tuin loslopen gaat ze met haar tong klikken en zeg ze die die en plukt ze gras voor ze af en houd die voor hun bekkies zo lief!
Goedemorgen...heb slecht geslapen helaas en vanmorgen was het alweer snel 06.00 uur..... Naatje mooie oplossing zo! Wij hebben op de eerste verdieping 2 kastenkamers met inbouwkasten die toen best veel gekost hebben en dan nog 2 slaapkamers, helaas geen optie om die kastenkamers te gebruiken aangezien ik dan al die op maat gemaakte kasten moet wegdoen en dat doen we dus maar niet. Mijn hond slaat ook wel aan dat scheelt maar ik slaap een stuk onrustiger! Over 12 jaar dan kan ik pas weer rustig slapen haha want dan gaan we ruilen, de meiden naar boven en wij weer naar beneden haha. Fioon wat was je nog laat wakker meid! Zag je foto's nog op hyves, schattig! Dat rode jurkje staat Beau erg lief!! Hier regent het dus alles staat lekker open, kan het een beetje doorluchten. Straks boodschapjes doen en daarna naar me nichtjes toe, die heb ik nog niet gezien sinds ze terug zijn van vakantie!
ja ijs lust Amy ook wel voornamelijk perenijsjes en raketjes! Wat ik superknap vind van d'r is dat ze zelf haar rietje in haar pakje kan doen, daar kan ze uren zoet mee zijn haha
o dat is zeker knap van haar haha hier alleen maar eruit trekken en mee kleieren haha meid hoop toch dat je snel wat betere nachten krijg hoor 6 uur is wel erg vroeg lief he dat jurkje dankje! hier ook een klote nacht ppf me man zei on 9 uur ga maar lekker terug in bedje dus heb ik nog een uurtje gelegen ga nu ff snel boven wat strijken en dan stofzuigen en dweilen en dan is me kind alweer wakker nou meiden wat een triets weer buiten bleh niks an
haha Fioon ik vind het helemaal niet erg dit weer!! Ga ook even strijken, Amy ligt op bed en de temp is nu aangenaam!
Zo.... weer thuis na een drukke ochtend. Eerst vanmorgen langs de VK. die bloeduitstortinkjes op mijn placenta konden geen kwaad. Zei zei ook dat als de echoscopiste het belangrijk had gevonden ze het wel op het formulier had gezet. Dus ik ben weer gerust gesteld. Daarna ff snel langs de huisarts om een irritante voetwrat aan te stippen. Bah. Daarna Zoë thuis opgehaald en naar het zkh want ze moest vandaag voor controle naar de KNO-arts (kwam ik gisteravond laat ineens achter). KNO-arts was ook tevreden. Daarna dametje bij opa en oma gebracht. Daar gaat ze vanmiddag slapen/ spelen. Kunnen wij hier de boel af gaan maken. Heb ik ook even mijn handen vrij. Kon mijn schoonmoeder net wel ff prakken. Bracht Zoë en ze liep beetje aan mij te hangen dus stond nog even met haar op de arm voor ik weg zou gaan. Zegt mijn schoonmoeder: Geen aandacht aan schenken gewoon weggaan dan wordt het het minste drama. Zal best wel, maar ik hou daar dus niet van. Heb even duidelijk gemaakt dat ik dat dus mooi niet doe. Ja, zegt ze John deed dat ook vorige keer en dat werkte prima. Dan heeft ze het niet eens door. Dus ik werd beetje pissig en heb Zoë een zoen gegeven en ben weggegaan. Thuis natuurlijk zitten janken (leve de hormonen). Zo.. nu gaat het wel weer. Ik ga mij boven weer even uitleven met schoonmaken.
hier nog steeds rustig alles vanacht een put nacht gehad veel wakker door de warmte en harde buiken onwijs veel maar niks zet doorhelaas ik wacht maar weer geduldig af bleh
Hai meiden!!! Heerlijk zeg ff dit weer!! Heb de hele benedenboel gesopt, de wc gedaan, onze slaapkamer opgeruimd en de chili is klaar en moet straks alleen nog een keer in de kook! Heeeeeeeerlijk!!! Noah ligt nog lekker te slapen en hoop dat ie nog ff ligt! Mama is wel beetje moe nu hahahaha.. maaaar had eindelijk weer ff energie dus daar maken we dankbaar gebruik van. vanavond komen mn ouders ff eten gezellig....