HIer nog steeds een flink ziek meisje. Wilde vandaag bij mijn man niets eten alleen veel drinken. Veel huilen, en hoge koorts 39+ Dus vind haar heel zielig. Morgen moet het toch wel wat minder gaan worden. Want schiet niet erg op. Vandaag was mijn laatste werkdag : Verlof!!!
dat bepaal je toch zelf wel wat je doet als je je kind afgeeft....leuk hoor die goebedoelde advieze maar hou ze voortaan bij je...ja hormonen erbij he naat dan ga je al... gelukkig niks fouts aan die bloedingkjes op je placenta meid en fijn dat alles met zoË inorde was!
kan nooit meer lang duren zo begon het bij mij ook , nog ff volhouden mirjam en geniet van die schopjes in je buik dadelijk is dat niet meer maar heb je hem of haar op de arm
ach got arm schaap , de keel deoet zeer? hey an!!!!!!!! geniet van je verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Janny gelukkig verlof!!! Hoop dat Laura morgen weer een beetje beter is. Gina zooo he dat is lekker zoveel gedaan en Noah sliep dus lekker lang, heerlijk is dat he! Amy slaapt gelukkig ook weer ietsje langer 's middags nu 's ochtends nog! Naatje zie je wel niks aan het handje....en schoonmoeders werken nou eenmaal slecht op je hormonen, heb daar ook wel eens last van.
Meiden heb het af en toe zo benauwd blegh... Heb weer wat luiers ingeslagen bij Bas v/d Heijden, 3 superpakken pampers xl voor 25 euro dus koopje. Net nog even op visite geweest bij Amy d'r nichtjes die waren net terug uit Spanje en waren lekker bruin geworden.
anas geniet van je verlof meid het is wel heel snel gegaan bij althans voor mijn gevoel maar ja je zat ook dicht achter me dat heb ik me nooit zo gerealiceert hihi nou meiden ga naar mijn eigen zeggen weer een geweldige nacht tegemoet heb nu al overal weer last bleh
Wow ongelofelijk !! Zat ook laatste te bedenken dat ik 30 september 2007 m'n positieve test in handen had... wat gaat het snel inderdaad ! Herkenbaar, dat doet Jayden nou ook altijd! @kinderprogramma's; nee dat heeft Jayden nog niet. Hij kijkt eigenlijk helemaal niet zoveel tv, nog niet echt interesse voor ofzo. Nou heb ik 'm ook nog niet in een stoel voor de tv gezet... @ Anas; fijn joh VERLOF !! Geniet er van!
hier kijkt mw ook weinig tv, zet m soms wel eens op babytv en dat vind ze dan wel leuk, maar in 5 minuten is ze weer het huis aan het doorkruisen. Het leukste vind ze nog een dierenprogramma ofzo Ik hoop ook dat Laura morgen wat opgeknapt is, maar denk dat het nog wel eventjes duurt helaas. Vandaag zat er ook geen verbetering in. Vanavond ben ik naar de nieuwe tandarts geweest, wist gelukkig al wel wat ik kon verwachten. en dat klopte inderdaad ik moet na de bevlaling 2 kronen krijgen en een gaatje laten vullen... begroting 1700 euries pfffff Volgens mij krijg ik daar maar een gedeelte van vergoed bah
Ja Janny geloof 75% ligt ook aan of je aanvullend verzekerd bent. Hier ook geen stoel voor de tv maar als ik het op zet dan komt ze naast me op de bank zitten, duim in d'r mond en lekker genieten, even een rust momentje!
Kroon en brugwerk word niet zo geweldig vergoed staat me bij nou ja het meot toch gebeuren. laura wil meestal niet blijven zitten ook niet op de bank bij mij ofzo. Wel fijn als Amy dat wel doet toch. wat je zegt soms even een rustmomentje !
Is ook maar van de laatste tijd hoor Janny dat ze dat doet, heerlijk dat knuffelen, zeker omdat ze dat niet vaak doet! Heb zelf ook 4 kronen dus weet wat het is en nummer 5 moet ook nog gebeuren. Hoezo Anoesj vertel!
Ik las althans dat Anoesj zwanger is van de 2e dus Aydin krijgt een brusje in April 2010 Leuk Leuk Leuk
Heee Janny, zielig voor Laura!!! lekker hoor verlof!!!! ik ga weer 4 weken van tevoren. geloof 1e week dec... nog 3 maandjes dus.. Hier kijkt Noah heeeeel graag Bumba.. helemaal lyrisch is hij ervan.. teletubbies vind ie ook geweldig en dan vooral het kindje in het zonnetje en als ze gedag zeggen hahaahahah... Hee Anoesj, oude buddy, alles goed?????