Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Miriam... succes met wachten. Wij wachten in spanning met je mee!! *tomtiedom*

@ Anastasia. Heerlijk meid dat je nu verlof hebt!! Geniet ervan. Hoe is het met Laura?

@ Gina.. lekker zo'n actief dagje!! Ook nog beetje kunnen uitrusten voor Noah weer wakker werd?

@ Bo. Ja fijn hè van die goedbedoelde adviezen :x. En ze bedoelt het niet zo kwaad... maar ze zegt het wel ;)

@ Lafo. tja, schoonmoeders en hormonen is een slechte combi. Gisteren ook... kwamen we na de nekplooimeting nog even langs. Dus ik blij vertellen dat de uitslag 1: 23.000 nog wat is... zat ze me een beetje stom aan te kijken. En schaapachtig te lachen. Ze begreep het niet.. is niet erg, maar zeg dat dan dan leg ik het even uit...
    Ach.. zoals ik al tegen bo zei.. ze is geen kwaaie.. alleen slecht voor mijn hormonen nu hahaha. Gelukkig begrijpt John het wel.. die weet hoe zijn moeder is.
    Balen dat je zo benauwd bent.. hoop dat de kleine snel gaat indalen.
    Hier geen bas v.d. heijden in de buurt... moet ik 11 km voor rijden naar zaandam. Maar ga dat denk ik wel even doen. Is wel supergoede aanbieding. Nog beter dan bij kruidvat (2+1 gratis).

@ Hier. Morgen is het allemaal zo goed als af en verhuizen we weer naar de 1e etage. Zoë haar kamer is superschattig geworden. Plaats van de week wel ff foto's.
    Verder op zoek naar een leuke camping voor volgende week. Dus ga snel ff verder googlen.

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haaaa... ik heb me vandaag al heel nuttig gemaakt.. ik hoef nu niks meer.. wacht tot ro klaar is met douchen en dan kruipen we lekker bedje in!!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny dit is ook nuttig hoor haha en ja las het ook net Anoesj gefeliciteerd!!

Gina onze kids hebben dezelfde smaak hihi, was de chili lekker??

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik hoorde op de radio dat de super de boer 3 pakken voor 20 euro heeft nu in de aanbieding dus ik ga morgen even kijken.

daaaaaaaaaaaaaag nu ga ik echt

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou Naatje, niet echt.. heb even kunnen zitten nog, zo drie kwartier maar toen weer aan de bak hahaha... spelen met noah en daarna verder koken want mn ouders bleven eten.. ach wel gezellig en gelukkig had ik een hele goeie dag!!!

Lekker hoor verhuizen en bijna klaar... ben benieuwd naar haar kamer!!!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje is maart 2010 geloof ik....zelfde als Hilde die is ook in april 2010 uitgerekend!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja ze hebben idd dezelfde smaak.. hahahaha maar de mama's ook!!

Janny, bas is nog goedkoper, zijn 3 xxl verpakkingen voor 25,95!!

Geen idee, de mannen vonden het heerlijk dus zal wel.. ik maak het alleen ik lust geen bruine bonen!!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ohh ja, dat is waar...!! Hilde buurt ook helemaal niet meer he.. had wel gedacht dat ze ons persoonlijk het heugdelijke nieuws wel zou komen delen....

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje ja klopt die aanbieding was nog goedkoper dan die van het Kruidvat!
    Had die ook gezien!
    Wel een hoop pamper aanbiedingen opeens!
    Soms als ik ze nodig heb dan zie je nergens een aanbieding!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee idd Gina weet ook niet waarom maar op dat andere forum komt ze ook nauwelijks las ik op haar hyves dus die zit helemaal met haar hoofd in het april 2010 topic haha

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hahahah ja dat zal dan wel.. vind het toch jammer dat ze het niet even is komen vertellen.... zelfde als van haar vader.. bedoel we hebben toch twee jaar heeel veel met elkaar gedeeld..

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    heeee.. de gordijnen zijn donderdag klaar en worden dan verstuurd, ben zoooooooooooo benieuwd...!!!!! binnenkort ff kijken of zn dekbed groot genoeg is voor junior bedje en dan maar ff nieuwe dekbedhoezen halen enzo.... en dan de kamer aankleden!!! leuk hoor!!

wanneer krijg jij de meubels nou juud???

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ben ik ook helemaal met je eens Gina!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Leuk he, dat ze steeds meer gaan begrijpen. Ik geniet als ze dingen probeert na te zeggen (het meeste lijkt nog nergens op) of als ik die ondeugende kop zie als ze zich ineens omdraait en ze dan vervolgens heel hard de andere kant oploopt! Mikki gaat ook heel hard gillen als ze honden , katten of vogeltjes buiten ziet, van die hoge gilletjes en maar wijzen! :)
    Met een doosje rozijntjes is ze een half uur zoet, maar het liefst is ze in beweging op schoot, van schoot, op de bank , van de bank, een speeltje geven en dan toch maar niet vindt ze ook een leuk spelletje, dan ligt ze helemaal in een deuk als ik mis grijp omdat ze het speeltje net weg trekt hahaha!

De tv zet in idd amper aan omdat, zodra ik het alleen al naar het knopje van de tv kijk, twee andere kids op de bank ploffen en vervolgens niet meer bewegen totdat de tv weer uit gaat! :$

@naatje: ben benieuwd naar de foto's straks. Gelukkig goed nieuws van de VK!
    Het is misschien wel zo dat het het minste drama is als je zomaar wegloopt bij je kindje, maar ik heb geleerd dat je altijd duidelijk gedag moet zeggen en dan weg moet gaan, dus niet stiekem weggaan als ze het niet merkt. Mikki gaat dan wel even huilen, maar het is ook zo weer over. Ik moet een hele gang van de creche door voor ik buiten ben en op de helft van de gang is ze dan alweer gestopt gelukkig.

Ik heb afgelopen nacht een hele slechte nacht gehad, moest er echt 8 keer uit voor Mikki! En als ze dan uiteindelijk slaapt, gaat er één lekker liggen snurken grrrrrrr!

@anas: lekker laatste dagje? Zielig hoor voor Laura, goed opletten dat ze niet suf wordt he, en drinken blijven aanbieden.

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ach.............................

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuk Gina begint nu echt af te raken he!
    Tweede week september als het goed is!
    Word weleens tijd haha, ik hou er eigenlijk helemaal geen rekening mee dat beeb eerder komt, denk weer aan overtijd lopen en jij?

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Noah snapt heel veel en dat is echt heel leuk... als je iets tegen m zegt dan kijkt ie echt naar hetgeen je bedoeld of gaat het doen. Bijv. als ik zeg dat we zn schoenen uit gaan trekken dan gaat ie zich vasthouden en tilt een voor een zn voeten op... of als ik zeg pak dat even op en leg het weg dan gaat ie dat doen,... cht zoooo leuk!!

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ik vermoed ook weer hetzelfde ong.....

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou Daam heb hier een dochter die zich helemaal niet bekommerd om d'r moeder, als ik wegga dan zwaait ze en zegt ze daag en gaat gewoon verder met haar bezigheid op dat moment!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat is wel heel leuk en handig dat begrijpen, hoop dat Amy ook haar fouten leert begrijpen hahaha

Deel Deze Pagina