Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anas: dat is een behoorlijke rekening zeg! Hopelijk krijg je een fikse vergoeding.

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou hier wel meestal, maar soms ook niet dan gaat ie gewoon zwaaien. Je kan merken wanneer het teveel achter elkaar is geweest want dan huilt ie al als we ergens binnenkomen terwijl ik bijv alleen bakkie ga doen met noah samen... dan weet ik dat het iets teveel voor hem is geweest..

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahahaha.. nou Noah snapt het wel, dat merk je ook aan hoe hij reageert maar vaak is hij dan te nijdig om er spijt van te hebben... hahahahahah eigenwijs.. lijkt op zn tante ook zo'n driftkop!!! ach.....

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja maar soms krijgt ze een koekje net als ze binnen komt en dan ben ik nergens meer hoor hahaha

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou meiden, ik ga met man lekker richting bedje.. niet te laat slapen zodat ik morgen weer fris ben!!!! Slaap lekker allemaal!xx

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki helpt ook met vanalles, tilt haar voeten op om in een broek te stappen, komt met haar schoenen aanlopen als ik het vraag enz. echt lief!

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    trusten Gina en Ro!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trusten meid!!!
    xxxxxxxxxxxxxxx

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Anoesj!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga ook weer even verder met fotoboeken maken pffffff wat een ellende vind ik dat!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, dat heb ik ook. maar als ik eenmaal bezig ben, kan ik niet meer stoppen en wordt het weer nachtwerk! blegh
    Wel op tijd naar bed he! Het is morgen weer vroeg genoeg!
    Morgen mag ik weer naar de chirurg voor te bespreken wat te doen met welke spatader, ben best nerveus!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Spannend Daam ! Kan me voorstellen dat je t wel een beetje eng vind.

Lafo maak je een digitaal album?

Gina: leuk hoor dat Noah al zo vlot is!

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Spannend Daam morgen weer naar de chirurg.. ik ben benieuwd.
    Is idd wat je zegt.. ik heb ook geleerd om niet stiekem weg te lopen. Denk ook dat mijn schoonmoeder gewoon bang was dat ze zou gaan huilen. Jammer dan.. is zo weer over. Toen ze gisteren even een half uurtje bij mijn vriendin was ivm echo maken was het ook 3 tellen brullen en toen ging ze lekker spelen.
    Maar goed.. mijn schoonmoeder en ik "botsen" op wel meer puntjes mbt opvoeding. Zij is best ouderwets. Dus gewoon doen en je hoeft je kind echt niet alels te vertellen, ze snappen het toch niet.. En ik ben lekker nieuwerwets hahaha.. ik leg heel veel aan Zoë uit en vertel ook altijd als ik weg ga en weer terug kom bla bla bla.
    Hier heeft ze ook door dat als ze haar broek aan moet dat ze haar been moet optillen zo schattig.. vooral omdat de één natuurlijk makkelijker gaat dan de ander.. dus tilt ze 'm gewoon 2x op hahaha.

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahahha het woord schoonmoeder is eigenlijk een soort van eng woord. gevolgen van dit woord zijn kippenvel, frustratie en moedeloosheid (gheh!) En dat maakt alleen het woord al in mij los! Vervolgens valt het soms best mee als ik haar zie, maar net zo soms bevestigt ze mijn "gevolgen"
    Tja je kunt niet alles hebben!

Ik denk dat ik in mijn volgende leven eerst een schoonmoeder uitzoek en er dan een zoon uitpik!:D

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga pitten! XXX

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trusten Daam!

Janny ja digi albums, meerdere anders loopt me pc weer vast als ik 1 grote maak maar gaat een hoop tijd in zitten zoals je ziet haha, ga nu douchen en naar bed!
    Trusten!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

trusten meiden!
    mirjam hopelijk barst het vanacht los! duim ervoor hahaha

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lafo waar maak jij je album? Heb er 2 x een bij de kruidvat gemaakt. was ik wel tevreden over. Daar kon ik het meeste met de fotos en was het het goedkoopste :)
    Ben nog steeds niet begonnen met lauras 1e jaar, dat ga ik in mijn verlof dus doen:) hahahaha en dan doe ik ook gelijk de vakantiefotos van dit jaar:) ben ik gelijk weer op schema. Anders word ik gek.

Was eerder al begonnen maar raakte zo gefrsutreerd van dat album, dat ik t uit nijd toen weer gedelete heb haha lekker handig want nu kan ik weer van voren af aan beginnen.
    Maar eer je door die berg fotos heen bent he ... ;)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou die van de Kruidvat vind ik dus weer niks dus maak ze bij de Blokker, volgens mij niet zo goedkoop maar daar heb ik de minste frustratie!
    Hoe gaat het met Laura?

Miriam en is het al los gebarsten?

Danjo hoe is het met jou meid?

Straks komen die werklui nog een keer om onze trap te repareren, die hadden ze aardig gesloopt grrrr

Na haar midddag slaapje maar weer aan de wandel, volgens mij is het wel aardig weer.
    Vannacht heeft Amy ons 1,5 uur wakker gehouden dus ben weer eens redelijk brak.
    Ze gaat ook steeds slechter eten, echt een uitprobeerfase!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hmmm LAura beetje hetzelfde... maar goed we zien wel Ja toch?

Wat vind je vervelend aan de kruidvat lafo? ben wel ff benieuwd :)
    Ik moet nog beginnen he aan t boek dus dan kan ik nog switchen hahaahahaha

Deel Deze Pagina