Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
  2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Volgens mij is het bij het kruidvat zo dat die alvast die foto's erin zet zonder dat je die foto aanvinkt, dus hij maakt het boek gelijk voor je en dat wijzigen vond ik toen 2 jaar geleden een hele klus maar misschien is het veranderd nu.
    Vind Blokker wel makkelijk omdat die ook in de buurt zit.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja dat had ik in t begin ook, maar dat is een optie ... Ik zet ze er zelf in :) en dat is wel goed te doen! Vind ook dat je heel veel opties hebt voor achtergrondjes, enz :)
    en dde prijs stond me wel aan haha :)

Albelli en WIJ enzo werkt volgens mij met CEEWEE ofzo net als kruidvat. Hema kan t ook maar heb daar slechte verhalen over gehoord. Ben benieuwd hoe de kwaliteit vd blokker is, die ken ik niet namelijk.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heeft de kleine meid nog 39 graden koorts, dus zit noodgedwongen binnen.
    Ga met ziek vogeltje ook de deur niet uit.
    Wel lief aan t spelen en doe, had verwacht dat t minder zou zijn ( de koorts) maar helaas... nou ja zolang ze vrolijk is.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Arm kind, wanneer moet het wat beter worden Anas?

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga zo ff naar Intratuin, hebben ze korting geloof ik en daar ben ik gek op!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    tVervelend Janny!! Maarre, je hoeft toch niet binnen te blijven dan.... juist met koorts mogen ze lekker afkoelen hoor.. ik blijf nooit binnen als noah koorts of verhoging heeft, eigenlijk juist niet... van frisse lucht knap je zelf ook het meest op als je zieK ben

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hier nog niks althans denk ik heb wel gebeld moetstraks voor controle en ben bang dat ik vruchtwater heel langzaam verlies dus wel spannend straks kom ik terug met geen nieuws grrr of blijf ik en sms ik anas hihi

wie weet drie uur moet ik er zijn

we wachten weer met spannnig af

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    spannend Miriam!!! Ik wacht op je sms :) dat zou op zich goed zijn toch dat betekend dat ze wat gaan doen. Wat hou je het toch spannend.

Gina het is idd zo dat ze zeggen dat een kindje met koorts wel naar buiten mag. lange tijd is geleerd dat dat zeker niet mocht.
    Maar hier waait het heel hard, en moet je ook extar voorzichtig zijn dat ze er geen kou overheen krijgt.
    Bedoel door de koorts moet ik haar eigenlijk zo luchtig mogelijk kleden om de warmte kwijt te raken, maar als ik nu naar buiten ga dan moet ik haar juist flink aankleden voor de flinke wind hier dus dan kan ze dr warmte niet kwijt en zou ze zich denk ik niet zo heel fijn voelen ;)
    Hier in huis loopt ze lekker in een romper rond :)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leuk intratuin, had ik ook heengewild.. vond die zwarte poef uit de folder leuk :):D

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou anas geen sms van mij voor jou hier een berichtje ben weet thuis grrrr

geen begin helaas de boel zit pot dicht geen vruchtwater veel afscheiding en waarschijnlijk urine verlies

moet het wel in de gaten houden en volgende week donderdag weer controle en dan bij een gyn die ik heb afgezworen nooit meer te willen en dan wordt je er bij ingepland zit toch echt behoorlijk in twijfel wat te doen toch de afspraak verzetten naar andere dag dan is ze er niet of gewoon door te laten gaan.

ze heeft me diep diep diep gekwetst bij danique* toen ik in het zieknhuis lag ze is behoorlijk recht voor d'r raap maar het kan ook een moment opname geweest zijn en als ik de afspraak ga verzetten heb ik een ander maar als ik moet bevallen kan het ook zo zijn dat zei er is ik weet het effe niet laat het even bezinken.

had stil heel erg veel hoop op dat ik vandaag mocht blijven en dat het begonnen zou zijn dus dubbel teleurgesteld even

gr mij

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Met een beetje koorts ga ik ook wel naar buiten, ligt eraan hoe Amy zich voelt, want meestal is ze dan niet te genieten.
    Waarschijnlijk ook omdat Amy heel snel hele hoge koorts heeft (40 graden is niks)

Daam nog wat gekocht?

Blokker kwaliteit is best goed.

Miriam en en en????

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jammer Miriam, kop op meid!
    Vervelend van die gyn, ze was dus niet echt begripvol..pfffff dat hoort er toch ook bij dat ze wel wat medeleven mogen tonen en niet zo hard reageren, die had ik ook nooit meer willen zien, wel een lastige situatie want net wat je zelf zegt je kan ze ook weer hebben bij je bevalling....

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HIer net weer thuis van de dokter, die wilde laura vandaag weer zien...
    Heeft nog altijd een rode keel en flink ook ( keelontsteking maar ws een virus dus antibiotica heeft geen zin ) oren zijn schoon en longetjes ook.
    ze heeft een paar kleine rode spikkeltjes op haar rug, ze kon niet met zekerheid zeggen of het door de hoge koorts kwam of dat het het begin is van vlekjes van de 6e ziekte!

Afwachten dus....

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jammer Miriam!!
    Getsie

Kan me indenken dat je na alles wat je met Danique hebt meegemaakt een bepaalde gereserveerdheid hebt tegen die gyn. Toch is het wat je ook zegt zo dat je haar ook bij je bevalling kan treffen dus misschien maar zo laten.
    Geeft je ook de kans om het met haar te bespreken!

meid hoe erg het ook is, de beeb heeft het goed bij je :)
    Wacht maar binnen nu en 4 weken ligt de kleine in de wieg :)

xxxxxxx

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja virus had Amy toen ook, doen ze niet veel aan nee.
    Nou ben ik ook niet zo'n fan van al die ab die ze geven, ben altijd bang dat ze er resistent tegen worden...

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dat klopt Juud, Antibiotica is zoiezo niet geweldig. Laura heeft voor die oren 3x een flinke kuur gehad vanaf haar geboorte.. en als het niet nodig is zal ik het ook zeker niet vragen/willen.
    Een virusinfectie heeft zoiezo geen zin om antibiotica te geven trouwens.

Maar goed 4 dagen een temp van boven de 39.5 vond de dokter toch wel erg lang. Nou ja afwachten hoe het verloopt. Hoop maar dat ze morgen onder de rode vlekken zit dan heeft ze de 6e ziekte ;) en dan is dfe koorts tenminste weg.. :)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoop het ook Janny!
    Je eerste verlofdagje liep anders dan dat je gewild had neem ik aan!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja het is toch steeds een heel gedoe als ze zo ziek is. En ik waggel er dan maar wat achter aan. Liefste was ik inderdaad wat leuke dingen gaan doen. Maar ja komt hoop ik nog wel ;)

20. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Hoi dames..

Heb een lange tijd niks van me laten horen, maar ik ben er weer.
    Met Aydin gaat alles helemaal top. Het is een dikke dondersteen en doet echt alles wat NIET mag haha. Het is een dikke kletskous in zijn eigen taaltje dan, want woordjes zeggen schiet maar niet op..
    Ennn Aydin krijgt er een broertje of een zusje bij :D
    Maandag hebben we posi getest, allemaal nog heel pril, dus we hopen dat het allemaal goed mag gaan.

Hoe gaat het met jullie allemaal? en de kleintjes natuurlijk?

Liefs Anoesj

Deel Deze Pagina