o mirjam zit gewoon met tranen in me ogen zo blij met dit nieuws!!!! ongeloofelijk een gezonde knul en een prachtige naam ik had gelijk he hhahaha oo super super super hopelijk ben je snel opgeknapt van je bevalling secu operatie danique is dus grote zus van sem
Heee Miriam, wat goed zeg!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sem! Wat zal je ongeloofelijk blij en opgelucht zijn dat jullie nu eindelijk van jullie heerlijke baby mogen genieten!!!!! Bart ook van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan meid, rust goed uit en we spreken je snel!!!!! xx
Miriam van harte gefeliciteerd meid, ben heel nieuwsgierig naar je verhaal en naar de kleine Sem! Dus toch een jongen haha, heb ik het ook een keertje goed geraden!
Miriam en Bart van harte gefeliciteerd, ik lees het net Was ook blij verrast !! Fijn dat alles goed is, ook al was het even heftig.
Ben ik weer Vandaag de hele dag gewerkt en daarna Aydin opgehaald. Lag bij mijn ouders als zowat te slapen op de luierstoel haha, dus maar snel naar huis en lig nu met laptop op de bank. Manlief nog aan het werk.. Dankje Gina, ja erg leuk dat hij een brusje krijgt. Jullie verwachten ook een 2e zie ik..gefeliciteerd Hier is de kleine ook wel eens behoorlijk boos als hij zijn zin niet krijgt, lang leve de box. Daar kan hij dan even tot rust komen.. Lafo, mooi dat bij jullie ook alles goed gaat. Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes. Het enige wat ik nu merk is dat ik echt kapot ben aan het einde van de dag. Maar niks niet misselijk of pijnlijke borsten dus hopelijk blijft dat zo. Morgen lekker naar center parcs lees ik. Heerlijk hoor, lekker van genieten..veel plezier. Dankje Deentje. Hoe gaat het met jou en de kids? Aydin heeft nog steeds maar 1 kies. Schiet niet op, alles wat hij eet is ook Hap, slik weg en dan trekt hij toch een kop. Soms een flinke kokhals omdat het toch niet past haha.. Kom je hier ook even soppen Anastacia Ze hebben hier net alle enkele glazen vervangen door dubbel glas en het is echt een puinhoop. Kom ik net ook nog tot de ontdekking dat ze 4 kozijnen hebben beschadigd grrrrrrrrr en heb ik boven nog niet eens gecontroleerd. Niet echt netjes al zeg ik zelf, toch maar even achteraan want heb niet voor Jan Lul al die kozijnen netjes geverfd. Hier ligt Aydin tussen 19.00 en 20.30 op bed. Het ligt eraan hoe lang hij overdag heeft geslapen. Meestal slaapt hij dan tot een uur of 8 a 9. Dan krijgt hij zijn Papfles en soms valt hij dan direct weer in slaap tot 10 a 11 uur. Dus niks te klagen dacht ik haha. Ben zelf ook wel een uitslaper.. Miriam van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sem. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis en lekker van hem genieten..
Lieve Miriam en Bart...GEFELICITEERD met jullie zoon Sem!! Dit geluk is jullie gegund!! Danique..eindelijk ben je dan grote zus!! Pas goed op je broertje vanaf je mooie wolkje..
sem dacht ook geen zin te hebben in die gyn! haha mischien schrok die wel zo erg dat die besloot eruit te komen maar mirjam toch gek he smiddags zit alles nog potdicht en schijn je urine te verliezen en dan promp ben je bevallen grappig hoor
Hoi..ben ik weer...1 week te vroeg terug gekomen...hoezo helse vakantie!! We zijn vorige week donderdag om 4uur vertrokken..Rond 1uur waren we bij Munchen en daar hebben we 4uur (!!) stil gestaan op de snelweg door een ongeval...en warm dat het was..Van Evan geen last gehad hoor...Dussss..4uur later op bestemming dan gepland. Evan kon daardoor niet wennen aan de omgeveing. Hij wil wel gelijk in slaap maar schrok midden in de nacht wakker en schreeuwde de hele camping bijeen. Zaterdag stak Evan mijn man in het oog...ach gebeurd wel vakker maar zondag kon hij zijn oog niet eens meer open krijgen. Dus daar naar een arts...heeft alleen ff gekeken en we waren 70euro armer..we moesten maar naar een ziekenhuis...mijn man had daar geen zin in..hij kon wel zien met het oog maar hij was dik en deed pijn. Toen ik s'morgens wakker werd had ik de rode duivels al op bezoek...echt balen...lekkere zondag dus. Maandagavond belde mijn pa lichtelijk in paniek op..het winkelcentrum waar zij bovenop wonen stond in brand...waar precies wisten ze niet maar het zat tussen de plafonds en de eerste woonlaag...en mijn ouders wonen op de eerste woonlaag..weer een nacht geen slaap en ik was erg onrustig. Dinsdagmorgen mochten mijn ouders weer naar huis maar het stonk heel erg verder geen schade maar wat een impact zeg...Vanaf dinsdag had Evan het helemaal gehad...last van hoektandjes..overdag vrolijk en s'nacht niet willen slapen. Helemaal gebroken zijn we...dus hebben we maar besloten om naar huis te gaan...jammer maar helaas...komen we thuis worden we van harte welkom geheten door een vlooienplaag.......ook dat nog ......gelukkig kreeg ik vanmiddag op de terugweg van Anas wel een heerlijk smsje!! Nu eerst maar eens bijkomen van alle ellende...heb nog een week vakantie...
HEEEEE Mariska, Wat een ellende zeg. Zonde dat je vakantie dan zo in het water is gevallen. Nu nog lekker thuis een weekje, hopelijk kun je nog wat leuke dingen doen! xx lafo veel plezier op centerparks gina hoe is het met de kleine driftkikker vandaag gegaan? Anoesj wanneer is de 1e echo???? en hebben jullie het al verteld aan ouders?
Jeetje Mariska wat een ellende zeg..Hopelijk nog een rustig weekje, in ieder geval wel lekker weer.. Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een intake. Omdat we nu in een andere gemeente wonen heb ik ook een andere vk waar ik echt behoorlijk van baal. De vorige beviel me erg goed, maar kan niet meer bij hun terecht.. Daarna gelijk bellen voor een echo dus jullie horen het morgen We hebben het nog aan niemand verteld. Ik wilde eigenlijk eerst wachten op de echo, maar heb het idee dat mijn buik snel groeit net als bij Aydin, dus dan redden we de 8 weken niet..
Anoesj..gefeliciteerd met je zwangerschap. Dan ben je weer een mei mama of nog net een april mama? We hebben het tussendoor ook erg leuk gehad hoor..maar nu voelt het niet zo. Volgende week gaan we in elk geval een dagje dierentuin doen met mijn ouders..zijn die ook er ook ff uit. Ma belde net..het stinkt daar behoorlijk..morgen maar eens ruiken anders maar eens ff met de verzekering bellen ofzo of er ook iets aan te doen is. Nu ga de was nog ff ophangen en dan maar eens slapen.
Ik ben zoals het nu lijkt op 26 april uitgerekend dus net op het randje haha. Wel erg dichtbij. Juli zal wel een vrichtbare maand zijn haha. Lekker genieten nog van je vrije dagen. en de dierentuin is altijd leuk Slaap lekker alvast
Gaaaaf Miriam, Danique en Bart! Een zoon en broertje! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel opknapt en thuis je verjaardag een beetje kunt vieren. Mooie naam, had ik die ook niet genoemd? hahaha, nee dus. Ik had wel goed dat het een jongetje was jippie!!!!!
Miriam en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje hier een druk weekend voor de boeg en maandag gaan we een midweekje weg
Sjee maris, wat een vakantie zeg! Balen dat het niet allemaal zo liep als jullie het bedacht hadden. Gelukkig is alles goed met je ouders, hoe gaat het met je mans oog? Zijn de vlooien verdwenen?
Danjo lekker zeg lekker genieten! Ik wist al een tijdje dat het een jongen was bij Miriam, moest er wel steeds op letten dat ik me niet zou verspreken! Had ik toch gelijk dat ze voor haar verjaardag zou bevallen haha