Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent...Hopelijk verloopt het allemaal zoals het hoort...Succes alvast..
Mosselen...lekkerrrrrrrr!!!! Manlief wordt er altijd ziek van. Ik doe ze door de Paëlla heen maar hij kan ze niet verdragen. Gelukkig eet Evan ze wel! Anas...ik hoop dat je ha je doorstuurt...het lijkt me erg verveled spataders..maar eerst maar eens bevallen! Ik ga mijn bedje opzoeken...tot morgen!!
Nou bank hang ze Janny!! En angsten tsja die heb ik ook wel maar niet extreem wat betreft Amy. Qua vallen heb ik dat eigenlijk helemaal niet, mijn meisje ziet ook bont en blauw, onder de schaafplekken, bloed etc maar ze huilt er bijna nooit om, mede ook denk ik omdat ik er niet van schrik. Zo lang ik er niet teveel aandacht aanschenk gaat ze ook niet huilen. Ben wel eens bang 's nachts en kijk dan ook weleens naar d'r, of ze wel goed ligt, niet koud heeft etc etc. Als andere kinderen trouwens vallen dan heb ik dat wel erger, dan denk ik auuwwwww gek he!
Mariska mmmm paella ook echt lekker!!! Lust Evan ook wel zeker? Trusten!! Daphne sterkte morgen met Sam!!!!!!!!!!!!!
Hier Aydin ook bont en blauw...Van de week 3 keer op dezelfde plek zijn hoofd gestoten..:S dikke bult dus... Hij zelf geeft er helemaal niks om...Vallen en opstaan...Laatst had hij zijn teen open liggen..Maar dat bloed was veelste interessant joh..Gaf geen kick...Geloof dat ik alles bij elkaar had gevloekt als het mijn teen was... Een echte kerel he.. Pff was een lange dag op mijn werk... Was de hele dag niet vooruit te branden..Mja ik moet wel met al die kids om me heen... Kan je hb in de eerste paar weken van de zwangerschap ook al dalen? En mijn borsten gaan ook nog eens zeer doen...Was juist zo blij dat ik daar heen last van had...Mja... En dan Aydin die ze ook nog zo interessant vind en er af en toe zomaar onverwacht in knijpt haha...Uh Uh zegt die dan.. Gek kind.. Ga mijn bedje zo maar eens opzoeken...Morgen een schoonmaakdagje... Trusten
Hai meiden!! Juud, goed van je dat je achter die creches bent aangegaan!!! kun je eindelijk eens wat voor jezelf doen meid. heb je nodig!!!! Irritant he die bemoeienissen!!! tegenwoordig mag wijn niet meer omdat alles waar te voor staat niet goed is, maaaarrrr voor je hb is rode wijn nog steeds erg goed. 1 glaasje per dag werd vroeger voorgeschreven en dan die pleegzuster bloedwijn hahaa... maar bij mosselen in wijn is er na het koken geen alcohol meer over, die kookt eruit!! en dan nog vind ik niet dat het aan een ander is om voor jou te beslissen.. iemand informeren oke, maar laat iemand daar zelf een beslissing in nemen! Ntombi, leuk dat je er weer bent meid.. je gaat al hard zeg met je zw schap!! gaat hard he de 2e keer!! Anoesj, mijn hb was ook laag vanaf begin. 6.3, kan zijn dat het lager is in begin doordat je nog niet helemaal hersteld ben van vorige zwschap! sorry meiden, ben de rest ff kwijt!!! xx
5 weken na de bevalling mijn hb laten prikken en die was toen van 5.2 naar 7.4 geloof ik gegaan...dus wel redelijk snel omhoog gegaan gelukkig.. Ach we zien het allemaal wel...Maar heb het idee dat mijn hb wel gezakt is..
Oke dat is snel ja.. lekker hoor! hier was ie na 6 weken 6.0 en 1e controlle bij deze zwschap was ie 6.3 dus niet echt veel hoger hahaha
HIER qwa vallen maak het me niet veel uit haha ze is echt een ondernemend tornadootje en valt ook 10x per dag ze is echt een bikel ze huilt bijna nooit vande week rent ze opde stoep baf! valt ze op de voorhoofd ze staat op moet ik haar handjes schoonvegen en ze rent weer verder...me man en ik stonden elkaar echt raar aan te kijken hier vanimddag dus met haar ook op de box geknald dan gaat ze heel hard eraan hangen en dan voor naar achter oog kapot aan de zijkant dat was wel huilen...
Anoesj zou lekker laten prikken, misschien dat je daarom niet lekker voelt maar volgens mij voelt niemand zich lekker de eerste 16 weken! Gina ben die mensen ook echt zat haha, lichtelijk last van me hormonen geloof ik haha. Ja goed he creche!! Ik denk dat Amy dat ook wel heel leuk gaat vinden, die ziet mij straks niet eens weggaan, weet ik zeker! Als ik haar ophaal bij me moeder dan kijkt ze me niet eens aan haha, zegt ze alleen Bumba maar dat zegt ze nu tegen iedereen, word nog eens gek van die clown! Ze gaat naar de tv staan wijzen en naar de dvd wijzen net zo lang gillen om Bumba tot ik 'm op zet! Grrrrr ben 'm nu echt zat hahahhahaha
Wij hebben een jongetje in onze vriendenkring die dus echt overal om huilt...die ouders zijn ook de hele dag bang dat die valt, zo creeer je echt watjes denk ik dan. Tuurlijk vallen ze weleens heeeel hard dat ik ff moet slikken, vind het ook sneu als ze op haar hoofd valt maar af en toe vallen en opstaan hoort er nou eenmaal bij! Amy heeft ook blauwe plekken op haar billen aan de onderkant echt van het achterover vallen haha! En wat ze ook tegenwoordig erg doet is graaien aan d'r schaamlippen en voornamelijk als ze een poepbroek heeft...lekker hoor haha
Haha dat Bumba herken ik wel!! en teletubbies! als ik "ohoh" roep rent ie naar de tv en gaat ie zn stoel pakken want dan denkt ie dat ik teletubbies ga aanzetten hahahaha.... ach, hij vind het leuk en ik heb ff time out van mijn handenbinder! Noah valt ook veel en soms huilt ie wel meestal niet. Maar als ie een dag heeft als vandaag, sjago, dan huilt ie elke keer, gewoon omdat het zn dag niet is hahahahhah.. ikzelf heb er niet veel van.. behalve als hij op zn hoofd valt dan kijk ik altijd ff of alles nog goed is hahahah..!! Heb trouwens vandaag maar zelf zn haar geknipt. wachtte steeds op vriendin maar was het lange nu zat.. enne, mama is echt goed haahahahahaha... Enne, graaien ja dat heeft Noah ook uitgevonden.... heel leuk ahum!
Anoesj..geen idee van je hb maar je kan toch zo ff bij de ha langs gaan om te laten prikken..? Vallen..hier ook al zo'n stoere vent. Valt regelmatig en ik ben ook blij met Arnicaforce..dan is hij tenminste niet altijd blauw..haha..wonderspul!!
bumba... ben ik nou de enige die die clown niks vind? vind m zelfs n beetje eng voor kids.. Hier vind laura babytv leuker, vooral olivier de aap haha teletubbies mis ik altijd, sesamstraat vind ze niks aan. Sinds kort blijft ze overigens wel af n toe zitten voor de tv
ik ga weer even wat doen, was expres in bed blijven liggen, ben de hele nacht bijna weer wakker geweest ... bah voel me brak ervan!
Gatver Anas..weer een slechte nacht...vandaag 36 weken..vanaf volgende week mag de kleine komen!! T.v. Bumba is idd verschrikkelijk Anas..haha..ligt dus niet aan jou! Sesamstraat is hier wel favoriet maar het is zo'n vreemde tijd meenstal eten we dan. Verder vooral babytv. Hier net urine ingeleverd bij de ha. Dacht dat ik blaasontsteking had maar ze kunnen niks vinden. Heb wel medicijnen gekregen omdat ik in april al een nierontsteking heb gehad.
Ik kan die clown wel verschrikkelijk vinden maar zij vind 'm leuk en heb daar niet veel over te vertellen! Baby tv heb ik niet dus weet niet wat dat is. Sesamstraat is ook leuk en Teletubbies ook. Over eng gesproken haha die Teletubbies zien er ook niet uit! Hoor net dat Amy naar het kdv kan bij m'n nichtjes op school!! Helemaal leuk!! Iedere vrijdag dan, eens kijken hoe mama dat vind om haar voor het eerst weg te brengen!
Spannend Lafo. Kan de kleine meid die straks geboren wordt daar ook heen? En wanneer gaat ze Amy voor het eerst daar heen?