@ Danjo: Spannend !! @ Daam: Ik weet wel waarvoor het is, maar dat wil niet zeggen dat ik het er in dit geval mee eens ben ! Ik vind het levensgevaarlijk met Laura die speelt namelijk graag op ons bed. Als ze er af kukelt is het een flinke hoogte. En dan maakt die KV mijn bed maar niet op. Balen van die pijn zeg! En dat je niet komt werken lijkt me vrij logisch dat hadden ze toch ook wel van te voren in kunnen schatten????? Hier ga ik mijn kleine meisje eens halen! tot later!
Zo hele huis gestofzuigd, eten gekookt voor straks het eea opgeruimd aan babyzooi. knuffels gewassen. en laura opgehaald vna het KDv... Is nog altijd zo aan het hoesten! arm ding had daar weinig geslapen ook omdat ze zichzelf steeds wakker hoest!
Houden jullie kindjes ook zo van lezen trouwens? Hier zit onze gup regelmatig met een boekje in haar stoel hele verhalen te houden. Nu ook half aan het gillen alsof ze het verhaal aan mij wil vertellen schattig hoor
Evan houdt idd ook zo van boekjes. Ik heb er net toevallig weer 2 gekocht van de serie babyboekje..baby's eerste... Hij herkent alle plaatjes en weet ons dan ook te vertelen wat hij ziet. Helaas zijn niet alle boekjes Evan proef...er sneuvelen nog al wat boekjes..
leuk he mariska! Hier dikke dik, nijntje en ook volgens mij 2 boeken van baby's eerste maar weet t ff niet zeker. 1 van geluiden en 1 van dieren. Vind ze helemaal leuk. idd alle plaatjes benoemen enzo
irriteer me soms echt mateloos aan Laura met eten. Inmiddels eet ze al weken geen warm eten savonds. behalve heel af en toe wat vlees als het gehakt ofzo is. Zo ook vanavond kip, in dr mond en dan weer uitspugen en de aardappels en de groente die kijkt ze niet eens aan... vraag me wel eens af of dat ooit nog goed komt hoor, pfff
Isa vindt de Bumba ook niks. Hij is gek op de Teletubbies. Hij kijkt elke dagen samen met mij naar de Teletubbies..
Vandaag bij mc donalds geweest. Hij vertelde dat ik groot kans had om aangenomen te worden. Als ik aangenomen wordt krijg ik 8,49 euro bruto Ik zal echt blij zijn met dat bedrag. Maandaag hoor ik meer. Hopelijk word ik aangenomen!!!
Spannend Nazli...ik ga heel hard voor je duimen. Anas..hier best veel boekjes. Gastouder van Evan heeft ons laatst een tas vol boeken gedaan die haar kinderen niet meer lezen. Vervelend dat Laura zo slecht eet..lijkt me verschrikkelijk om te zien dat je kind niet wil eten. Lezen jullie al voor? Evan heeft het geduld daar niet voor.
Ja wij lezen hier wel voor is een onderdeel van het bedritueel. En alleen korte verhaaltjes hoor. De boekjes van Nijntje meestal. Nazli spannend hoor!!! Hoop dat je wordt aangenomen!
Leuk Daam, dank je wel. Je tovert een lach op z'n gezicht Ik vond het zelf ook makkelijker om in en uit het bed te komen toen het op bierkratjes stond (klossen konden niet bij ons). Jayden redt het wel om op het bed te komen, hij trekt zich op aan dekbed o.i.d.
Ik ga regelmatig naar de bibliotheek, maar daar haal ik alleen boekjes met dikke blz. De dunne blz. overleven Jaydens vingertjes/handjes nog niet. Heb Jayden ook lid gemaakt van de bieb, want dat is gratis. Zo heb ik ook wat anders te lezen. Maar hij is gek van "de grote brandweerwagen" en "de snelle racewagen" (twee boeken van de 'witte boekhandel")
tjee wat een boel is er geschreven zeg anas het is toch ook lekkerder voor jou als het bed verhoogd is. Ik heb er van genoten dat het hoger stond. ik heb net nieuws gehoord en in een ziekenhuis in hoorn geloof ik iseen gyn die niet goed werkt 4 kindjes zijn onder verdachte omstandigheden rond om de gboorte overleden en hij werkt nog gewoon niet eens geschorst echt te gek voor woorden ben er stil van. Sem gaat langzaam beter en beter de spruw wordt minder en hij is weer rustiger. verder weinig nieuws gr miriam iedereen fijn weekend
Miriam idd ik moest nog aan je denken het ging over het west fries gasthuis gisteren. Triest he als je dat hoort... bah Gelukkig gaat het met jou weer ietsje beter en de spruw bij kleine Sem ook! Je komt er wel kleine stapjes vooruit Bed verhogen vind ik helemaal niet geweldig hoor, ben zelf ook maar 1.61 dus bed is juist al snel te hoog. We laten het nog lekker ff laag dnek ik, tenzij ik me morgen weer bedenk. Nou meiden ik ga slapen, hoop althans vannacht een keer goed te slapen ben kapot! xx
Goedemorgen meiden! Nog leuke plannen voor vandaag? Hier wederom slecht geslapen, erg irritant. Ga zo meteen ff naar de winkel, gaan we een loopfietsje kopen voor Laura vind ze zo leuk hihi En t fietsje met duwstang is te hoog voor haar om op te klimmen dus dat duurt nog ff Vandaag met papa op de weegschaal.... mw weegt 9.4kg schoon aan de haak klein dus !
Hier redelijk geslapen. Gisteren maakte ze er een potje van en heb ik in Senna's bed geslapen omdat ik Mikki er toch niet uit mag tillen. Maar vannacht heb ik haar maar één keer gehoord: Heerlijk! Ik was wel steeds wakker als ik me om wilde draaien, maar de pijn is al iets minder dan wat het was. Ik hoop dat dat zo blijft of dat het snel nog beter gaat, maar we zijn op de goede weg!
Nagenoeg niet meer. Wel prop ik er nog een extra gaasje tussen voor de zekerheid. Waar ga je shoppen voor een loopfietsje? *bedenkt zich ineens dat er hier ook nog één in de schuur staat en haalt hem zo tevoorschijn voor Mikki*