Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

bij ons gaan ze pas vana 2 jaar naar de creche of is dit anders laf?

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

juist dat ja hahaha daam dacht hetzelfde als mij ;)
    ooomaar blijft ze hier dan op??? of die je haar als ze 2 is dan ergens anders weer? ikke niet snappe

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

auwts daam krijg de rillingen als ik lees gaasjes in wond proppen wahwha nou ben heel benieuwd naar het eind reslutaat , maar ik durf het hie rnoooit meer te laten doen hahaha

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Hoe gaat het nu Daam?
    Janny weet je zeker dat je nog durft ;)

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Kindje heeft het in ieder geval goed naar d'r zin, was ze al ingedaald?
    Ben je al een beetje nerveus voor de bevalling?
    Volgens mij ben jij hartstikke nuchter en denk jij daar niet eens aan ;)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat lief!!
    Nou dat doet Amy niet echt, alleen plaatjesboeken zijn leuk!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook daarom goedkope boekjes haha.
    Amy denkt altijd dat je overal op kan sabbelen....

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Voorlezen hier ook niet hoor Mariska, heb geen stilzitter dus dat komt nog wel!

Miriam gelukkig geen spruw meer, heb je dat gore spul gebruikt?
    Ja verschrikkelijk van die gyn, moet er even niet aan denken....

Katje om ons bed zit nog een frame dus daarom gaat het haar niet lukken voorlopig!

Janny balen van dat slechte eten, zou mij ook frusteren!
    9.4 kilo valt wel mee toch?
    Ze is ook niet zo groot toch?
    Mijn gup weegt maar 6 ons meer!
    Is soms ook een drama met eten maar ach geloof dat dat heel normaal is!

Fiona ik wil haar op het kdv zodat als ik straks weer ga werken ik in ieder geval plek heb, want alles zit hier bomvol en hele lange wachtlijsten plus dat mama het ook wel prettig vind als ze een dagje onder de pannen is en is ook goed voor haar ontwikkeling.
    Krijgt ze hopelijk eens wat tegengas!!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Verdorie heel verhaal getypt weer weg......

Gisteren dus wezen kijken naar het kdv waar ze geplaatst word, leuke groep, leuke leidsters.
    Zit in hetzelfde gebouw als de school van m'n nichten dus die mogen af en toe komen kijken als ze op de bso zitten.
    Ze was weer lekker pittig want ze wilde niet aangehaald worden door de leidster, ze hielden wel van pittige kinderen (jaja kom je nog wel achter haha)
    Maar ben helemaal blij en vind het heel spannend.
    Komende week intake gesprek, dan mag ze daarna 2x wennen een ochtendje en dan iedere vrijdag!

Daarna naar de Kermis, wat is dat duur zeg, was ff in een uurtje 20 euro lichter, maar ja de dames hadden het naar hun zin en Amy vond de draaimolen helemaal leuk!

's avonds met z'n allen uit eten geweest, ex schoonzus erbij en ging goed met Amy want die werd vermaakt en dan gaat het goed, helaas heb ik niet altijd een entertainmentteam tot mijn beschikking!

Ze lag pas om 21.30 op bed en vanmorgen om 08.00 wakker, mama heeft ook een lange nacht gemaakt want ging gelijk met me nichtje naar bed dus ben lekker uitgerust!

Vanavond gaat Amy daar logeren bij m'n nichten dus ben benieuwd, eerste keer, zal wel keten worden want ze liggen op dezelfde kamer, kan nooit goed gaan maar dat zien ze vanzelf wel haha.
    ik heb vanavond een feest van me tante die 45 is geworden en die heeft een zaaltje afgehuurd.
    Zal wel leuk zijn!

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Draaimolen vond Jayden ook super op de kermis van Alkmaar, maar niet dat het stopte en dat hij er weer uit moest, toen dikke tranen !

Veel plezier op het feest vanavond lafo:D

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja hoor ik durf nog wel, kan me herinneren dat ik na Laura aan mijn neus geopereerd ben weet je nog... daar zaten de tampons in mijn neus ;) hahaha brrrr en dan bedoel ik niet 3 cm maar 30cm ofzo getver

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Het zou me niet om die tampon gaan maar om de pijn zelf brrrr

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je Katje!
    Hier ligt alles nog op 1 oor, ga zo de auto eens uit stofzuigen!
    Amy slaapt al sinds 11.30, heel lang voor haar doen maar dat had ze ook wel nodig na gisteren!
    Ramon is ook maar gaan slapen die was ook moe.

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoe denk je dat je hoofd/neus voelt als ze hebben gebeiteld, geboord enz in je neus hahahahaha :)

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Geen idee haha, ik wil het ook niet weten maar net als wat jij zegt als je eenmaal bevallen bent dan kan je alles aan toch??

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heeft Laura geslapen in de buggy in leidschenhage ! van 1130 tot 1300 dus dat was wel erg lekker :)
    Doet ze anders niet, dus we hebben even heerlijk gewinkeld.

En heb een little people loop auto gekocht bij de bart smit hihi een brandweerwagen! Had nog een bon van 10 euro dus dat scheelde ook weer! Laura vind het helemaal leuk :)

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou inderdaad :)
    Maar denk toch ook dat ik not amused zou zijn met pijn in mijn been hoor..
    Net als bij de tandarts dat vind ik ook helemaal niks..

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ken die loopauto niet?
    Zag wel laatst bij de kruidvat een prinsessenloopauto van Disney, leek mij wel wat voor bij me moeder.
    Heb er zelf eentje van Fisher Price en die vind ze al maanden helemaal fantastisch.

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hmm, ik denk dat als ik moet kiezen tussen de pijn die Daam nu heeft (en nee, sorry Daam ik neem het niet van je over, maar ik denk wel regelmatig aan jouw pijn) en de pijn na een neusoperatie inclusief tampons in je neus...doe me toch maar het eerste. Ik heb een keer op tv (lol) gezien hoe ze dat met die tampons doen en AUWWWWWWW!!!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    haha daphne dat is idd geen pretje, maar bij mij was het geen correctie ok ofzo :) Maar werd er iets weggebikt van binnen en verkleind (concha resectie en septi reductie) was geen pretje nee, maar goed gelukkig wist ik pas hoe lang die tampons waren toen ze er uitgehaald werden 3 dagen later ;) hihi
    Wel erg irritant was toen nl ook flink verkouden etc en dat loopt dan ook allemaal te lekken GOOOOOR!

Deel Deze Pagina