Jayden heeft ook een loopauto van Fisher Price. Maakt hij niet veel gebruik meer van om mee te lopen, maar wel om mee te spelen (blokjes door vakjes, liedjes etc.) Zag vandaag een jongetje door het winkelcentrum zoeven op een loopfiets denk ik dat het was. Ging heel snel en hield zichzelf goed in evenwicht. Was denk ik 2,5 jaar ofzo...
Laura heeft niet eerder een loopfiets gehad omdat ik wilde dat ze eerst goed kon lopen voordat ze wel achter een karretje ging trippelen. Nu ze goed loopt vind ze al die fietsjes en karretjes leuk. Ze is vooral bezig iets inde stoel te stoppen en er op en af te klimmen Maar ze vind het gelukkig wel heel leuk. En nr 2 kan er ook nog mee spelen dat is wel zo handig Daarom is de loopwagen ook niet knalrose hihi
Janny, jakkes hihihihihi Ben hier trouwens flink neuzen aan het poetsen de hele dag.. het loopt er bij Fay constant uit, en bij Sam net iets minder vaak. Maar als ik niet snel genoeg ben gaan die handjes naar de neus toe en dan even lekker alles uitwrijven ieeeeks
Wij hebben een loopautotje voor Fay en een Bobcar van Little Tykes (modelletje politieauto) voor Sam. Alleen wil Fay dus constant in die politieauto, dus regelmatig bonje hier. Sam stond van de week bij familie van ons ineens op een step.. wist niet dat ze dat kon hihihii.
Goedemorgen, Waar hebben we het over..hahaha...tampons in de neus of de kousen van Daam... Anas..beetje geslapen vannacht? Loopauto..hier 1 van Cars...al gekregen van sinterklaas. Nu staat hij heel zielig in een hoekje en Evan kijkt er niet meer na om. Loopfiets heeft Evan ook maar gebruikt hem niet vaak. Als hij buiten is wil hij graag in de zandbak of hij is verdwenen naar de fruitbomen/struiken en pikt daar fruit of bessen of bramen. Hier is volgens mij de elende begonnen van de laatste 4 kiezen. Evan is helemaal uit zijn doen en heeft rode billetjes. Dat had hij ook altijd bij de tandjes.
Ahhh Mariska, hopenlijk komen de kiezen snel door. Hier nog niets te zien ... Vannacht ( ging om 1 uur naar bed) maar 1x wakker geweest heeeeeerlijk Heb mijn bed toch maar omhoog gezet, en heb nu een opstapje bij het bed gezet. Laura kan daar op zich wel mee op en af, nu maar kijken hoe het gaat. Ben een beetje bang dat ze dr nek breekt. Vooral het er af gaan is lastig want dan is ze vergeten waar het trapje staat !
Ja hier hetzelfde. Iemand een tip hoe je een dreumes de neus leert snuiten? Ik veeg 'm wel af, maar het loopt er uit. Inderdaad, als de handjes erbij komen...dan gaat het 'all over'. Heb wel zo'n neuszuigertje, maar dat werkt toch ook niet het beste. Nog een ego-berichtje: Jayden slaapt er slecht tussen de middag vooral... het kan toch niet nu al zijn dat hij z'n middagslaapje niet meer nodig heeft? Dat hebben ze toch zeker tot een jaar of drie? Hij is dinsdag pas 16 maanden. Huilen, huilen als hij er in moet, waarschijnlijk heeft hij gewoon geen zin om te gaan slapen, maar we zien gewoon aan 'm dat hij moe is. Ik vind het echt lastig dat gehuil, om naar te moeten luisteren... probeer dan wat anders te gaan doen, zodat hij in elk geval een x minuten huilt voor ik naar 'm toega...
Lekker hé een goede nacht!! Evan werd pas om kwart voor 9 wakker. Heerlijk hoor zo'n wekker als je vrij bent. Nu wil hij alleen niet slapen..nou ja we zien zo wel ff in de auto. We gaan zo op verjaardag bij vrienden. Hun 2ling is vandaag 9 geworden..
Ik weet niet hoe je het kunt leren, ik weet dat Fay het al een tijdje doet, en Sam die kan het nu ook, maar niet toen ze zo oud was als Fay nu is. Je moet ze vertellen te blazen door de neus. Ik doe het wel vaak met het neuszuigertje bij Fay, bij Sam werkt het niet meer. Snuiten is namelijk helemaal niet zo goed. Fay wil ook niet fatsoenlijk slapen tussen de middag, maar ik laat haar gewoon een tijdje liggen tot het echt niet meer gaat.
Wat is het rustig hier... Neus snuiten..geen idee hoe je dat moet leren. Evan heb ik om half 8 op bed gelegd en hij is gelijk gaan slapen. Ik heb druppels gegeven voor de tanden en tandvlees ingesmeerd. Hij kwijlt erg en zit steeds met zijn tong over zijn tandvlees...1 geluk hierna zijn we er vanaf!!! Ga op bedje..morgen weer werken...
katje kan het niet zijn dat hij op het moment dat jij hem brent hij niet moe genoeg is? misschien kun je eens een uurtje later proberen hem naar bed te doen? Je weet maar nooit.
Euhm, Fay is vanavond om 19 uur naar bed gegaan (misschien kwartiertje later) en die is pas een kwartier geleden gestopt met kletsen/mopperen
Hey meiden, Makkelijk bijlezen zo haha! Mariska succes met de tandjes van Evan! Janny toch maar een hoog bed haha. Dan laat je haar toch niet op bed klimmen, doe je haar zelf op bed. Neus snuiten nou op zich is Amy bijna nooit verkouden alleen nu toevallig een aantal dagen een loopneusje maar valt mee met de hoeveelheden. Loopauto word hier juist intensief gebruikt, ze zit erop en gaat heel de kamer ermee door! Katje we hebben dezelde denk ik! Ben ook blij dat ik 'm al een tijdje heb en straks ook leuk voor nummer 2. Gisteren Amy dus uit logeren geweest, ging niet zo geweldig wat ik al dacht, mevrouw wilde niet slapen en 's nachts werd ze ook weer wakker. Schoonzus heeft haar tussen in genomen,iets wat ik dus nooooooit doe (alleen bij ziekte) en is na 1,5 uur klieren weer gaan slapen maar ze was bekaf vandaag. Ze wilde vanavond ook niet slapen maar daar trap ik niet in, na een tijdje viel ze in slaap. Je kent je eigen kind het beste en het is ook moeilijk voor een buitenstaander om jouw regels te hanteren dat begrijp ik ook wel. Feest was leuk, was pas 02.00 thuis. Helemaal kapot maar heb uitgeslapen tot 11.00 Morgen naar Gina en Noah, we blijven daar een nachtje logeren. Schijnt een leuk bungalowpark te zijn dus we vermaken ons wel!
Hoi Juud, leuk morgen naar Gina doe d'r de groetjes!! Vervelend dat het logeren niet zo goed ging! toch moeilijk dan he! Laura heeft nog nooit tussen ons in geslapen, dat wil ze helemaal niet gelukkig hahaa Ja bed staat toch hoog en moet zeggen dat het me wel bevalt ( toch wel) Laura er op zetten dat kan, maar het er dan af gaan blijft ook link he .. Laura heeft de neiging om te springen en zich vooruit te laten vallen etc lekker wild te doen dus, alleen normaal was ons bed heeeeel laag, en als ze evt dan viel was t niet zo erg.. Nu echter valt ze bijna een meter omlaag voor mijn idee. Nou ja we zien wel. De deur naar onze slaapkamer zit dicht nu, dus ze kan er idd niet meer alleen op. Meiden ik ga zo weer eens naar bed ( alweer hihi) en morgen controle bij de gyn!
Juud heb het idee dat het zoiezo wel beter gaat als toen bij Laura Toen had ik nu al veel meer klachten, dus misschien gaat alles wel goed. Ik zag je net op msn, maar ik kan je niet aanspreken, kreeg ik een foutmelding.. wil je niet meer met me praten boehoehoe Nee meid geniet ervan morgen! doeiii
Nou heb 'm nu pas aan staan dus weet niet wat er net fout ging....maar je zal wel onderhand op je bedje liggen!
Loopauto, Isa is er gek op. Hij zit er op en rijdt door de hele kamer. Hij tilt het met moeite ook op. Ik zie de 4 kiezen doorkomen. Maar gelukkig is hij weer normaal.
Nazli wat leuk , hier tilt Laura ook het karretje op hahaha HOe gaat het met je? Heb je wat gehoord van de Mc Donald? En gelukkig maar dat Isa weer is opgeknapt. Hoe gaat het in NL, mis je je man niet vreselijk!