Bij Laura voel ik toch echt nog een ruitvormig zacht plekje hoor, volgens mij gaat die laatste pas dicht als ze 2 zijn ?
Heb even gekeken op wikipedia. Bij baby's vormt de fontanel een kritieke plek omdat de hersenmassa erachter veel minder goed is beschermd. Bij het volgroeien van de schedel wordt de fontanel gesloten. De fontanel groeit compleet dicht bij een leeftijd rond de 12 tot 18 maanden Die is bij Laura dus nog open
bij de 14 maanden check hier alles alweer dicht kan je nagaan hoe snel dat dicht groeit, over een paar maanden bij Laura dus ook en ik moet nog ontbijten Janny dus geen plakpoep verhalen ja haha
Ik moet in oktober voor de check up v Laura, maar even vragen. Bij laura is t echt nog n flinke ruit die je voelt. sorry zal geen vieze verhalen meer vertellen hihi
Heb nog geen nieuwe afspraak gekregen bij het cb, doen ze per post, zal wel november worden dan. Ze is nog geen 18 maanden dus mag toch nog! En heb me ontbijt binnen dus je mag weer beginnen met je plakpoep verhalen haha. Ik ga nu starten met me huis overhoop halen en weer opruimen. Tot straks!!
Wat gek Juud dat ze dat via de post doen, wij moeten gelijk een nieuwe afspraak maken. Is ook wel zo handig want dan kun je er rekening mee houden met werk of andere afspraken. Plakpoep verhalen haha ja sorry, maar net had ik weer zo'n luier .. net alsof ze zand heeft uitgepoept met van die hele kleine korreltjes, heb wel 6 doekjes nodig hahaha
Hier heb ik wel al 2 wassen opgeruimd dat weer wel verder nog niks gedaan Wil wel stofzuigen maar daar is Laura doodsbang voor dus dat schiet niet erg op
Overigens schrok ik me net dus echt dood he.. Laura wa sop ons bed aan het spelen terwijl ik de was aan het opruimen was, Op gegeven moment sta ik aan de helft aan de kant van mijn man... En jullie raden het al ws... Springt ze toch opzij en valt ze dus aan mijn helft van het bed af... Ik greep haar nog net bij haar been .. Hing ze daar ondersteboven te bungelen.. Schrok me dood. Want ze ging met kop voorover zo 90 cm naar beneden brrr stel dat ze zo gevallen was op dr hoofd!! brrr
Zo Janny wat een raectievermogen nog! Goed dat je haar hebt kunnen redden. Ja deze controle doen ze dan weer per post, normaal nooit... Hier de benedenverdieping bijna klaar maar heb een beetje oponthoud gehad, werd iedere keer gebeld. Vrienden van ons hebben gister een zoontje gekregen genaamd Jip, niet mijn smaak qua naam. Wel iets voor hun. Zij zou eigenlijk ingeleid worden met 42 weken + 1 maar die avond ging het toch rommelen, uiteindelijk wel een zware bevalling maar ventje was ook 54 cm lang en 3860 gram. Toen belde het kdv dat ze volgende week vrijdag plek hebben dus dan gaat ze voor het eerst, zoooo spannend. Ze is er echt aan toe, maar voor mama toch wel slikken. Vrijdag intake gesprek. Ik ga weer verder!!!
Sorry van al die namen door elkaar halen....ik ben er 1 van de gezichten en niet van namen..haha Fontanel is hier al wel dicht..bij controlle van 14 maand was dat zo. Cb maakt hier afspraken als je daar komt.. Wat een reactie, Anas..pff... Lafo..gefeliciteerd met een baby in de vriendenkring!! Jip is ook niet dat ik denk van joh wat leuk..maar goed gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Ik kan nog wel meer van dat soort namen bedenken. Volgende week al naar kdv..spannend!! Hier alles ok...begin weer aan een paar spannende dagen..rot nod ook..
Mariska kan me indenken dat het weer spannend is. Wat denk je zelf? Hoop dat het raak is!! Jip is ook niet mijn smaak, net als pepijn ofzo vind ik ook niet veel.. maa rik hou ook niet van namen zoals storm en beer enzo... hihi gelukkig hebben we allemaal een andere smaak Spannend Juud het kdv, toch weer een nieuwe stap in het leventje van Amy en jou! Ik heb Laura net op bed, pffff kleine draak was aan het spelen en doen, wilde ondanks dat ze doodmoe was dus niet gaan slapen. Was ze dr halve bed aan het verbouwen haha En ja idd reactievermogen he En dat voor een zwangere... maar ikz al jullie zeggen toen ik daar zo op bed lag vond ik het beduidend minder grappig dan nu ... schrok echt heel erg.. bah Nou hier net even stofgezogen en een wasje aangezet is dat ook weer klaar Juud ga jij een dubbele kinderwagen kopen voor als de 2e er is? en zo ja wat voor 1?????
Vanmorgen naar de vk geweest..allemaal weer dezelfde vragen als bij de eerste mja hoort erbij he... Ik moet deze keer in het ziekenhuis bevallen ivm bloedverlies bij Aydin, dus ben erg opgelucht..Wordt het gelukkig ook allemaal vergoed... Bloedruk was ook netjes... Liever hebben ze dat ik pas met 12 weken een echo laat maken...Maar dan moet ik nog 4 weken wachten...Duurt me veel te lang..Bij Aydin heb ik hem gehad met 10+4 en zag je alles heel duidelijk...Dus hoop dat ik wat eerder terecht kan... Mijn vriend heeft net een verstandskies laten trekken..Gelukkig ging het wat makkelijker als bij de vorige kies en heeft er nu niet zo'n last van... Vanavond op kraamvisite bij een collega...Weer een ukkepuk vast houden...en denk dat ik dan ook maar ga vertellen dat Aydin een brusje krijgt..Gelijk alle collega;s in 1 keer.. Wat een valscenes in een keer zeg...Gelukkig bij alle kids goed afgelopen... Ik weet niet of Aydin zijn fontanel al dicht is...Kan niet echt wat meer voelen dus denk het wel... 11 nov moet Aydin weer naar het CB.. Aydin ligt op bed, dus even lekker niksen...Vanmorgen erg misselijk, paar keer boven de pot gehangen, maar niks hoor... Volgens mij gewoon even wat verkeerds gegeten..
Nou ik werd vroeg in de ochtend echt gek van isa. Hij werd om 5 uur huilend wakker, dat deed hij een paar keer, heb ik hem in bed bed gelegd en mijn moeder kwam kijken. de licht van de gang stond aan, dat scheent recht op ons, isa deed zijn ogen open en dan bleef hij klaarwakker, ik had echt nog slaap, kon mijn ogen niet openhouden. Ik werd boos op mijn moeder. Mjn moeder is terug gaan slapen. Ik en isa slapen samen in de kamer van mijn broertje. Dus hij riep anne (=mama in het turks) achterelkaar. Om 6 uur begon hij mam te roepen. Dat zegt hij als hij honger heeft. ik heb maar een flesje gemaakt en na een paar minuten sliep hij weer terug. Maar heb hem maar alleen in de kamer gelaten en ik bn in de kamer van mijn zusje gaan slapen. Hij werd weer terug om half 11 wakker.
Hebben jullie geen naambordje Nazli hihi Lijkt me wel grappig al die zwangeren of mamas met kids die alleen door nazli geholpen willen worden
Hier toch ook wel een beetje spanning, morgen is mijn 1e lesdag ! Pfff moet er nu al aan wennen van 9 tot 1630 in de schoolbanken. moet ik voor 8 uur weg, want ik moet naar Leiden in de spits pffffffffffffffffffffff
Anoesj ik zou gewoon die echo eerder laten maken als jij dat wilt. Ik weet niet of je ook nog een combinatietest wilt laten doen met 12 weken, dat is namelijk volgens mij de reden dat ze t later willen doen dan kunnen ze 2 dingen in 1 doen Maar ik zou als ik jou was ook willen weten hoe en wat!