hey ik ga isa in bed doen. Ik ben morgen vrij, ik hoef pas zaterdag te werken. Kom morgen nog wel lezen. Ik ben ook moe. Al 2 jaar ofzo niet gewerkt, dus het is lichamelijk vermoeiend nu. Moet er nu nog aanwennen. Maar het werk is echt leuk.
Daam dat ligt aan een probleem met de zwangerschapspagina niet aan wel of niet schrijven Het staat wel ergens op de site vermeld, ik zal t even opzoeken.
Ok dit is het probleem volgens de site : Storing Hotmail, Live en MSN Hoi, Momenteel is er een storing bij Windows Live Hotmail waardoor emails verstuurd door Zwangerschapspagina naar Hotmail, Live en MSN adressen niet aankomen. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Waarschijnlijk worden er door Zwangerschapspagina te veel emails verzonden en worden daarom onze emails geblokkeerd. Dit kan komen omdat er wellicht nog steeds abonnementen lopen van leden die al lang niet meer op Zwangerschapspagina komen. Om dit te ondervangen zijn alle abonnementen verwijderd. Wil je toch emails ontvangen zet dan even een ander emailadres in je profiel, en mocht je niet weten hoe of lukt het niet, laat mij dat even weten dan kan ik het voor je doen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Lotte En dit de oplossing: Hoi, Je kunt gewoon een nieuw abonnement aanmaken De instellingen worden niet automatisch terug gezet. Om een abonnement te nemen ga je naar het betreffende onderwerp toe, je klikt bovenin op onderwerp tools en selecteert abonneren op dit onderwerp. Dit bovenstaande is dus uit het draadje dat lotte ( beheerder) ergens hier gepost heeft opd e site... Ik ga het zo maar even proberen Lotte
Goedemorgen, Ik maak geen gebruik van die abonnementen, dus heb ook geen probleem hihi. Gesprek met het kdv gaat niet door, ze hebben het te druk (staan alleen) Nu dinsdagochtend. Word een beetje gek deze week van afspraken die niet door gaan of dingen die anders verlopen dan ik wilde. Ben vandaag ook niet vooruit te branden.... Ga straks nog even meetukken met Amy als dat lukt en mag van haar. Janny succes bij de tandarts!
Anas..succes!! Lafo..vervelend dat afspraken niet door gaan..ik kan daar heel slecht tegen. Nalzi..hoeveel uur per week ga je werken? Hier een ventje die geen kleren aan wou..drama..nou dan niet maar toen hij naar buiten wou wou hij ze wel aan. Gisteren eens gekeken op de site van de gemeente hier voor een peuterspeelzaal en wanneer ze daar heen kunnen. Hier kunnen ze met 2 al heen...dat is al over 7 maand....over 3 weken naar cb en dan eens aan de verpleegkundige vragen.
Miriam heel veel plezier, het is ook heerlijk weer, alles goed met Sem? Mariska leuk psz, zal Evan wel leuk vinden, hier moet je al inschrijven met 1,5 jaar.... Amy d'r meubels komen dinsdagmiddag, jipppiiieeeee!! Kan ik weer vooruit!!!!!!!!! Was ook vergeten me kraampakket aan te vragen....ben echt overal laat mee.....
Nou Juud, het is dat je het zegt, moet kraampakket ook nog aanvragen! hahahaha.... ben ook heel laat met hoop dingen deze keer. Hebben wel gisteren besloten hoe we de babykamer gaan doen! We gaan woezel en pip dingetjes kopen en vragen. Dus zachtgeel op de muren (blauwe lambrisering laten we) en dan behangrand van woezel en pip en dan kijken voor allerlei aankleding (anel heeft hele lijn nu) dus helemaal leuk!!!! Hmmm beetje jammer van al die afspraken meid... heb je ineens niks te doen, irritant he! Joepie, dinsdag je meubeltjes, ben benieuwd meid! kom gauw jouw kant op.. wil wel zien natuurlijK!!! Hier kwam ik daarnet de verloskundige tegen die Noah zn bevalling heeft gedaan, mens herkende me geeneens.. heel verhaal tegen me houden maar geen idee hebben wie ik ben. Is dat schandalig of niet.. ben zoooo blij dat ik nu bij een andere zit!!!!!!
Ik heb hier ook veel van Woezel en Pip, Gina. Ik vond alleen hun boxkleed niet handig. Miriam..veel plezier!! Lekker pronken met je ventje! Lafo..geen idee wanneer je hier moet inschrijven..zullen ze bij cb wel weten en anders ga ik ff bellen. Ik denk ook dat Evan het erg leuk zal vinden hij is erg leergierig..hij spreekt inmiddels al wel 3 woorden achter elkaar en die dan ook nog bij elkaar horen.