Ja knap hoor van Evan, hier ook vriendin haar dochter is van april 2008 en die zingt al liedjes...echt bizar...die kan zich echt goed verstaanbaar maken! Woezel en Pip helemaal leuk Gina, tis dat ik alles al gekocht heb voor je haha daar ben ik al wel heel snel in (vind ik leuk om te doen kan je wel merken haha) Ja dan moet je echt eens hier komen, als het helemaal af is, mag ook eerder hoor haha.
Pfff hoor Amy alweer, die heeft ternauwernood een uurtje geslapen... Straks maar naar buiten, boodschappen doen lekker even frisse neus halen. Daarna langs me schoonvader, het gaat gelukkig best aardig met me schoonmoeder.
Hier zingt Evan..deze vuist...en poesje miauw. Leuk dat Amy haar meubeltjes komen..ik ben benieuwd wat ze er zelf van vindt.
OOOOO Juud lekker zeg eindelijk de meubeltjes kun je je weer helemaal gaan uitleven Gina Woezel en Pip is echt schattig! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Wat eens tomme doos zeg die VK! Evan is echt heel snel met zijn taalontwikkeling! hier alleen maar losse woordjes hoor. Soms wel onverstaanbare opeenvolging van gebrabbel maar dat is geen zin hihi En zingen nee dat gaat echt niet lukken hahahaha Verder krijg ik nog steeds geen mail van de site grrrrrrrrrrrrrrrrrr
@ Miriam Shop ze!!! Lekker leuke dingen kopen en jezelf ook niet vergeten he! @ Juud wat irritant die afspraken die niet doorgaan! peuterspeelzaal dat lijkt me hier geen goed idee, althans vanaf 1 febr gaat Laura en haar broertje 2 dagen naar het KDV, als ik dan ook de PSZ doe dan is het denk ik wel wat veel.. toch?
heee ik kreeg weer mail van de ZP Ach heb niet het idee dat het CB daar een goede tip voor heeft eerlijk gezegd. .. heb niet echt een hoge pet op van de medewerkers daar ( sorry)
Jammer..ik vind vooral de verpleegkundige erg goed en leuk. De arts niet zo...hij is een buitenlander en vraagt elke keer hetzelfde en zegt ook iedere keer het zelfde. Verpleegkundige neemt hier alle tijd voor ons en in het begin is ze zelfs hier een keer extra geweest toen Evan maar honger bleef houden en ik het niet meer wist..
Ja ik moet het ook wel wat nuanceren, de verpleegkundige is onwijs aardig en leuk. Maar echt tips had ze vorige keer ook al neit. De artsen, die hebben gewoon echt geen idee. Ik weet wel dat ikd aar vorige keer alles zat te vertellen, ook wat ik al gedaan had. ( kleine porties, appelmoes etc ) ging ze als tips hetzelfde opnoemen... met andere woorden ze luisteren niet echt
Zo ben weer thuis, uiteindelijk was het nog een aardige dag vandaag! Amy ligt net op bed, die had niet veel trek, werd natuurlijk moe vanwege dat ene uurtje slapen vanmiddag. Janny ik heb straks hetzelfde als jij 2 dagen kdv en vroeg mij af of ik dan de psz nog moet doen...geen idee wie me daarin raad kan geven eigenlijk. Misschien vraag ik het wel aan het cb, tegen die tijd als die tweede dag erbij komt zal Amy wel een jaar of 2 zijn. Janny 37 weken alweeeeeer ongelooflijk!!!! Echt cliche maar tijd gaat snel haha. Hoe was het bij de tandarts? Iemand nog leuke plannen van 't weekend?? Hier gaan we morgen met d'r nichten en me zwager (ze hebben de ruzie bijgelegd....ik zeg niets...) en diens vriendin naar festiviteiten vanwege jubilieum van ons winkelcentrum, heel veel dingen voor kinderen en braderie, mini kermis, Zandkasteel komt optreden dus een meet en greet met koning Koos zit er wel in haha (voor de mensen die het kennen die weten wel wat ik bedoel) En voor de rest het gebruikelijke; weekendboodschappen etc.
Veel plezier bij koning Koos.....als zijn neus maar niet gaat kriebelen.. Ik moet morgen werken van half 6 tot 1. Morgen verder geen plannen. Zondag gaan we naar een bos (boomkroonpad) waar ze van alles te doen hebben..roofvogelshow, herfstmarkt e.d. en het wordt goed weer..heerlijk dat na zomeren..
Ja lekker he Mariska het word 25 graden, dat is zeker lekker weer!! We mogen dit jaar ook echt niet klagen, veel plezier morgen!
hier morgen naar de vlietdagen, als het mooi weer is althans Even bootjes kijken bij de vliet! bij de tandarts, vooral tandsteen verwijderd, de rest staat in de planning voor november plaatsen van 2 kronen brrrr
Ik lees ook wel eens in andere topics zonder te posten hoor...jullie niet @woezel en pip; hebben we hier ook veel van. Jaydens geboortekaartje was daar ook van ! En hij valt elke avond in slaap met het muziekdoosje van Woezel & Pip
o ik heb heerlijk gewinkeld en veel gekocht hihi tjonge jonge wat een boel 6 pakjes voor sem maatje 56 hadden we nog niet 2 vestjes een vest voor mij 2 shirts voor mij kleurtje voor in mijn haar hebbedingetjes kaarsen voor danique* op de begraafplaats we hebben heerlijk gegeten tussen de middag op terras Sem was voorbeeldig echt genieten genieten genieten moest nog twee kado's kopen ook gedaan dus echt geld over de toonbank gooien heerlijk hihi
Hopen dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven voor de meubels, want je hebt toch een afspraak bij het kdv?
Wil je nog wat dingen hebben voor aankleding verder? Ik heb nog wat box-spulletjes (oa. muzikmobile) mag je als je wil overkopen voor een leuk prijsje hoor, kijk maar.