Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Haha ben er ook wel blij mee...Vorige zwangerschap begon met 8.4 en zakte naar 6.5 met 30 weken...na de bevalling nog maar 5.2 ivm bloedverlies...
    Moet nu gelukkig ook in het ziekenhuis bevallen, Geen zorgen meer dat ik later alsnog heen moet...

Hoe lang heeft het trouwens bij jullie geduurd voordat de placenta eruit kwam?
    Bij mij 1,5 uur...Nu ik eraan terug denk is dat eigelijk absurt, omdat je na 1 uur na de ok moet...Maar had toen geen bloedverlies dus was niet nodig...:S Nee 1,5 uur aan je buik lopen duwen en trekken aan dat ding wel zeker :S...Daarna dus wel bloedverlies...Nou als dat weer zo gaat, sta ik erop dat hij er na een uur uitgehaald wordt..

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0

Hmmm een gokje hou ik wel van:p
    Ik gok 27 september

3. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    De misselijkheid komt en gaat...
    Erg vervelend, aangezien nog neit iedereen het weet...
    Volgende week gaan we het mijn ouders vertellen...Ik vind het wel leuk om Aydin een t-shirt aan te doen met...
    Ik ben stoer, want ik wordt grote broer ofzo...

Mijn collega's reageerder allemaal erg leuk...en sommige hadden het al gedacht hahaha..Zoals ik ook al dacht:p

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Anoesj wel gek he als je doordat je je beroerd voelt het eerder moet vertellen als dat eigenlijk de bedoeling is. Ben benieuwd hoe je familie reageerd! Spannend

Miriam klinkt alsof je weer een stuk beter in je velletje zit. Lekker hoor dat je zo aan het genieten bent met Bart en Sem.
    Ik snap dat bord van die vriendin in de tuin ook niet, wat was dan de reden van dat bord?

Mariska hoe voel je je??? Heb je al gekke klachten? morgen ga je toch testen? Spannend hoor!

O en Miriam Daam had het e.e.a van woezel en pip te koop voor weinig ;) en Gina gaat de kamer van de beeb in woezel en pip thema doen.

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Zo dan... nou ik begin gewoon hb met 6.2 dus kun je nagaan waar ik eindig meid.. wees er maar blij mee!!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen Gina!
    Voel je je al wat beter ??

Hier is mijn hb ook 6.5 MET medicijnen

7. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zoo, dat is indd laag...Is er ook een oorzaak voor dan dat je al zo laag begonnen bent? Of is dat nog van de eerste zwangerschap?

Vind het weer erg spannend indd om het te vertellen aan iedereen...Maar ik verwacht allemaal leuke reacties..Alleen aan mijn zus vind ik het wel moeilijk...Zij willen ook erg graag een kindje, maar wil nog niet lukken...Moet zeggen dat ze er ook niet echt veel aan doet...Maar toch, had het wel leuk gevonden als zij ook een keer goed nieuws kon vertellen...:S

8. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zoonlief gister weer naar de kapper(oma is kapper) Geweest..Weer een lekker kort koppie...En hij begint er al behoorlijk aan te wennen haha, bleef netjes in de stoel zitten..Wilde alleen de cape niet om, dus de haren zaten overal..

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Oehhh morgen bellen voor een echo...hopelijk kan ik dan volgende week terecht:)

10. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ga even naar buiten met Aydin...kan hij even lekker rennen

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hmm nog niet echt.. zit niet meer verstopt maar heb wel een hoofd vol watten nog hahahaahah..!!! ach, komt goed, het is maar een kouwtje! Hoe is t met jou?? alweer 37 weken geweest pfffff... schiet op he! zat me net te bedenken dat k nog maar 2,5 maand hoef te werken.. dat is ook al zo snel!!!!! dat vliegt voorbij als je in ritme van alledag weer zit!

Miriam, je klinkt heerlijk opgewekt meid, fijn!!! wij gaan idd woezel en pip in de kamer doen. leuke bangrand en knuffels, muursticker en de verzorgingsspulletjes enzo.. errug leuk!!!!!

Anoesj, nou ik heb een afwijking in mn bloed waardoor ik al een wat lager hb heb, maar ook na de vorige zwschap is ie nooit helemaal weer op niveau geweest.. momenteel is B12 de boosdoener die zit extreem laag en ik neem dan ook tabeltjes in met 100.000 x de dagelijkse hoeveelheid! moet van de week prikken en hoop dat het effect heeft gehad!

Spannend trouwens Anoesj, hoop dat je idd heeeeel snel terecht kan! spannend hoor je familie vertellen... tja jammer idd van je zus!! maar wat je kun je er precies aan doen dan??? hihi.. wij hebben er ook niks voor gedaan alleen, nou ja, het noodzakelijke hahahahaha!!!

Mariska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 bijna testtijd!!! heb je al wat//??? nog geen ongi???????

Juud, alles goed bij jou? leuk weekend gehad?? leuk hoor dinsdag alles tegelijk binnen! je bent dan toch niet alleen he want ik neem aan dat je niet met meubeltjes gaat zeulen!!!!

Hier is Noah gelukkig gezelliger als gister.. gisteravond duurde het een eeuwigheid voordat meneer ging slapen.. bleef maar huilen. ws zn neus die iedere keer verstopte bij het liggen. op gegeven moment zetpilletje gegeven, neusje weer uitgezogen en spray erin, ff op schoot tot rust komen en toen ging meneer een half uur later slapen.. zo sneu!!!! vanmorgen wel kwart over acht pas wakker dus dat was wel weer lekker!!

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hier was de placenta er binnen een kwartier trouwens geloof ik.. ik kreeg gelijk nadat Noah eruit was een spuit in mn been en daarna werd er aan de navelstreng gestrokken (heel irritant gevoel trouwens) en toen kwam de placenta (wel scheurde mn navelstreng omdat mw eraan liep te trekken) dus gng vrij snel!!!!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina fijn dat je je al weer wat beter voelt! En dat Noah zich ook weer wat beter voelt.

Placenta ging hier volgens mij wel heel snel, volgens mij kwam die vlak na de geboorte van Laura. Vond het er ook vies uitzien. Ik had nog zo bedacht niet naar die placenta te kijken, toch gedaan natuurlijk vond het net een aangespoelde rode kwal :D:D:D:D:D:D hihi

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ohh oke, Nou hoop indd dat het effect heeft gehad...Want een laag hb is ook niet fijn...

Nou ze willen wel graag...Maar mijn zus heeft wel overgewicht en is een stevige roker, haar vriend ook...En ze gaan ook niet naar de dokter om te kijken of alles wel goed is...Daar schaamt ze zich denk ik voor...Wel erg jammer...Maar ja, wel lastig...

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Hier trouwens ook van die gemene prikken gehad voor de placenta...2 heb ik er gehad, maar geen effect...En indd aan de navelstreng trekken, dat voelde echt raar...De gyneacoloog heeft hem er met geweld uitgetrokken naar mijn idee haha...

Kom ik er net achter dat ik geen brood meer heb...Dus maar even naar mijn ouders om brood te halen haha...Hoezo dommmmm

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hoe lang is je zus al bezig dan?? ik heb ook overgewicht en zowel man als ik zijn stevige rokers (nu minder) maar beiden keren zo zwanger hoor.. zegt ook niet alles... hoop voor je zus dat het snel lukt!!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja natuuuuuuuuuurlijk mag dat net als stippel, stoppel, dimmel, dommel dip en dap weet ik veel wie nog meer, we zijn net de TROS de grootste familie van Nederland......

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier nog niks...geen bloed en ook geen klachten hoor..duivels zullen vandaag nog wel komen..

Anousj...leuk zo'n shirtje..ik zag za laatst liggen bij de prenatal in Groningen. Lastig voor je zus...wij zijn 2 jaar bezig geweest voor Evan en op een gegeven moment heb ik de knop omgezet om dan maar blij te zijn met elke baby in de omgeving. Gelukkig had ik bijna niemand om me heen die toen zwanger probeerde te worden. Nu willen vrieden van ons ook een baby en het lijkt me nu wel moeilijk als zij zullen vertellen dat er kleine zou komen aangezien hij zijn halve leven flink aan de wiet zit, zal het hard bij me aankomen als ze vrij snel zwanger zouden zijn...

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo hier alles ok, we zijn het huis aan het schrobben, straks komt schoonvader voetbal kijken.
    Net een stuk gewandeld, iedere dag even een frisse neus halen.
    Vanavond komt me schoonmoeder eventjes oppassen, mijn ouders zijn 34 jaar getrouwd en we gaan uit eten.
    Zonder Amy want met is niet te doen meer!

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders...34 jaar!! Veel plezier, Lafo.

Deel Deze Pagina