Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Pff Lafo..ik word al moe als ik lees hoeveel afspraken jij wel niet hebt..
    Anas..ik ben benieuwd hoe jou het afgaat met 2 kids..nog ff meid en het is zover.

Hier erg gelachen op EHBO cursus..zal zo manlief nog ff op de vloer leggen om te oefenen..:D..het is idd balen meiden als de duivels zullen komen. Ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger eronder ben dan toen we zwanger wilde worden van wat nu Evan heet..We zien wel of het ooit gaat lukken nog. We hebben niet het gevoel dat het moet. Het zou leuk zijn als er een 2de bij komt maar als er geen 2de bij komt zijn we heus niet minder gelukkig de rest van ons leven.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska ik snap wat je bedoeld , je bent natuurlijk zielsgelukkig met Evan, en dat heeft heel lang geduurd voordat je zwanger was. Ik begrijp dat een 2e kindje meer dan welkom is. EN hoop toch dat het snel zo ver mag zijn!
    xxx

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier even een teken van leven..
    Dit weekend zaten wij in Makkum met mijn ouders. Heerlijk weekendje bij het Ijselmeer gehad, was echt heerlijk!

De dames hebben bij elkaar op de kamer geslapen en dat ging best wel aardig.

Mariska, ook ik hoop stiekem dat het misschien toch anders is, en anders maar heeeel snel een volgende ronde!

Janny, je past het ritme van nr 2 aan op dat van nr 1 hihihihi.
    De eerste weken nog niet natuurlijk maar al best snel ga je dat aan elkaar aanpassen, anders heb je helemaal geen leven meer.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Anoesj, sparen wat is dat? hihihihi
    Miriam, wel lekker he, alleen met je mannetje!
    Janny, ben bang dat Fay net zo'n ding is als dat kindje waar Laura vandaag mee gespeeld heeft. Denk niet dat dat perse met leeftijd te maken heeft maar echt met karakter (en wellicht met ervaringen met andere kindjes, Fay moet wel afpakken van Sam soms)

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daphne fijn dat je er weer bent en dat het leuk is geweest.
    Toch altijd weer ff lekker he!

Is fay ook zo ? hihi pfffff Ach weet je ik laat het ook vaak zo, tenzij ze echt geduwd word ofzo, maar ze moet zelf leren dat ze dingen moet terugpakken etc..
    maar het is niet dat ze dat niet durft voglens mij maar dat ze gewoon heel zacht is qua karakter, ze wil gewoon graag samen spelen en delen. echt leif.
    Ze kan dan ook heel beteuterd kijken als ze iets heeft gedeeld en het andere kindje geeft het niet terug ofzo..

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier sinds 3 dagen overigens onwijs last van dikke voeten en enkels bah!

Nou ja meiden ik ga ff op de bank zitten

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beentjes omhoog meid !

hey maris als ik zou testen zou ik het idd geval met ochtend urine doen ...maar goed hoop alsnog dat je ongi gewoon uit blijft

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, ben je stiekem niet bang voor herhaling (dus weer PE?)

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Daphne... soms wel, maar bij Laura waren de klachten er al veel eerder, dus zoiezo ben ik nu wel blij dat ik al zo ver ben zonder noemenswaardige klachten. Alleen nu begin ik me wel rotter te voelen de laatste paar dagen. En dan ben ik idd wel eens bang voor herhaling ja..
    Maar toch is die kans niet heel groot zei de gyn dus daar hou ik me maar aan vast.

Boooooooo :) jij ook hier :) hihihihi Is beautje al wat opgeknapt van de prikjes??

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zo hoog is mijn Hb nog nooit geweest! netjes hoor!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hooooooi Daam!!!!!

:)

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik weet niet eens wanneer en óf ik überhaupt nog een afspraak moet maken of er één heb staan! Moet ik maar even na gaan vragen vóór ze ineens op de stoep staat hihi.

Hoe kan ik iets via het ziekenhuis versturen dan?:(

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Waaah, drukke dag morgen!
    Wel een leuke!

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam ik deed gewoon spullen in een kartonnen doos. Daar zo'n port betaald enveloppe op met het adres en dat bracht ik dan naar de postkamer hahahahaha

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gaat steeds beter met de beentjes. ben ook al weer aan t werk geweest en mag morgen weer, dus ff niet zoveel op ZP en jullie kleppen weer een hoop bladzijden bij zeg!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gaat het al wat beter met je pc? Ik heb ook geen last gehad van trage pagina's.

Beentje gaat de goede kant op! Nog wel pijnstilling nodig, maar ik kan weer zitten.

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het liefst willen ze dat ie zonder operatie eruit komt, omdat dat betekent dat de bloeding dan ook minder is. Als je dan weinig bloedverlies hebt, kunnen ze er iets langer op wachten. Als de placenta er na een uur al uitgehaald zou zijn, wil dat niet zeggen dat de bloeding dan minder geweest was. Het vervelende is, dat je dan een narcose krijgt en dat is na een bevalling weer een flinke aanslag op je lijf (daar kan ik over meepraten jammer genoeg)

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga voor 6 oktober.

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou de eerste dag alleen beviel prima voel me nu wel een echte huismama hihi op tijd eruit wassen strijken stofzuigen alles voor 12 uur klaar hihi
    lekker wandelen en dan koffie bezoek dan koken en manneke thuis die ons enorm gemist heeft.
    wat mij op het idee bracht om een kleine foto van sem in zo'n fotolijstje te doen die in de auto kan dus ook bij bart op de heftruck en een briefje erbij van papa zo ben ik ook bij jou overdag lief he goed idee he moet nog wel uitgevoerd worden maar dat komt goed.

mariska ik wou net vragen of je lang er overgedaan hebt om van evan zwanger te raken lees ik dat het niet zo vanzelf is gegaan?
    Ik vond het altijd al te lang duren eer ik zwanger raakte elke maand was er eentje te veel. Dus hoop echt dat het niet heel lang gaat duren voor je

anas bijna zover hihi ik ben benieuwd hoelang beeb nog op zich laat wachten

lafo het schiet bij jou ook al op raar hoor

ik vond het bij mij zo langzaam gaan net of de tijd stil stond en bij jullie allen eigenlijk gaat het enorm hard pfff

makkum wie was daar ook al weer geweest? en wonen je ouders daar of zijn ze daar op vakantie
    ik heb gekeken naar een vakantie daar bij beach resort makkum maar het is er niet goedkoop het lijkt me daar mooi

nu heb ik zandvoort geboekt sunparks 8 febr een volle week
    opa en oma gaan mee vader van bart met zijn vriendin en in het weekend komen dan zijn broertje en de zoon van de vriendin van bart zijn vader ook ( snap je het nog ) hihi

maar heb d'r zin in nu al hihi en moet dan nog best lang wachten maar ja het is wel lekker dat als ik net weer begonnen en ingewerkt ben ik weer vakantie heb een weekje hahaha

meiden fijne avond liefs miriam

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    En?

Deel Deze Pagina