Nou ben ik er is er niemand meer.....ben moe. Heb 9 vuilniszakken vol met kleding....erg he maar allemaal van jaren terug en maatje 38 wat ik toch nooit meer ga redden en als ik het ooit ga redden het uit de mode is haha, er zitten ook dingen van Ramon bij hoor haha. Morgen dus een drukke dag dus zou verstandig zijn als ik eens op tijd naar bed zou gaan....
Hai meiden!! Zo iedereen lekker dagje gehad lees ik.. Juud aan de opruim (klinkt heel bekend van die kleding chaos hihi) en Miriam lekker dagje met Sem... Hier heel druk dagje gehad.. sochtends lag iedereen nog te slapen toen ik de deur uitging en smiddags na een dag werken snel naar huis, snel eten koken (vergat mezelf pffff) en toen ro naar zn eerste lesavond en noah was moe en dus richting bed. Op bed vervolgens tot kwart over acht gegild.. pfffff beetje jammer.. tussendoor poging tot eten gedaan en kwart voor negen was man weer thuis.. lekker hectisch dus. moet wel echt in ritme komen voor 2 avonden alleen thuis zo geloof ik. Nu man alweer de deur uit en noah nog op bed.. ff time out. Dalijk boodschappen doen en ff rondje stad en miss langs de beestjes en dan rust.. mama gaat er denk ik maar gewoonte van maken tegelijk met noah ff te gaan liggen smiddags. Mariska, en????????????? gooi je er nog een test tegenaan????? ik duim nog steeds hoor. fijne dag voor degene die moeten werken en de rest veel plezier en tot straks!! xxx
@ Gina: je kunt het inderdaad wel proberen ff een tukkie in de middag, kan echt heeeeeeel fijn zijn kan ik je wel vertellen zeker als de rest van de dag zoals bij jou hectisch is. @ Juud: Ik deed idd ook altijd stofzuigen rond de wieg, maar nu zit ze nog niet niet in de gordijnen als ze dat ding ziet. Echt bizar, begrijp ook niet hoe het komt. Laura is idd wat meer bewerkelijk met weggaan etc, maar of dat er al in zat of dat ik het er zo gemaakt heb... ( eerlijk is eerlijk) dat weet ik niet. Maar ik merk wel dat ze het best gebaat is bij een redelijk voorspelbare dagindeling. @ Mariska: En nog een test gedaan, of toch ongesteld geworden. Wat Juud zegt ben ik het mee eens, het zou niet goed zijn als je leven geleefd werd door het wel of niet zwanger kunnen worden/zijn etc. En het is goed om te zien dat jij dat zo goed kunt beredeneren. Ook al is het wel heel moeilijk uiteraard. Want ik besef goed ik heb makkelijk praten zo hoogzwanger, maar je snapt wel wat ik bedoel.. @ Miriam: Heb je vandaag ook zo'n lekker dagje voor de boeg? Hier is dochterlief naar mijns choonmoeder, en ik ga strakjes even de stad in. Nadat ik hier wat opgeruimd heb dus hihi
Goedemorgen! Jeetje Gina wat een schijtdag gisteren zeg, hoop dat het vandaag beter gaat!! Miriam huismama haha wat ga je vandaag allemaal doen? Janny ik heb ook geen idee of je kinderen zo maakt of dat het erin zit, daarom je moet doen waar jezelf het beste bij voelt en kind ook. Nog geen gerommel dus?? Ik heb de laatste paar dagen weer enorme nachtmerries....neergestorte vliegtuigen, Amy die stikt in knikkers brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr leuk hoor zwanger zijn... Belde vanmorgen om 08.30 naar me ouders om te vragen hoe het was maar die belde ik dus allemaal uit bed...oops....bleek dus dat Amy vannacht 2 uur had liggen spoken....tsja dat kon ik ook niet weten. Maar ze gingen geloof ik straks naar Blijdorp met een suf hoofd... Ik ga de hond uitlaten en ontbijten!
lafo tjee wat een zakken vol kleding zeg goed bezig ik moet hier ook nodig er weer eens door heen ligt zoveel in dekast wat ik toch niet aandoe maar nooit weg gedaan heb kon ik niet of zo hihi vandaag ook een heerlijke dag eigenlijk alle dagen tot op heden hihi moet zo wel naar de dokter mijn wond is iets open en ik heb al maanden last van een spier of zenuw die behoorlijk pijn kan doen bij zitten en liggen dus toch even na laten kijken en dan kan hij sem direct bewonderen hihihihi zal vandaag ook proberen even tijd te maken om nieuwe foto's van sem er op te zetten wordt wel na de middag denk ik maar hij is al zo veranderd en heeft een nieuw pakje aan wat papa en mama gekocht hebben afgelopen vrijdag maris ben je ongi geworden? daam mijn ouders zijn 32 jaar getrouwd mijn schoonvader was 19 jaar geloof ik toen is mijn schoonmoeder overleden en nu heeft hij een relatie die al 12 jaar stand houdt dus hier ook wel lange relatie's ik zelf met bart al 9 jaar Sem heeft soms nog van die huilmomenten dat ik denk tjee wat moet ik toch en slapen in bedje boven is ook niet altijd prima naar zijn zin maar denk dat ik weet waar het deels doorkomt hij heeft vrij harde ontlasting en ik denk dat meneer daar last van heeft buikpijn. Dus zo ook daar even over praten met mijn dokter as vrijdag voor het eerst naar consultatiebureau moet daar al heel vroeg zijn 10 over 9 op zich niet handig sem heeft vaak de fles rond 8 a 9 nou ja we zien dat wel gr miriam
@ miriam als je het flesje klaarmaakt thuis, en ook al opwarmt ( juist te heet dan he) dan kun je het flesje meenemen in zon warmhoud tasje en dan is het op drinktemperatuur als jedaar bent @ juud herkenbaar die nachtmerries, heb vorige week een hele nacht wakker gelegen na nachtmerries over laura die onder een trekker kwam, of die van een keldertrap afviel , tegen een natuurstenen vensterbank etc Doodeng, ik zie het levendig voor me en raak er panisch van ... Gek he, zou dat van de hormonen zijn? Of versterkt worden door de hormonen?
Miriam succes bij de dokter en idd we willen weer wat "verse" spam van kleine Sem!! (dat rijmt hihi) Janny ik denk idd hormonen...raar he?? Begin van me zwangerschap ook heeel erg gehad. Heb gisteren trouwens geboortekaartje besteld, pfffff wat kan ik toch altijd slecht kiezen, word gek van mezelf dus hoppa heb nu gewoon eentje uitgekozen en ga niet meer kijken. Zo'n big issue is het eigenlijk ook weer niet... Tekst ook al klaar. En jij Janny??
Ben je vandaag lekker vrij Nazli? Hoeveel dagen werk je? Juud idd heb het begin van de zwangerschap ook erg gehad, en nu toevallig de laatste 2 weken ofzo. Vind het doodeng soms, mijn eigen gedachten. Denk wel eens zou ik gek worden... Maar wat je zegt ws hormonen en de veranderingen erin... Hoop dat het gauw weer over is na de bevalling, al heb ik daar ook al horrorscenarios over gedroomd, zo erg dat ik bedacht heb om maar vast een afscheidsbrief te schrijven aan mijn man, belachelijk nietwaar.. echt bizar Nou ja ik ga eens wat doen, anders kom ik nergens xx
ja de 1e werkdag moest ik ook vastan. zondag was het suikerfeest. Ik ben nergens geweest, want we waren zaterdag naar belgie gegaan om ons brievenbus leeg te halen. En zondag savonds laat waren we hier en maandag moest ik werken. Ik ga vandaag bij mijn opa en oma langs. Voor de rest ga ik nergens naar toe.
Juud, hahhahahah heb je ze uit bed gebeld, oeps!! nou ja, kan geen kwaad toch hihi... Ja was een rampendag! vandaag is al wat relaxter. Vanochtend al boodschappen gedaan en noah ligt net op bed, is rustig maar slaapt nog niet.. meneer wilde alleen pertinent niet in de buggy dus heeft half uur gehuild in dat ding, leuk hoor een papa die verzint dat noah best zelf kan lopen.. grrrrrrrr had al tegen m gezegd dat ie het zo alleen maar moeilijker maakt voor mij en ja hoor... Hoe zijn de meubeltjes?? zijn ze er al?? ben benieuwd hoor!!!! Janny, die nachtmerries heb ik ook hoor.. heel erg zelfs.. heb al vanalles meegemaakt in mijn dromen. hoort er idd bij. En je kind zo maken, denk deels wel deels kind eigen.. noah is heel erg van de rust en regelmaat, deels door hemzelf want als baby had hij dat al heel erg en deels omdat ik zelf heel erg vast ritme aanhoud. Miriam, meid je klinkt heerlijk opgewekt!! enne, kindjes hebben allemaal huilmomentjes.. vaak is lekker dicht tegen je aan houden het beste... miss een draagdoek een idee?? Nazli, fijn dat je werk leuk is meid!
nou mijn huisarts is me vies tegengevallen voor sem heb ik geen duidelijk antwoord gekregen bel zo na de middag consultatiebureau wel effe voor mij is het toch zo makkelijk moet gewoon 20 kilo kwijt zo snel mogelijk dat is alles dan ben ik van de pijntjes af echt grrrr Het is issias of hoe je het schrijft heb na aandringen medicatie gekregen en heb net zelf fisio gebeld wou ik toch nog ivm met de spieren die weer langzaam op peil moeten komen denk er over om naar een andere huisarts te gaan eentje die ten eerste dichterbij is zodat ik lopend daar heen kan nu moet ik vervoer regelen en eentje die niet alles op overgewicht gooit denk ik nog even over na ga nu eten sem komt denk ik met een half uur ook al weer voor voeding gr miriam
op de een of andere manier vind ik zo'n draagdoek nog niks dus dan doen we dat maar niet gewoon op mijn arm of in de wippert bij me is tot op heden ook voldoende janny thanks voor de tip gaan we zo doen zat al te denken hoe ga ik dit aanpakken hihi maar nu heb ik een optie als sem niet voor dat we moeten lopen de fles krijgt de ellende is dat ik er denk momenteel bijna drie kwartier over doe kwa wandelen voor ik er ben en dan is het niet te rekken met de fles voeding te wachten nou ga eten gr mir
Miriam balen zo'n arts maar als je er geen goed gevoel bij hebt plus dat hij ook niet in de buurt zit (hier gelukkig wel op loop afstand) zou ik lekker van arts veranderen! Janny pffff jij hebt helemaal enge dromen zeg brrrrrrrrrrrr hou maar op, ik ben ook geen held hoor, enge films hoef ik ook niet te kijken dan ben ik gelijk dagen van slag! Gina ja mannen soms grrrrrrrrrr Hier zijn ze bezig met de rolluiken en tussen 15.00 en 16.00 komt het kamertje pas, wat een rot tijd zeg... Intake was een leuk gesprek, huisregels aangehoord. Ga d'r vrijdagvroeg brengen want moet ook om 08.50 in het zh zijn voor controle. Ze adviseerde om even te blijven en met d'r te spelen dus we zien wel. Als het niet gaat dan zouden ze bellen maar verwacht geen telefoontje. Ik haal d'r om 15.00 weer op vind ik lang genoeg voor d'r zo'n eerste dag.
Juud dat is ook lang gelijk zeg zon eerste dag! gelijk een hele dag! ben zo benieuwd hoe ze het vind! Gina ja laura is ook van de regelmaat, en de rust. Miriam, zo deed ik het iig, je moet er nu ff mee oefenen alvast met hoe lang je het moet opwarmen.. dan weet je precies hoe lang het warm blijft. Ik ging namelijk ook altijd met laura lopen anar het CB en dat is 45min en ook altijd rond de voedingstijd... Ik had zon flessenwarmhoudzakje van de difrax geloof ik. Je kan ook een thermoskan meenemen met heet water, dat vond ik zelf het makkelijkste maar op gegeven moment had ik de dop gesloopt Draagdoek, wat Gina ook zegt I-DE-AAL heb nu weer een lodger shelter gekocht, had ik toen ook bij Laura geweldig ding Wat een eikel die huisarts van je zeg. Ook al komen veel klachten misschien vaak door overgewicht is het echt zo'n dooddoener om alles daar op te gooien. Hekel aan dat soort artsen, zou gelijk een ander zoeken ! Kan jou het schelen! zou het echt gelijk gaan regelen en daar dan langs gaan met dezelfde kalchten en kijken wat die zegt Nazli jammer adt je het niet gevierd hebt dat suikerfeest, ik was altijd in de veronderstelilng dat dat een heel groot feest was etc.. Nou meiden ik ga zo naar schoonmoeders en mijn meisje ophalen. misschien tot later!!!!
Juud ik lees overigens wel heeeeeel graag spannende boeken, thrillers, etc hihi en enge films zijn ook geen probleem. Ik weet neit wat het is, misschien dat door je hormonen je diepste angsten wel naar voren komen ofzo weet t ook niet