Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedenmiddag...........ben weer vrij. Vanmorgen om 4uur een wekker en ik heb kloten geslapen...was de hele nacht met ehbo bezig:(

Miriam..je eerste dag alleen klinkt heerlijk!! Ik heb ook een foto van Evan bij me hoor als ik werk..hij is op de bus ook bij me:)..zwanger worden duurde bijna 2 jaar..tja...balen van je ha..meenstal heb je ook niet zoveel keus. Ze zitten hier althans bijna allemaal vol. Er zijn idd gewoon houders te koop dat je fles warm blijft hoor..ff kijken bij een babyzaak. Dat maakt je weer een stuk vrijer en bijna overal hebben ze wel een magnetron als je vraagt mag je die vast wel ff gebruiken.

Lafo..goed gevoel dus bij KDV..ben benieuwd wat ze er zelf van vindt. Wel ff het kamertje komen showen hé!!

Draagdoek..wij hebben een draagzak. Wij vonden het prettig en Evan werd er erg rustig van.

Anas..wanneer moet jij deze week naar de gyn?

Tja en hier nog steeds niks........vandaag gaan we niet testen..hier loopt een vriend van ons over de vloer en dat vind ik niet vrij als het wel raak zou zijn...haha..ik begin er in te geloven..geen idee waarom nu wel. Komt misschien ook omdat ik normaal als ik ongi moet worden last van mijn humeur heb en nu helemaal niet..ik voel me kiplekker...duss nog ff geduld:D

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Maris... spannend meid!!! Duim voor je dat het raak is!!

@ Anoesj. pff balen dat je pas met 12 weken een echo mag. Hier doen ze het al met 10 weken gelukkig, omdat als je de nekplooimeting wil die met 12 weken is. Maar goed... hopen dat je volgende week al wat hoort met de angelsound.

@ Anas. Gaat snel meid... nog maar even. Ga niet gokken hoor op een datum.. ben ik zoo slecht in. Hoop in ieder geval dat je niet overtijd gaat lopen!!

@ Lafo. Lekker druk in de weer!! Morgen rust dagje?

@ Miriam. Super dat het zo goed gaat met Sem. Maar wat een eikel van een huisarts. Lekker een andere zoeken.
    Ik deed dat ook met de flesjes meenemen. Alleen dan deed ik heet water in de fles en in de warmhoudzak en nam ik ook een flesje koud water mee. Kon ik zodra Zoë honger had het water op de goede temp. maken. Poeder erbij.. en klaar!
    Draagdoek is helemaal super!! Zoë huilde veel in het begin (krampjes) heb een draagdoek te leen gehad van een collega van mijn zusje. Ze sliep er super in. En als ze sliep maakte ik de draakdoek voorzichtig los en sliep ze gewoon verder. Later ook een draagzak gekocht toen ze groter was (maar die bijna niet gebruikt).
    Van VSM hebben ze ook druppels als de ontlasting wat hard is.. schijnt wel te werken. En buikje masseren met de klok mee.. werkt ook nog wel eens.

Hier verder alles prima. Vanmorgen weer op controle geweest bij de VK. Om 8.50 uur.. op mijn vrije dag. Beetje vroeg gepland. Maar zijn weer goed gekeurd. hartje ook nog even gehoord.. alleen zwom het snel weg (heeft ie vast van zijn zus hahaha).
    Verder ligt Zoë al vanaf half 2 te slapen... dus zo maar eens wakker maken. Vorige week heeft ze de BMR prik gehad.. dus als ze er last van krijgt zal dat rond deze tijd zijn.. hoop het niet. Heb donderdag bedrijfsuitje... gaan ze raften in Zoetermeer!! baal als een stekker dat ik niet mee kan doen.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh jeetje Mariska wat maak je het spannend meid en dat je je kan bedwingen om niet te testen!
    Gisteren zei je dat er voortekenen waren van je ongi die zijn er nu dus niet meer? Oh meid zou fantastisch zijn en het word weer tijd voor een nieuwe zwangere!!!

Ja Janny gelijk een lange dag, geen tijd voor een wenochtend helaas maar ze kunnen me altijd bellen als het niet gaat, ben toch thuis!

Meubels zijn er en die mevrouw (jawel een vrouwelijke monteur) is ze in elkaar aan het zetten.
    Wel een gedoe met sjouwen hoor want dat deed ze dus niet echt dus heeft Ramon maar snel een vriend gebeld anders waren we morgen nog niet klaar met sjouwen....

Ik ga zo Amy ophalen, die sliep pas om 15.00 dus dat komt goed uit aangezien ze vanavond ook laat eet.
    Ze vond de Dierentuin geen hol aan (citeer mijn moeder) alleen de kinderen die er waren zijn veeeeel interessanter??!!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hee Naatje mooi zo goede keuring dus bij de vk!

Morgen rustig nou niet echt....'s ochtends langs me schoonvader op ziekenbezoek voor mijn schoonmoeder.
    's middags op visite bij vriendin en 's avonds op kraamvisite....

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lafo. hahaha wat een lekker ding is Amy. Gaat ze gezellig naar de dierentuin is kinderen kijken veel leuker. Heerlijk om klein te zijn ;).

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja haha Naatje mijn moeder vond het geloof ik niet zo grappig omdat ze zelf ook niet heeft kunnen genieten (lees ze moest bij ieder dier doorlopen want stilstaan is voor mietjes?!)
    Nu gaan me ouders samen nog een keer haha

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Mariska oh wat spannend zeg, morgenochtnd dan testen????? OOOOOOO Mijn duimen draaien overuren voor jullie!

@ Naatje fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de VK! Gaat ook al snel bij jou!

@ Gina nog even en je bent bij de magische 26 weken ook al zo gaaf!!!

@ lafo een vrouwelijke monteur hihi dan moet ze ook niet zeuren maar gewoon sjouwen dat hoort er nu eenmaal bij he ;)

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Heb trouwens nog foto's geplaatst van Zoë haar kamertje na de verbouwing... was ik helemaal vergeten.
    Ze staan in mijn fotoalbum.

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Naatje..wat een mooie foto van Zoë!! Ik heb de foto's ff bekeken..zier er leuk uit!! Al bijna de 20 weken echo lees ik!!

Lafo..haha die Amy:)..ze zijn er ook net iets te klein voor. van vindt voornamelijk de olifanten erg leuk!!

Volgens mij vinden jullie het nog spannender dan ons of ik zwanger ben of niet..morgenvroeg ga ik niet testen Anas..moet weer vroeg op dus zal het met avondurine moeten. Ik ben dan 3 dagen overtijd dat moet dan toch lukken als het raak is. Bij Evan heb ik 3 dagen voor NOD getest met avondurine...

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ naatje mooie foto's van het kamertje van Zoë!! Leuk met winnie the Pooh!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Mariska ik vind het altijd maar knap zoals jij je weet te beheersen hoor. Ik zou dan denken vroeg op of niet maakt toch niet uit... plas is plas en met die stick er in moet er een uitslag komen! hihi

We leven inderdaad wel erg met je mee he :) hihi vind je het neit vervelend???

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Laura vind de dierentuin juist geweldig haha die krijg je niet meer weg, die blijft bij 1 zon beest staan hahahaahaha

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Miriam. Op de kast staat jasjes, broekjes, dekentjes, schoentjes handdoekjes enz. op de commode staat luiertjes, enz. en op het bedje "mijn bedje". Meubels zijn van Zoë haar neefje en nichtje. Die waren toen geel met grenen. Mijn schoonvader heeft alles wit gemaakt en het grenen opnieuwd gebeitst. En John heeft de woordjes erop gezet.

Staat er hier één te gillen bij de keukenkastjes... die wil een koekje... helaas pindakaas... warm eten kan ze krijgen hihi ;).

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahaha.. hier zelfde hoor juud,in de apenheul was het klimmen en klauteren veel leuker als die kleine aapjes op meter afstand.. heel apart! en bij hondje is ie helemaal aan het gillen van vreugde hahahahah...

Hoe is het kamertje?? ohoh vrouwelijke monteur, hmmm heb daar dan toch weer minder gevoel bij!!!

Jeetje maris wat spannend!!!!

Naatje, wat is zoe een schatje!!! lief zo in de draagdoek! ik heb nu een lodger besteld ook.. ga kijken of mini er wel wat aan vin want noah vond t niks.. moet zeggen dat ik toen ook een andere had hoor. we zien wel!!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    pffff je laat ons idd wel in spanning zeg maris... nou ik denk dat jij het ook spannend vind maar dat je bang bent voor de teleurstelling als het toch niet zo blijkt te zijn. is ook wat voor te zeggen!!

Leuk kamertje Naatje! en fijn weer een goede keuring! ook alweer bijna op de helft.. schiet op he! vind het allemaal zo snel gaan!!

Janny, ja idd 26 weken grens,.. geeneens bij stil gestaan eigenlijk!! maarre, mini mag voorlopig nog blijven zitten! hmmm laura dus wel fan van de diertjes.. nee noah is meer een klimmer en klauter type.. andere kindjes, vooral grotere, zijn heel interessant als ze iets aan het doen zijn wat hij niet kan, dan kijkt ie heel lang en aandachting wat ze aan het doen zijn en daarna doet meneer het gewoon in 1 keer na.. soms niet heel handig hihi..

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Haha..die Zoë...

Gina..je kon weleens gelijk hebben;)

Vanavond kreeg Evan een kom vla..was meneer te min. Hij naar de koelkast, ik doe de koelkast open...pakt hij de slagroombus uit de koelkast en rent ermee de kamer in8)..

Hier net min nieuws gekregen van mijn schoonpa..zijn beste vriend is na een ziektebed van 20 jaar vanmorgen overleden. Ronald kende die man al zijn hele leven. Ouders waren 37 jaar bevriend met deze mensen...Hij heeft gestreden om de bevalling van zijn dochter nog mee te maken. Kleine is eind augustus geboren en vorige week zondag al gedoopt..zucht..zet je even weer met de beide benen op de grond.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Maar ehhhh Maris, je zou op zich ook vanavond laat of morgenochtend vroeg kunnen testen, want voor ons is dit natuurlijk geen doen he... die spanning is slecht voor mijn bloeddruk :)

Evan is een kleine dondersteen zeg hahaha :) slim van hem hoor!

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Jaja..ik heb er een test tegen aan gegooid...................................

en..........................................

Niet zwanger.................

Zo dan hebben we ook geen spanning meer hé...

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    He meid, wat balen zeg..... ik had het je zo gegund!!!!! knuffel!!!!!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Shit!

Ook niet n ieniemie beetje n streepje? :(

Deel Deze Pagina