Oh Mariska wat balen zeg..hoe kan dat nou, je bent zoooo regelmatig en nu 2 dagen overtijd, snap er niets van... Dikke digiknuf voor jou!! Kamertje staat meiden maar jeetje de meubels zijn wel erg groot, erg leuk wel maar ook erg onhandig qua ruimte...moet morgen maar eens kijken hoe ik dat het beste kan passen en meten! Rolluiken hangen en het is heeeeerlijk donker! M'n haar ook weer geknipt, Amy net op bed. Rust is hier weer weder gekeerd. Ik heb een beetje buikpijn dus ga ff rustig aan doen, morgen weer druk... Naatje superleuke kamer zeg van Zoë!!!!! Kan niet anders met zo'n thema, ben fan van Winnie!
net even bijgelezen, maar weet niet alles meer @naatje; leuke kamer ! mooi roze is niet lelijk @Maris; wat een druk werd er op je uitgeoefend om te testen Hoe ben je er zelf onder dat het niet positief was? Al verwacht of niet? Nou ik ga nu weer naar bed, morgen weer vroeg op...werken :S valt soms niet mee haha
Mariska ik vind t echt onbegrijpelijk dat die test negatief was, zeker omdat je altijd zo op tijd bent. Voel me nu een beetje schuldig dat je getest hebt
Hoi Dames Even snel bijgelezen maar meeste alweer vergeten.. Morgen maar weer... Drukke dag gehad vandaag en toen ik thuis was echt een instorting..Gister ook al om half 8 in slaap gevallen en nu weer bekaf...:S Word ook gek van mijn darmen...Moet ik naar de wc, komt er niks:S daar zit je dan voor jan Lul...Maar goed...gaat ook wel weer over... @ Mariska...Jeetje balen zeg...Toch wel apart als je altijd zo optijd bent... Ga mijn bedje maar opzoeken...Morgen een t-shirtje laten maken voor Aydin Gelijk klaar dus wil morgenavond eigenlijk ook wel gelijk vertellen... Slaap lekker
Goedemorgen! Rot geslapen zeg, kan geen lekkere houding meer vinden en op de een of andere manier lijk ik geen slaap te hebben.... Misschien vanmiddag maar meetukken, alhoewel ik me daardoor ook niet vaak beter voel. Straks even op visite bij me schoonvader en z'n vrouw. Janny had jij al geboortekaartjes besteld?
Juud ik heb idd de kaartjes al besteld en de proefdruk was accoord ! wat een getob he zon kaart uitzoeken. Ik vind de meisjeskaarten eigenlijk ook veel leuker hihihi dat ging veel makkelijker toen! Hier nog neit veel gedaan, wel mezelf en laura in de kleren gestoken en mn bed opgemaakt maar daar is dan oko weer alles mee gezegd hahahaha tel gesprek gehad met mijn werk met mijn directe collega, over hoe het gaat met mij en met onze groep cursisten. Maandag is namelijk de diploma uitreiking van onze cursisten groep! Wel jammer hoorde via hem dat ik van mijn leidinggevende niet volledig uitgepland mag worden voor de praktijkbegeleiding maar ja dat is dan maar zo. Verder moet er een raam vervangen worden, daar zit al 5 jaar een grote barst in.. en met de nesteldrang van mama... haha manlief heeft dus het eea uitgezocht. En het word dus gratis gemaakt valt onder de opstalverzekering van de VVE .. Dus die zullen tzt wel contact opnemen voor het opmeten en daarna plaatsen van een nieuw raam. Ook doe ik een poging om de zomervakantie fotos in een digitaal album te doen, dat schiet alleen nog niet erg op met die kleine gup aan mijn been hahaha
Juud vervelend he als het slapen niet lukt. weet helaas er alles van . Moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel beter gaat, nu ik smiddags niet meer slaap. En snachts slaap ik met een kussen tussen mijn knieen dat ligt ook veel beter!!
M'n schoonmoeder voelt zich niet goed genoeg voor bezoek dus gaan we een andere keer. Janny ik ben ook niet vooruit te branden, ga zo denk ik even naar buiten, heb frisse lucht nodig. Ja meisjeskaarten zijn misschien wel leuker maar teveel keus dan ga ik ook weer twijfelen etc. Heb je de enveloppen al beschreven?
Goedemorgen, Niet schuldig voelen Anas...test moest er toch door..haha..was maar geldig tot oktober dit jaar. Lag er nog van Evan zeg maar... Maar de duivels hebben me gevonden vanmorgen..verder voel ik me goed hoor..had het ook verwacht dat ze zouden komen.
Balen hoor Mariska zeker als je zo regelmatig bent als jij dan is een paar dagen overtijd al hoop gevend. Ik had bij Amy een vrij regelmatige cyclus en bij nummer 2 helemaal niet.
Alle aanbiedingen en HEMA - Extra koopavond met 15% korting Meiden misschien heeft iemand hier wat aan, bij Prenatal mama mazzeldagen en bij de Hema vanavond extra koopavond 15% extra korting!
Mariska ik vind het toch balen We leven allemaal wel met je mee, maar daar heb je zo weinig aan he .. bedoel meeleven is leuk, maar je wilt graag een 2e beebje, en ik kan me toch wel indenken dat je er enorm van baalt dat het niet zo vlot gaat ! Knuffel voor jou Lafo ja fijn al die kortingen , ware het niet dat ikg istren al voor 60 euro bij de Hema heb geshopt helaas *zucht* Hier net gekookt voor vanavond, de afwas gedaan, de glaszetter komt morgen het glas opmeten. Laura ligt op bed en ik heb onze website weer eens bijgewerkt.
Lief dat jullie zo meeleven maar kom op dames..terug naar de orde van de dag.....tuurlijk is het balen, jammer, kloten en weet ik veel wat nog meer maar ik zit nu nog maar in ronde 7.....en zit nog lang niet op de 23 die we nodig hadden bij Evan. Ga vanavond ff kijken Anas..ik moet weer aan het werk.. Meubels al een plekje gekregen Lafo?
Ja Mariska wel een plek maar of het definitief is haha weet ik niet... Ik ga op visite, laters meiden!
Juud is dat kamertje dan zo klein of de meubeltjes groter dan je dacht? irritant he als het niet wil staan zoals je in je hoofd hebt hihi Mariska, je hebt gelijk. Op naar de volgende ronde...