Oh ja wat betreft de meubels, ze zijn wel wat groter dan ik dacht, komt ook door die kroontjes op het bed/kast dat kost een hoop ruimte, plus dat haar kamertje een beetje onhandig is ingedeeld, heb openslaande deuren als ramen (Frans Balkon) en daar moet je dan weer rekening mee houden en aan de andere kant een uitsparing vanwege onze gashaard die buizen lopen daar langs zeg maar. Gisteren kwam oma een klein rieten stoeltje brengen van de Ikea. Je had d'r geen groter plezier kunnen doen, er op en er af en overal naartoe slepen. Ook qua spraak heeft ze weer wat bijgeleerd, ze stond een tijdje stil vond ik met woordjes zeggen. Je kan dan echt merken dat ze dan bezig is met andere prioriteiten zoals lopen. Nu zegt ze ineens zitten, koek en papa kus dus 2 woordjes achter elkaar.
Goedemorgen!! @ Gina klinkt leuk die gordijnen enzo, wat ben jij creatief. Eerst een aankleedkussenhoes een tijdje geleden en nu gordijnen freubelen, vind het knap! Opvang hier gaat Laura altijd al 1 dag mijn ouders, 1 dag schoonouders en 1 dag Kinderopvang hihi Dus 3 dagen ... alleen in mijn verlof nu zijn de dagen wat verplaatst door controles dus schrijf ik t vaak op denk ik... Lafo en Gina veel plezier bij Monica, doe haar de groetjes!!! Lafo vroeg zeg, die wekker van jou. Kun je indalingspijn hebben misschien? Of last van je darmen? Daphne succes bij de tandarts, hoop dat het allemaal meevalt. Ook de BMR voor Fay xx
Nou Janny zat net ff te googelen maar een tweede kind daalt pas laat in of helemaal niet..dus denk dat het dat niet is maar zal het eens morgen vragen, het is wel een drukkend gevoel op me onderkantje..
Goedemorgen, Het is hier mamadag..manlief is samen met een vriend aan de wandel. Ondertussen is hier in huis een bom ontploft.. Slapen 'smiddags...als je Evan niet op bed ligt dan is het ok goed.. Opvang..hier 1 dag mijn ouders, 1 dag zusje en 1 dag gastouder..meenstal een vast ritme maar het wisselt ook nog wel eens. Evan is verkouden..zoals zovelen..hij komt dan ook bij me en verteld dan mama poetsen..dan moet ik zijn neus schoonmaken.. Nu ga ik snel weer...
Ok Juud, wel gek de gyn zei namelijk laatst tegen mij dat de druk die ik voelde kwam door het indalen. het hoofdje ligt bij mij al wel in het bekken. En misschien bij jou ook. Succes morgen bij de gyn!!
Mariska lekker zo'n mama dag. Kun je Laura ook even vertellen dat je neuws poetsen niet erg is hihi Die gilt moord en brand bij het zien van een doekje om dr gezicht of neus te poetsen hihi Hier bij de gyn geweest, bloeddruk is wel gestegen, en had ook weer eiwitten in de urine . Moest ik weer een tox lab laten prikken, maar ga er van uit dat dit gewoon goed is. Volgende week weer komen, op vrijdag. En dan moet ik vooraf een CTG laten maken en een continue bloeddrukmeting.
Evan wil na het eten ook niet dat zijn mond/gezicht wordt schoongemaakt hoor...zo voorbeeldig kind heb ik niet hoor..haha.. Anas..je loopt echt op het laatst nu ik zo je kwaaltjes lees..misschien heb je je ventje wel in je armen voor de volgende afspraak bij de gyn!!
Had ik ook al geklaagd dat ik 1,3 kilo ben aangekomen sinds afgelopen controle... allemaal vocht word er gek van. En de kleine die blijft echt nog wel ff zitten denk ik zucht...
IK ben vrij vandaag. hier gaat alles goed. Hebben jullie wii + wii fit balanceboard nodig? Ik wil het nl verkopen.
Nazli lekker een dagje vrij, waarom wil je niet meer Wii-en??? Lijkt me wel leuk, maar veel te duur!! Ik zie ze nl op marktplaats wel staan en dan zijn ze nog 200 euro voor alles bij elkaar. zo ik ga zo weer wat doen, krijg bezoek namelijk ( ook nog hahaha)
Fay heeft de BMR nog niet gekregen, die krijgt ze over 2 weken, vandaag alleen de meningkockenC. Ik wilde ze namelijk niet tegelijk laten zetten, nu vallen de bijwerkingen misschien wat mee. Tandarts is niet meegevallen Ze kregen de kies er bijna niet uit, dus is flink wat aan geboord en gesjord, nu dus flink wat pijnstilling in mijn lijf gestopt hahahaha Janny, hopelijk is je toxlab goed! Krijg je vandaag al de uitslag?
AUW..Daphne.. Reageerd Fay altijd heftig op prikjes omdat ze nu de prikjes verspreiden? Hoi Nazli..bevalt het werk goed? Zet het spul op marktplaats.. Anas..1,3 kilo vocht..gatver...
Fay krijgt nogal makkelijk koorts, en ook hoge koorts en dat vind ik dus eng. Ze heeft in mei koortstuipen gehad, dus daar ben ik iets voorzichtiger door geworden.
Heerlijk is een vrije dagje. Ik vindt het niet meer leuk om te wiien. Vind je het echt te duur??? Ik heb hem zelf voor 300 euro gehaald.
het werk bevalt me wel. ik moet wel snel zijn met de bestellingen. Binnen 3 minuten alles klaarleggen voor de klant. Ik heb hem al op de marktplaats gezet.
Hai meiden!! Zo het was gezellig bij Monica! Kindjes hebben leuk gespeeld, alleen noah was beetje koortserig vanochtend en dat kon ik merken ook.. duidelijk uit zn hum!! beetje jammer.. maar ja, dat heb je met kinderen he! In de auto naar huis viel hij in slaap en ik kon m zo op bedje leggen.. hoop dat ie nog een uurtje slaapt!! Dalijk ff op de fiets boodschapjes doen en langs opa en dan is het alweer tijd om te gaan koken. Morgen werken, zaterdag werken (gelukkig voor het laatst daar) en dan daarna gelijk verjaardag van mn moeder.. dus zondag pas weer rust... Nazli, idd gewoon op mp zetten, was het binnen een dag kwijt! Mariska, waar is je mooie banner gebleven? werd je ons gevraag zo moe ?? hihi....! klinkt goed zoals je de opvang hebt meid. lekker dat evan zo makkelijk is met zn slaapje! Janny, ik bedoelde nu je verlof hebt blijft ze ook hele dagen weggaan en dat is natuurlijk niet anders als hoe Juud het altijd heeft.. die heeft amy 24/7 om dr heen..! Neeeee.... gordijnen had ik laten maken, dekbedovertrek hebben we gemaakt, maar mijn vader is heel handg.. ik kan het denk wel maar ik krijg de kans niet joh.. mn vaders vind dat helemaal leuk om te doen dus!!
Dan verkoop je hem vast snel...hoe oud is de wii, Nazli? Daphne..kan me voorstellen dat ze het spreiden..
Daphne, kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die koortsstuipen.. lijkt me doodeng!!! hop dat de bijwerkingen meevallen nu!! was ze lekker gegroeid?