Nee mama was 14e jarig en viert het morgenavond, dus mag eerst tot acht werken en vervolgens gelijk door naar haar verjaardag... pfffff lange dag!! Gelukkig idd de laatste.. heb ook geen idee of ik het nog vol ga houden acht uur alleen en op mn benen!!
Juud fijn dat Amy het leuk gehad heeft, hier sliep Laura in het begin op crechedagen ook wel meer dan thuis. Misschien door alle indrukken die ze op doen. Mijn ervaring is ook dat zodra ze iemand zien die bekend is dat ze dan helemaal van slag zijn, dus misschien wel leuk maar denk dat ze beter niet bij haar kunnen gaan kijken! Juud heb je verder nog andere klachten? Ik zou misschien toch ff de dokter nog bellen!
Hoi, Miriam..lekker ventje hebben jullie!! Lafo..fijn dat Amy het naar haar zin heeft!! Ach de tranen..dat hoort er toch ook bij. Voel je je al wat beter? Anas..38 weken alweer!! Gina..druk druk druk....doeje rustig aan!! Ben benieuwd naar jullie teksten van de geboortekaartjes.. Begrafenis..maandag van de beste vriend van mijn schoonvader. Manlief kent hem zijn hele leven al. Evan is druk aan het tekenen..haha..op een normale eetstoel..
Is idd verdrietig maar hij was al 20 jaar ziek...je realiseerd je wel ineens hoe bijzonder somige vriendschappen zijn. Schoonouders kende hem 37 jaar.. Ik ga nog ff wat boodschappen doen. Morgen moet ik nog werken..
zaterdag werken, helemaal niks aan vind je wel.... Vond het altijd erg vervelend zelf.. Alsof iedereen lekker in de stad was behalve ik hihi
En ik moet die mensen dan ook nog de stad inbrengen..haha.. Ik vind het niet zo erg. Als ik op zaterdag werk dan ben ik de donderdag en vrijdag ervoor vrij. Ik vind het wel erg als je erg vroeg rond rijdt...dan zie je de stad wakker worden en dan denk ik van lag ik ook nog maar lekker in mijn bedje..vooral als het winter is.
Dat is heeeeeelllll erg....maar ja dat hoort erbij. Ik word gelukkig niet betaald door de passagiers anders verdiende ik bar weinig op zulke dagen..
Ben net thuis gekomen van mijn werk. Ik moest van 10.00 tot 18.00 uur werken, maar het is vrijdag dus wordt het druk heb ik nog 1.5 uur extra gewerkt. Dit was het doei
Nazli, word je ook extra betaald na 6 of 7 uur? Wel je salarisstrook in de gaten houden hoor en alles opschrijven!!
Ik schrijf mijn gewerkte uren ook in mijn agenda. En ik zal ook mijn salarisstrookje in de gaten houden. Ik weet niet of er toeslagen erbij worden opgeteld. Denk haast van wel. Maar dat moet ik es een keertje vragen.
Ik ga straks nog even liggen. Ik ben mijn email aan het checken. 28 emails gekregen, zo heb ik nog nooit gehad.
Hai meiden! Noah ligt voor het eerst in zn nieuwe bedje... duurde ong een uurtje maar hij ligt te slapen! mama vind het maar beetje moeilijk en raar.. moet ik zn babykamer leeg gaan ruimen en dalijk weer inruimen voor mini... mn kleintje word groot snik snik...