Laura pulkt alles wat ze niet lust ergens af hahaha en met een beetje geluk legt ze t opzij en met pech ligt t op de grond...
Bedoel je de rommelmarkt van de creche of de grote markt? Op die tweede ga ik echt nooit staan, dan mag je blij zijn als je aant eind nog iets van geld in je zak hebt zitten omdat het er zo uitgerold wordt! :x
Sja, ik dacht ik moet toch wat zeggen maar ik kan beter mijn mondje houden hahaha! Hee ventje! Kom er eens uit!!!8)
Miriam: misschien heeft ie wat last van een boertje als ie zo plat ligt of een te vol maagje. Als hij op je arm ligt, is ie iets rechter op dus heeft ie misschien geen last. Ik roep maar wat hoor.
ik heb een adres in de achterhoek als ik het goed heb die ga ik ook spullen opsturen die gebruiken het dus echt voor de doelgroep die zelf niet echt kan kopen via de hyves ben ik hier bij gekomen dus mocht je gegevens willen dan hoor ik het gr miriam
als ik dat nou had geweten Janny, ik hoefde er helemaal niet veel voor te hebben. Wilde overigens ook niet opdringerig overkomen.
@ Daam wat een schatje!!!! En idd beeeeeebie kom nouhouhou ~!! @ Daphne was maar een grapje hoor Alhoewel misschien hadden we wel intresse gehad hihihi @ miriam Wat Daam zegt, misschien heeft het inderdaad wat met de houding van Sem te maken. Misschien kun je een handdoek onder het hoofdeind van de wieg leggen dat hij wat rechter op ligt en dus minder zuur/boertjes etc last heeft. ?
Ja en weet je hoe het gaat in die kringloopwinkels?? merendeel van de kleding die daar hangen komen uit de vuilcontainers.. 1 keer in de week komen die daarheen en alles wat kleding is wordt eruit gevist en de rest gedumpt... toevallig ken ik iemand die daar vrijwilliger is.. voor mij dus geen optie!!!!!!
Wat een dametje is Mikki zeg!! Leuke foto's!!! En wat een mooie kijkers!! Ik ga op bed..ben niet helemaal fris en morgen weer een gebroken dienst..pff..einde van deze week ben ik zelf gebroken volgens mij..
Lekker tukken dan en denk aan jezelf! je wil toch niet uitgeput op de bank liggen als je vrij bent. trustuh! (is haags hihi)
Ja nergens meer te vinden, alleen een slagje achter in haar nek en als het nat is, heeft ze ook wat slag in haar haartjes (net als bij mama)
jaaaaaa maandag 19 oktober om 9 uur. Gelukkig lekker vroeg heb al zo weinig geduld. Ben al aan het aftellen hihi.
@ naatje spannend zeg!!! @ gina ja hele bergen en rekken vol kleding.. en het ruikt ook altijd apart. Moet ik zeggen dat er ook wel eens hele leuke dingen zijn hoor! Heb er een keer een geweldige knuffel gekocht van de rode kater daar is Laura gek op. wasmachine enzo doet dan wel wonderen. Maar verder is t allemaal net niks ..