Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou dat was helemaal belachelijk laag zeg! 1 voordeel zwangerschaps hypertensie gaat wel jou deur voor bij ;) hihi

Hier zit dametje nog altijd een beetje daaps te zitten en te geeuwen... Maar 1 voordeel ze is wel lief!

Ik ga eens een poging doen om de was op te vouwen en een was te doen ;)

Wat zouden jullie doen trouwens.

Als beeb komt gaat die eerst in de wieg, en daarna uiteraard ine en ledikantje. Nu heb ik dat ledikantje gekocht al.. en hebbenw e er dus 2..
    Maar misschien kan Laura wel naar een peuterbedje. Wanneer is nou de juiste keus??!?!?!?
    Ik ga er ook een toppic over openen ergens anders effe kijken waar ik t moet plaatsen ;)
    De baby winkel zei dat ik t mocht terugbrengen met de originele bon dus dat is het probleem niet meer.

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja is lastig Janny... want als ze in peuterbedje ligt heb je wel kans dat ze de baby gaat " troosten" als hij huilt.. ze slapen natuurlijk op 1 kamer. Waarom doe je niet zo'n peuterbedje met spijltjes??
    Ik heb bijv. Noah wel in peuterbedje maar wel een haakje op de deur van de babykamer, dat hij daar niet zomaar bij kan..

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
  4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Goedemorgen,

hier ook vies weer.. de herfst is begonnen. Al lekker bezig geweest hier. Woonkamer is gestoft en gezogen (en keuken ook). Eten staat al klaar, hoeft straks alleen maar opgezet te worden (andijviestampot). krijg vanmiddag visite dus dan weet ik al als die weg is dat ik geen zin meer heb om alles te doen hihi. Dus daarom nu maar vast.
    Zoë is een beetje sjaggo vandaag... dus die gaat zo lekekr weer naar bed. Nu is ze aan het douchen met John. Die is ook vrij vandaag.

@ Anastasia. Bij de babydump hebben ze ook juniorbedjes. Die hebben van die spijltjes. Maar daar kunnen ze wel overheen volgens mij. Ik heb er hier ook één (gekregen van mijn vriendin). Mijn schoonpaps gaat 'm eerst wit verven. En Zoë gaat er in dec. in. Dan is ze 1 jaar en 7 mnd. Hoor veel vrienden om mij heen die er 2 kort op elkaar hebben dat de 1e rond 1 1/2 in een juniorbedje gaan. En dat gaat allemaal goed. Dus wij gaan dat ook proberen.
    Is het anders geen idee om het campingbedje reserve te houden in het kamertje. Als ze er dan wel moeite mee heeft leg je haar daar toch zolang in? Denk dat dat minder "zonde" is dan de aanschaf van een tweede ledikant.

Nou, ga dametje even aankleden. Die zal nu wel uitgedouched zijn.

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Naatje, Noah is ook over naar een peuterbedje en gaat helemaal goed hoor! Hij kwam er gisteravond al niet meer uit (vrijdag begonnen en toen 1 a 2 keer eruit gekomen) alleen tussen de middag vind ie het raar en moet ik er ff bij blijven zitten maar verder valt het me alles mee!!!

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Man stuurt net smsje dat ie vanaf maandag 2 weken naar Engeland gaat om te werken. Wist dat het er aan zat te komen ws maar moest toch ff slikken hoor.. twee weken alleen.. raar!!!!!!

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Gina, niet leuk dat je man twee weken naar Engeland moet... Maar voor je het weet is het voorbij.. Is hij vaker weg voor zijn werk of valt het mee?
    Lekker dat Noah het zo goed doet in zijn peuterbedje!! Ik kan eigenlijk ook niet wachten.. maar bedje moet eerst in de verf. En in dec. komt er ook een nieuwe kast e.d. voor Zoë haar kamer dus dan ook slapen in het nieuwe bed. Ben wel erg benieuwd.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nee eigenlijk nooit. Is pas een nachtje weggeweest en nu dan twee weken! Jawel is ook zo voorbij en het is lekker voor de spaarrekening maar vind eht wel raar!!! hahahahaha....

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje ik moet me nog even goed verdiepen in het verschil tussen juniorbedjes en peuterbedjes en de handigheid ;)

Hier ligt de kleine gup op bed, die was uitgeteld. boterhammetje op en hup t bedje in... ik hoor nu al niks meer dus die ligt op 1 oor :)

Ik ga hier eerst eens stofzuigen, dan aardappels schillen en opzetten en dan aan mijn huiswerk voor morgen.
    Pfffff heb nu al geen zin. !!!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Laura heeft trouwens iets heel stoms over genomen van mij.. en dan bedoel ik echt iets sufs...

Ze eet ijs. geen ijslollys ofzo maar ijsblokjes.. gecrunched ijs, is ze helemaal gek van. Als ik de vriezer open trek gilt ze al ijs ijs ijs hahahahaha
    Erg hoor, dat komt omdat ik die gekke tik heb ontwikkeld in mijn zwangerschap ik eet echt een bak gerunched ijs per dag, weet niet hoe ik er bij kom maar ik vind het erg lekker haha en Laura nu dus ook :)
    hahaha

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Eerste keer pas :$ haha hier ontelbare keren al, zo erg dat ik iedere aflevering herken.
    's ochtends als ze wakker word zo tussen 07.00 en 07.30 dan leg ik d'r even bij Ramon neer, ligt ze nog een beetje na te soezen zeg maar en dan moet de tv al aan op nl 3.
    Als ik me dan heb aangekleed, dan gaan we naar beneden zo rond 08.00 en dan moet meteen Bumba aan....eerder is ze niet stil, ze zorgt daar wel voor.
    Daarna gaan we eten en dan staat de tv voor de sier aan, speelt ze en kijkt ze af en toe, nee mijn dochter is absoluut niet verslaafd ;);) haha

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Spannend maar ik herken je klachten, dan moet je gaan spuiten toch?
    Pas maandag de uitslag? Dan heb je weer controle zeker?

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja zo'n eentje die Daam heeft bijv....
    Ik schrijf hier ook met een meisje die heeft ook 2 kinderen kort op elkaar en die slapen ook in dezelfde kamer, zal ik die eens vragen hoe en wat zij doet?
    Of je kan het haar zelf vragen.

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh maar dat gaat goed zeg!!
    Knap hoor!!
    Ben jij vrij vandaag?

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nee, ga zo naar huis! Ben tot 12.15 aan het werk!!!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh meid bah vervelend, ik vind het soms al vervelend als hij een nachtje weg moet voor zaken en hij is ooit een keer 1,5 week naar Hong Kong gegaan voor zaken ook in z'n eentje, heb 'm heel erg gemist maar dagen gaan ook wel weer snel voorbij.
    Hoop dat Noah die 2 weken een goede bui heeft ;)
    En anders weet je me te vinden he meid als er iets is of je hebt behoefte aan gezeldschap.
    Ik ga alleen over 1,5 week een midweekje weg...dan moet ik Ramon ook 5 dagen missen ;)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha Janny wat een rare gewoonte heb jij, ijs eten haha, doe mij maar echt ijs!

Hier ligt Amy ook net op bed.
    We zijn toch lekker naar buiten gegaan, eendjes gevoerd, boodschappen gedaan.
    Vond het op zich wel lekker buiten, want ik heb het bloed heet heel de dag al...

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh juud vraag het haar maar ja als je wilt, heb ook een toppic geopend bij babydreumes hierover.
    Link staat paar berichtjes hierboven.

Gina aan het werk hahahaha dat meen je niet? ik dacht ook dat je lekker vrij was :) Is zeker rustig op je werk :)

Hier net de woonkamer gestofzuigd, de was opgevouwen, de andere was in de droger en een was in demachine,.. heb ik toch al weer wat gedaan haha

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    En idd een hele rare gewoonte, heb m pas tijdens mijn zwangerschap gekregen hoor hahaha
    Eerst zat ik ijsblokjes af te breken met mijn tanden ( niet erg handig met mijn gebit) mijn man vond dat zo irritant die heeft een cruncher gekocht... werelduitvinding hahaha

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ze heet Marloes80 maar zal het d'r vragen.

Ik zou wel zo'n grote Amerikaanse koelkast willen hebben met zo'n ijsblokjes functie en zit ook vaak een knop op voor gecrunsht ijs, zowel me schoonvader en schoonzus hebben er een, maar ik vind het alleen lekker in me cola light haha.

Heb hier ook gestofzuigd al samen met Amy dan en al heel wat wasjes gedraaid en opgehangen, babywasjes wel te verstaan, leuk man al die kleren weer.
    Dus heb ook weer een boel te strijken...zucht.

Deel Deze Pagina